***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Haha,

Lesy, welkom to the club. voel me net hetzelfde, haha, laptop staat hier ook al hele ochtend aan,maar moet zo toch echt eens in de stekker.

Ik ga zo wel weer ff liggen.

ja is wel leuk om te zien altijd..
je zou altijd de ha kunnen bellen om te vragen of je zoon band kan proberen en nu nog ergens kan halen voor het weekend..weet niet of dat kan ben daar niet mee op de hoogte haha, anders moet je het hele weekend nog wachten tot het maandag is.
ja kijk maar ff of je kan lopen is denk ik wel belangrijk als je een beetje in beweging blijft maarja dat is zo moeilijk als het pijn doet..

Liefs Mij,,

haha Iesy alle namen die je wil nemen zijn al in gebruik? haha vervelend is dat heb ik ook altijd de naam die ik wil is altijd in gebruik

nee valt wel op dat we niks te doen hebben , ( heb alleen nog genoeg te doen wil boven de slaapkamers nog doen maarja), het is straks zo weer half 3 en dan denk ik dat me vriend er rond kwart voor 3 wel weer is als hij niet gaat overwerken haha. scheeld dat de slaapkamers niet weg lopen hahaha

whahaha zit ff met me ma te bellen en zie weer tig berichtjes erbij!! hebben jullie niets te doen vandaag ;-)

@bloemetje heerlijk hier je verhaal kwijt!! en je kijkt zuur haha word wel nieuwschierig! logeerbed naast je bank????? snap ik niet hihi enne bellen kan je allicht hoor.
@lesy nee heb geen banner weet niet hoe dat moet!! hoe groot is jullie bed?? die van ons 2 bij 2 en iedereen die hem ziet moet knoerthard lachen maar ik vind het heerlijk!!
@anne heb nooit oorpijn maar dit was niet te harden vandaar de dokter. hoelang heb je nog vakantie?????

Je kan ze zo via internet verkrijgen, maar ja, weet niet of het goed is om dat te doen.

Nou, ff gebeld, en moet wachten tot ik bij de fysio ben geweest, en het daar ook weer even aankaarten, mag wel 6 paracetamol op een dag, ja, alsof dat gaat helpen .
Moet weekend met rust doorkomen. Grrrrrrrrrrrrrrrr.

Ach ja, redden we ook wel weer.

Liefs

Hoi,

Greet, we hebben hier zo een opklapbed beneden gezet, dat als ik ff liggen wil, dat dat kan, zodat ik niet steeds die trap op moet, want dat is ook drie keer niets.

Ja, gaat hard vandaag, kunnen ook net zo goed ergens chat openen, haha, nee niets te doen.

Wij hebben bed van 1.80 bij 2.20 alleen is hij erg laag. Dus schoonpa gaat voor ons een hoger ledikant maken zodat ik 1 beter me bed uitkan als dit blijft aanhouden, en twee, het is gewoon stuk lekkerder en makkelijker om hoger bed te hebben.

x

Greet ik moet maandag weer aan de bak haha. dus zit er bijna op vant weekend is me vriend thuis dus dan ben ik niet zo veel online dus nu nog ff vollop aanwezig haha,
ja dat is het voordeel van hyves we weten nu hoe bloemetje er uit ziet is welleuk een gezicht bij iemand waar je mee kletst...

bloemetje.. ja dan maar weer wachten tot je maandag bij de fysio bent,hoop da die goed nieuws heeft.
ja die paracetamollen helpen op den duur ook niet meer ik neem ze al niet eens in haha

Liefss mij...

bloemetje, leuk he zo n groot bed kun je meka flink achterna zitten , maar laag is kut wel lief van je schoonpa!! en hoever ben je met gtst?

anne dus t zit er weer bijna op jammer hé. Haha je neemt nu al vast de schade in op t forum groot gelijk!! jij ziet er trouwen ook hot uit zeg haha grappig dat gezichtje hoop alleen voor je dat je int echt niet zo geel bent

Terug
Bovenaan