***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Bon
22
17 december
1
1

Cato
23
18  december
3
1

Meisje
23
19 december
Proefronde
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
11 januari 2009
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Iedereen...
-
-
-
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Wie volgt??!!
???
???
1
???

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

5e echo-30 weken : ligging placenta?

+- 30 weken

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk 2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Banner Meisje:

Hey

Hier inderdaad nog steeds niet ongie.. Dacht het vanmiddag aan te voelen, was ook "nat"... Maar nee hoor, alleen erg veel afscheiding. Pff.. wordt een beetje gek ervan.
Heb met man afgesproken zondag pas weer te testen. Maar toch denk ik dat ik het toch wel ga worden. Ik heb nu een test van de kruidvat gehaald, dus sorry greet, geen ervaring met de etos. Die van de kruidvat vind ik persoonlijk wel fijn.

Bloemetje, succes met je cursus vanavond, ga je alleen of is dat ook voor mannen?
Ik zou me niet al te veel zorgen maken over de hond en de baby, je hebt nog een jonge hond en die groeit er dus als het ware nog mee op.

Cato, voel je je al wat beter meid? Ik heb goede hoop bij jou.

Lesy, jij ook "nat"? Vreemd he. Ik heb dat anders nooit voordat ik mijn NOD heb.

Anne, lekker korte daagjes? Ook het weekend lekker vrij? Dat is wel lekker.

Meisje, het zou echt super voor je zijn als het meteen raak is. Als het zo is, wil ik met je ruilen.. Haha! Nog even afwachten dus..

Onze hond ligt ook altijd op de bank, weet zich in allerlei bochten te wringen om er toch bij te passen. Desnoods maakt hij zich de ruimte, dus weet precies wat je bedoelt cato. Wat heb je voor honden? Is het niet druk?

Ik heb de boeken babykoorts en help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt besteld, alleen nu is dat bezorgd bij mijn moeder, kan haar niet bereiken, want wil die boeken hebben. Als ze de doos maar niet openmaakt!!!

Liefs xx

oho cato en lesy wat maken jullie het spannend!!! Cato joh als ik jouw klachtjes had, meid ik ga uit me dak als je een positieve test hebt, dit lijkt er verdacht veel op hé!!!
En lesy nog niet ongi houden zo alsjeblieft!! Dan hebben we lekker een paar zwangere van de maand!!!

Kus

Oja dames en vergeet de gevoelige tepels niet tegen de avond!!!!!!

Niet uit je dak gaan hoor Greet,kost zoveel om weer een nieuwe te laten plaatsen!

Nou anders ben ik gewoon een hele goede schijnzwangere deze ronde,mocht het me nog niet gegund zijn!!!!

@Hannes; Ik heb een engelse en een franse bulldog. Is niet druk hoor wel supergezellig! De engelse is nog maar 8 maanden,maar heeft niet altijd in de gaten dat ie al zo'n 30kg weegt,haha!

kus

ps; ik verveel me,mannetje zit heel de tijd te xboxen! Kan iemand me helpen herinneren hoe ik ooit op het idee kwam om hem dat ding te geven?????

Hey cato, hoop niet dat je schijnzwanger bent, maar echt!!!!
Zeg maar tegen je mannetje dat hij hem volgend jaar in moet leveren,
als hij niet lief voor z'n meisje is.. Mag ij met de zak van piet mee terug...
Ik verveel me ook.

cato mischien omdat je je vriend wilde verwennen!!! Oho en ook nog gevoelige tepels
jahaaa jij gaat positief testen kan niet anders!!!
En hannes en lesy allebei natjes hihi, mischien wel een leuk voorteken!!!

Liefs

Terug
Bovenaan