***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Cato, jij bent vast iemand die 2 dagen voor haar NOD positief kan testen! Zou leuk zijn als er meer waren deze maand die zwanger zijn.....Super leuk!
Vind dit altijd zilke spannende tijden wanneer we onze NOD hebben, yesss! En als het dan weer niet zo blijkt te zijn moeten we weer vet lang wachten! Pfff nu al geen zin in :p

Greet, ik ben ook erg benieuwd naar jou!! En hannes, jij ook! Hopen dat we met z'n 4en zwanger zijn. En de rest natuurlijk ook hé, die nog eventjes moeten wachten! Cato, denk je dat je zwanger bent?? Wanneer ga je testen? Zondag??

Nou ik zal even filmpje kijken. Mijn hormonen sturen nog steeds mn chagerijnigheid aan. Niet zo leuk hahaha, vooral niet voor manlief.  Tot morgen!!

Liefs van lesy.

Hey cato, gelukkig helpt het.. Ik kijk ook geen cent te makken, maar vind er weinig aan. Niet echt spectaculair..

Het zou wel mooi zijn als we nu allemaal zwanger zullen zijn. We zitten toch wel allemaal redelijk gelijk met onze NOD's.. Grappig eigenlijk...

Augustus zou de maand dan worden dames...

Ik ben nog even op hyves bij aan het lezen. Was ook lang geleden!

Zou bloemetje nog even komen vertellen hoe de cursus was...?
Ben wel benieuwd.

Liefs xx

oe wat is het hier spannend zeg
er zal er toch zeker wel 1 zwangere bij zitten
hoop natuurlijk iedereen zit hier in spanning met jullie mee te lezen hoor.
en wil ff zeggen
ga niet persoonlijk op iedereen reageren doe het in het algemeen voor de meiden die nu in spanning zitten

ik had ook heel erg het gevoel dat ik ongi ging worden en had precies dezelfde krampen als ongi.maar het bleef weg ik wist zeker nu moet ik het worden want heb zo'n gevoel dat het ging doorbreken.ik ruik ook altijd als ik ongi moet worden ik ruik het altijd 2 dagen van te voren.nou ik rook het dus ook echt en dacht nou 2 dagen ben ik ongi.maar na 2 dagen nog niets.toen was ik heel onzeker en wist het echt niet meer.dat was niet normaal voor mijn lichaam was al 3 dagen overtijd en nog niets was toch erg raar.toen heb ik de volgende ochtend met de goedkoopste kruidvat test een test gedaan en kreeg heel vaag dus mijn 2de streepje ja toen wist ik het zeker een streep is een streep hoe licht ook.was zo blij.en na 2 dagen had ik weer een test gedaan ik had er toch nog een liggen want had er 3 ingeslagen ja je weet maar nooit he.en weer positief.toen 1 week laer kwam moeders voor moeders en ja een dikke vette 2de streep hoor.wilde dit ff met jullie delen zodat jullie kunnen lezen hoe het bij mij is gegaan.en begon ook echt met ongi krampen en als ik dan de krampen had gehad zeg maar en het ff rustiger werd in me buik had ik allemaal dik wit slijmverlies.ik had dus ook ineens meer afscheiding en nu nog steeds.het is wel iets minder geworden maar zodra ik weer bandenpijn heb voel ik het daarna er weer uitlopen bah vies maar misschien wel informatief voor jullie.

hier gaat het verder goed weet nu ook zeker dat ik de baby voel
heb al een schopje gevoeld of een stompje dat weet ik dan niet.ik had me hand op me buik en voelde echt een schopje kreeg een klein bobbeltje in me hand te voelen die ook wee rheel snel weg was.das was echt een bevesteging.
en vanmorgen lag ik op me rug toen ik wakker werd en voelde weer van alles in me buik heb ff een tijdje naar me buik liggen staren en hij bewoog gewoon hihi was zo speciaal.dan had ik links een bobbel en oen kwam hij weer recht en was het ff weg en kwam er weer een bobbel omhoog.nou je kan me veel vertellen maar dat kan ik me niet verbeelden.als ik bewijs had had ik het jullie zo laten zien.maar goed ik geniet er gewoon van en wat andere (bv de verloskundige)er van denken maakt me niet zo veel uit ik weet het het beste.zo ga weer ff

Hey JMV, leuk dat je weer even langskomt, het is hier zeker spannend..
Wordt er echt gek van, fijn dat je je verhaal met ons wil delen. Als ik het zo
bij jou lees, moet ik haast wel zwanger zijn... Haha.. Maar we wachten gewoon nog af..
Leuk dat je je little one al zo goed voelt, kan het niet zijn dat je baarmoeder juist helemaal tegen je buikwand aanzit, waardoor je het dus eerder kunt voelen..
Of ben je stiekem al verder dat gedacht? Echt leuk hoor, lekker genieten..
Veel liefs xx

hoi hannes

ik hoop zo dat het raak is voor je voor alle dames hier
ik duim heel hart hier voor jullie
zou een gweldig kerstcadeu zijn.alleen dames sla dan wel de misselijkheid over he met kerst hihi.dat zou natuurlijk minder zijn maar goed mocht je zwanger zijn is dat natuurlijk geweldig misselijk of niet.en ik heb echt geen idee waarom ik de baby al zo goed voel.
Ik denk dat ik verder ben dan wat ze zeggen maarja de echo zei de vorige keer anders
dus gaan ze daar van uit he en niet van je gevoel.maar 22 december krijg ik weer een echo ben zo benieuwd wat ze zeggen.ik weet in ieder geval wel dat hij of zij leeft
en dat vind ik echt een heel prettig idee.
succes meid met de slopende wachtdagen ik ben bij jullie in me gedachte
hoop dat je snel positief test

Goeiemorgen!!!!

@jvm bedankt voor je verhaal!!!!!! Doet me goed het te lezen! Heb nu al drie dagen ongi pijn maar nog steeds niets snap er echt geen hout van!! Gister was de test negatief dus heb het helemaal gehad laat die ongi dan maar komen!! Wat fijn zeg dat je jullie kindje voelt!! En wat anderen ervan vinden pft jij ben moeder en zwanger je kent je eigen gevoel toch!!!

@hannes en lesy en cato hoe staat het bij jullie???
@bloemetje hoe was die avond?
@tutle hoe gaat het bij jou??

Ga vliegen naar me werk!! Vanmiddag lekker vrij!!! Ohoooooooooo hoop zooooooooo dat ik toch zwanger ben, maar lijkt me sterk die ongi pijn is niet te harden en anders had ik gister toch wel ietsepietsje streepje kunnen zien?

Tot later   Greet

Terug
Bovenaan