***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@Greet: wacht het nog even af zou ik zeggen. Als de test al vaag deed is het misschien niet helemaal goed gegaan... Wel balen dat je je nu zo down voelt!

@Bloemetje: er zijn speciale cursussen om je hond te trainen. Wat voor hond is het?   Het is wel heel vervelend! Zeker als je een zwangere buik hebt. Ben benieuwd wat je op de info avond over borstvoeding gaat leren

@Cato: Zo'n hond hebben wij ook! Die strekt zich dan heerlijk uit, om ons vervolgens van de bank te duwen haha! Hoe voel jij je nu?

Ik ben de hele middag misselijk geweest... bah! Vriend kan bijna niet geloven dat het door een eventuele zwangerschap zou komen. Ik ook haast niet, maar voel me echt niet lekker. Misschien is het toch een griepje  Hoewel ik me dan vaak door heel mijn lijf minder fit voel. Dit is toch weer anders *zucht* voel me nu alweer onzeker haha!

Hoi,
Meisje.
We gaan op cursus met hem, vanaf januari weer. En eerlijk gezegd ben ik er te weinig met bezig nu, met de oefeningen, daar moet ik meer met gaan oefenen. Maar ja, als je niet ver kan lopen, dan schiet dat oefenen niet zo op.
Maar hij word wel steeds rustiger. En dat vind ik al erg prettig, in het begin had ik af en toe zoiets van, waar zijn we aan begonnen, toen zag ik het af en toe niet zitten.
En nu begin ik ongelofelijk veel van hem te houden. Maar maakt me soms ook angstig, soms bang dat er wat met hem zal gebeuren.
Gek gevoel is dat.
Weet je waar ik laatste tijd veel aan denk? Hoe het zal zijn met hond en kleintje. hoe dat gaat lopen. Ben zo bang dat het niet gaat klikken tussen hond en kleintje, en wat dan?
Ach,maak me waarschijnlijk druk om niets.

Liefs. x

Schatjes!!!!

@cato dank meis!! Nu ga ik voor jou duimen hoor, heb goede hoop van jou!!
@bloemejte ga okay!! En jullie hond tja dat gaat mischien vanzelf lopen, maar snap wel dat je er een beetje overin zit
@meisje zou maar zo kunnen bij jou!!! Ja zie het wel anders test van het weekend wel weer.
@lesy meisje hoe is het bij jou????

Had een test van de etos, iemand ervaring mee?? Vind hem niet zo prettig denk haha en dat is niet omdat tie negatief was maar heb er geen goed gevoel bij. Welke testen gebruiken jullie??? Hadden net tartaartje, lekker rood gelaten begint manlief opeens te grinneken zegt tie je zit nu rood vlees te eten maar dat mag je mischien helemaal niet nu!! Wat een lieverd!! Had nog niet verteld dat de test nega was whaha!! Ik zo nou moet je teleurstellen zeg tie maar je bloed nog niet dus wie weet!!! Die schat kijkt er echt naar uit, voor het eerst eigenlijk! Zo moest ik ff delen!! Verder gaat het weer toppie hoor!!! Was een mini dipje haha.  Mischien is alles wel in de war van operatie en omdat ik het zo dolletjes graag wil!! Kan toch?

Liefs Greet

Hallo lieve schattekes!!!

Hoe gaat het met jullie? Leuke dag gehad?

Greet, neeee geen negatieve test meis, bah bah....Toch altijd spannend om zoiets te doen en de uitslag doet altijd even pijn als hij niet positief is. Leef met je mee!!!

Hannes ook nog niet ongi???

Hier ook niets te bekennen. Was super nat vandaag, dus ik steeds denken daar komt het, maar was doorzichtig vocht. Heb ook al 2 dagen geen ongi gevoel meer??? Echt vaag vind ik dat. En ben al 2 dagen duizelig....Pfff afwachten afwachten haha...Wat denken jullie???

Hoe ist met ons bloemetje? Leuk hé dat de baby zo zit te duwen! kan je vriend het ook al voelen of dat nog net niet?? Lijkt me een aparte ervaring zeg....

Liefs lesy.

He lesy,

Ook een goedenavond!!!
Nog niets bij jou???
Owww ik vindt het zo spannend voor je! Wanneer wil je eventueel testen?
Vindt het zo knap dat jullie niet meteen op je NOD testen,ik ben echt zo'n stuiterbal.
Moet me inhouden om van t weekend al niet te testen met zo'n test die je 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken.
Ik weet het ben echt helemaal gek geworden deze ronde!!

kus

Hahaha Cato, moet altijd zo om jou lachen hihi....
Ik kon niet testen vandaag, moest werken en was ervan overtuigd dat ik rond 12:00 uur ongi zou worden, net als vorige maand dus. Maar steeds niets, ben wel 6x na de wc geweest haha (ik ben ook erg, ik weet het).
Maar heb er nu vrede mee, ben erg rustig en wacht gewoon af. Ik denk dat ik anders zaterdagochtend ga testen. Het kan ook vannacht of morgen komen.

Ga je echt al dit weekend testen haha....Heb je zelf al een idee? Wat voel jij allemaal???

Liefs mij.

Fijn dat er nog iemand om me kan lachen,ik wordt namelijk gek van mezelf!!!
Het probleem is dat ik een heleboel voel. Ik praat mezelf haast zwanger zou je zeggen maar ik voel dit gewoon allemaal echt!!!
-misselijk, vooral vanaf na het avondeten
- steekjes en trekkerig gevoel links onder in mn buik
-enorme pukkel op mn kin en rug. (sorry,beetje smerig)
- Veel natter als normaal (nogmaals sorry)
- Lat van obstipatie, terwijl ik juist een darmaandoening heb waardoor ik normaal wel 6 keer per dag naar de toilet moet!!1

Snap je dat ik gek wordt??

kus

WHAAAA!!!! (hihi)
Ik heb dus ook dat het vooral links zit....voel steekjes. Verder niet echt iets!
Ja snap dat je gek wordt, maar je moet toch nog 6 dagen wachten of niet?? Wel spannend hé???

Naah, ik denk gewoon dat ik vannacht ongi wordt, kan niet anders!

Liefs lesy.

Terug
Bovenaan