***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hoi,

Hannes,
Spannend hoor, ik duim voor je, net als voor greet.

Hier gaat het redelijk, pijn valt nu mee zolang ik zit en niet te veel loopt. alleen vanmiddag wel weer even tranen in mn ogen gehad van de pijn, me vriend kijkt me dan altijd zo aan, ja meis, doe eens rustig. hihi, beetje bezorgd.

Huis is weer netjes aan kant, alles schoongemaakt. Nieuw bed staat er en opgemaakt. Wat ben ik zo blij met onze ouders, zulke schatten zijn het.

Liefs Me.

@Hannes: Meis wat spannend, net als greet morgen testen!! Ik hoop het echt zo voor jullie, voor ons allemaal dat we ons kunnen voegen bij bloemetje en JMV deze maand. Dat zou onwijs leuk zijn...Hou je ons op de hoogte?? Ik kan helaas tussen de middag niet even op het werk gluren, dat hebben m'n collega's snel doot hihi.

@Bloemetje: Zoo, wat mooi, een nieuwe bed! met lekkere hoge instap of niet? Dat hebben wij ook en het bevalt zeer goed moet ik zeggen. Wat zul jij lekker slapen vanavond zeg...! het is je zo gegund. Hopelijk werkt het bevordelijk voor je reuma etc!

Over slapen gesproken, heb net 5 uren liggen pitten  Ik was zooo moe...
Dus, ja ben nu klaarwakker haha. Maar ik ga vanavond denk ik dan wat later op bed.
Gaan jullie ook Peter R. de Vries kijken, naar de documentere over Joran??
Ben wel heel benieuwd hoor.

Liefs en n dikke kus, lesy.

Hoi,

Lesy,

Ja, inderdaad, bed met lekkere hoge instap, matras ligt nu op een hoogte van ongeveer 60 cm, heerlijk, dat was eerder niet veel hoger dan 40 cm haha. Dus heerlijk nu.
Kom er nu makkelijk uit, net of ik van een stoel afkom, bij andere moest ik me helemaal opduwen.

Heerlijk dus.

En lekker lang liggen slapen, heerlijk joh, hehe, had je het nodig, en lange week voor de boeg, kan heel geen kwaad dus. hihi.

Liefs

Hey meiden,

Wie is wie eigenlijk op hyves?
Leuk om iedereen zijn foto te zien heb me ook net aangemeld.
Ik ga vanavond een enge film kijken, nou jah kijken meestal vind ik het zo eng dat ik de helft van de tijd met mijn handen voor me ogen zit hihi.

Tot morgen

Hoi,

Turtle,
Ik heb nog geen aanvraag van jou gekregen om je te accepteren voor de hyves?
Zeker dat dat gelukt is? Of wanneer heb je het gedaan.
Bij de hyves vind je onder berichten een onderwerp waarin staat echte naam en naam forum, daarin kan je zien wie wie is, ik zal ook eventjes een net lijstje ervan maken.

Ik zal eens gaan kijken of ik aanvraag van jou kan vinden.

Liefs

Lieve bloemetje, zou je mij opnieuw willen accepteren  op hyves???

Naam        
Leeftijd
Ronde  

NOD                  
Kindje
Bijzonderheden

Bezoek             vk of gyn

November

Greet85
23
8
10-11
1                                  

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986Anne
22
2
25-11
1

December

Turtle3
22
2
03-12
1

Doossie
22
18
??-12
1

Hannes86
22
4
??-12
1 na mk

Overtijd

Niemand.

Zwanger

Uitgerekend

Bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

24-10
om 13.40u

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Banner Bloemetje:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

hoi dames ik vind het ook erg rot en vervelend als er iemand zwanger raakt terwijl het niet geplant is.maar vind het het ergste als ze het dan weg laten halen alsof het niets is.
ik vind dat zo erg begrijp dat gewoon niet waarom die mensen wel gelijk zwanger raken en heel veel vrouwen die er zo veel voor doen en zo goed voor hun kindje zullen zijn lukt het niet gewoon veel te erg arrom word het niet gewoon eerlijk op de wereld verdeeld
ik mag nu gewoon heel blij zijn en van geluk spreken dat het bij mij gelukt is voor de 2de keer maar het heeft wel een tijdje geduurd.en ik rookte ook voordat ik zwanger werd van mijn eerste maar ben gelijk gestopt toen ik wist dat ik zwanger was en tot op heden rook ik nog steeds niet mag dus echt spreken over dat ik gestopt ben.ik doe het nu al bijna 4 jaar niet meer.maar ik kon dus ook niet stoppen terwijl ik wist dat ik zwanger wilde worden maar er zat al genoeg stress in de spannende wachtdagen nou toen kon ik dus best een peukje  gebruiken maar ben blij dat ik er nu van af ben en heb er geen moeite mee ook niet als er iemand naast me een peuk rookt.  

ik heb vandaag te horen gekregen dat ik bij mijn zus haar bevalling mag zijn vind het zo een eer dat dat mag.ze is over 8 weken uitgerekend.ik mag dan de bevalling filmen echt super ben er echt blij mee verder gaat het hier nog steeds goed

gezellig hoor meiden de hyves vind het leuk om de gezichten bij iedereen te zien en kan je ook leuk foto's bekijken vooral straks leuk als er meer zwangere zijn ik vin het namelijk altijd erg leuk de groeiende buik te zien dat is toch iets moois.ik duim en hop dat er weer heel veel zwangere bij komen deze maand het liefst natuurlijk iedereen zo geweldig zijn.

greet voor jou is het al spannend zeg jij mag al testen hoe voel je je?

bloemetje wat lekker meid dat je hulp heb gekregen in je huisje heerlijk

Terug
Bovenaan