***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hoi Lesy,

Kijk ik zuur? Haha, ja, net citroen op toen, hihi.
Nee hoor, die is jaar geleden genomen, volgens mij in een periode dat ik ook thuis zat, was toen van de trap gedonderd en tien weken in gips gezeten.
Zal eens zoeken of ik mooiere en recentere heb. denk het niet hoor, haha.

x

Haha, deze beter, denk het niet, hihihi.
Maar wel een van de meest recente, al is mn haar nu weer kort, hihi.

En wat gaat het snel hier, heb ik net wat neergezet, staat er alweer wat nieuw.
AAAAAAAAAAAH, word gek van hond, staat hele tijd te blaffen, hij heeft weer eens wat onder de bank liggen.

Bloemetje,
haha ja van een citroen kan je vreemd gaan kijken ;)
Ik kan nooit normaal op een foto komen , ik wil er ook bijna nooit op dus ja haha

Je hebt wel een leuk hondje hoor echt een schatje, die van mij staat er ook wel op maar kunnen volgens mij alleen vrienden zien, weet niet zeker meer..

Liefs Mij

Jaaa deze foto is veel mooier!! En hier ben je toch al zwanger?? ;-)
Hmm ik moet nog even kijken hoe ik kan aanmelden ja.....je kunt je profiel toch altijd weer verwijderen he?? Enne, wat heb jij een lief hondje meis....Die man achter je, is dat je vriend???
xxx

Anne,
Dank je, ja, hij is wel lief, telkens ik bij dierenarts kom, ooh wat is ie nog steeds zo een mooie hond, met zn glanzende vacht haha.

Heerlijk telkens.
Zo, ben zo moe vandaag, en voer werkelijk niets uit, kennen jullie dat gevoel?

X

Iesy,
ja je kan je profiel altijd weer verwijderen haha,

Bloemetje,
ja ik vind hondjes toch altijd lief en helemaal die pupys ben ik zo verliefd haha, mijn hondje ligt lekker in de mand die wordt in april al 14 als die dat nog haald tenminste..
ja vervelend is dat dat je moe bent van het niks doen haha dat heb ikook wel eens, en helemaal in het weekend haha want dan begin ik me te vervelen en dan gaik op de bank hangen enzo pff haha

Liefs mij

die van ons ligt nu in zijn bench te slapen.
mooi om te zien vind ik dadt.

Zo, ga zo toch maar eens even proberen te lopen, en zou ik bellen naar ha?
Misschien moet ik gewoon even wachten tot maandag? Bij de fysio.
Weet het niet.

x

Ze maken het je wel moeilijk om een gebruikersnaam aan te maken.
Ok, dit wordt mn 10e poging......

Het lijkt echt wel of we helemaal niets te doen hebben vandaag haha....Voel me ook een beetje lamlendig worden haha, dat krijg je als je al 3 uren achter de laptop zit :p

xxx

Terug
Bovenaan