***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hoi.

Hannes, sorry, vervelend, hoop dat je ongi dan snel komt, zodat je weer verder kan, en de pijn in je buik misschien minder word.
Hoop dat je rug ook snel weer over is.
En ik vind het helemaal niet zo gek dat je zo denkt, het is erg moeilijk. Zeker als jij nu ook zover had kunnen zijn.
Sterkte met het bezoekje morgen, het blijft toch moeilijk.
En als je wil praten, hehe, ben er bijna hele dag he.

x

Hey bloemetje, is ook wel handig dat je schoonpaps een nieuw bed kan maken voor jullie. Mijn vader is ook zo handig met hout. Hij heeft nu een poppenwiegje gemaakt voor de vriendin van ons als kraam kadootje. Net echt. Wat vinden jullie een leuk kraamkadootje? Vind het altijd zo moeilijk..

Bloemetje hebben jullie al peetouders? Of doen jullie daar niet aan?

Vreemd nu typ ik weer gewone lettergrootte..

Nou ja, tot straks weer. Liefs x

Hey hannes ben inderdaad vrij !!! Hoop dat je dan gauw ongi word en er weer voor kan gaan!!! Heb je nog veel last van je buik? En je rug?
Bloemetje ik dacht dat je slim bent maar helaas dus hihi....... hoever ben je met gtst??!!
Me schoonma kwam vanochtend gezellie ff!! En nu ga ik is kijken hoe je kerstkaarten kan maken en bestellen lijkt me leuk!! En bloem die stomme hyves krijg er wat van, als ik op jou naam druk om me aan temelden zegt tie telkens dat die de pagina niet kan vinden, word daar zoo chago van hé dat wil je niet weten!!
Verder gaat het hier wel okay heb nu nergens last van, dus hou stiekum hoop, best wel dom  maar ben ook maar een mens.... Dikke kus

Hey meiden,

Wat een verslaving.......
Heb me stiekem afgezonderd zodat ik het forum kon lezen.
Ik moet vandaag tot 5 uur werken maar gelukkig zijn we al over de helft.
Vanavond lekker sporten ik doe namelijk voetballen!!!
Ik zit er wel aan te denken tot hoeveel weken ik verantwoord door kan gaan met mijn sport aangezien het erg fysiek is en een bal in je maag nog wel eens voor komt...
Is 12 weken dan te lang?
Wat denken jullie??????

Groetjes

Hey turtle, stiekemerd.. Haha! Wat doe je voor werk dat je online kunt komen?

Ja met voetballen weet ik het ook niet? Misschien eens navragen aan een arts?

Maar ben je al zwanger, heb ik dat gemist? Of heb je gewoon hoop.. hihi.

Greet, wil het maar niet lukken op hyves.. Hoe kan dat nou.. Ik ben zo benieuwd, en ja bij mij is het niet raak, maar daarom stuur ik al mijn glittertjes naar jou... Hoop en duim voor je!

Met mij gaat het redelijk. Hang de hele dag op de bank. Vanmorgen m'n werk gebeld, voel me zo schuldig, maar ja. Morgen maar even langsgaan.

Liefs x

Hey,

Ik ben verpleegkundige in de wijk!!
Tussen mijn route door kan ik op het wijkgebouw even de comp van de diabetes vpk lenen.

Nee niet zwanger deze week klus week dus we hopen het beste.

Hoe maak ik eigenlijk zon mooie banner????

Greet,
Heb je geaccepteerd op hyves.
Welkom.

Turtle,
Ik zou vanaf je weet dat je zwanger bent hier echt met opletten, een bal in je buik en met een behoorlijk snelheid is niet goed als je zwanger bent denk ik. Echt voorzichtig daarmee hoor.

Hannes,
Wat lief dat je glitters naar de andere meiden gooit.

Ik ben weer terug van fysio.
Moet zeer rustig aan doen, op houding letten. En niet tillen, niet voorover buigen, niet op rechter zijde liggen, eventueel kussen in rug dat ik niet terug kan draaien.
Over twee weken kijken we hoe het gaat, misschien licht werk, maar of die kans erin zit, ik weet het niet.
En volledig werken, volgens hem voorlopig niet, met kans tot bevalling niet meer. Maar dat hangt er vanaf hoe het verder verloopt.

Baal er flink van, maar niets aan te doen.
We proberen te blijven genieten van ons kleine droppie.

Liefs

Hey turtle, ow sorry, ik had het verkeerd begrepen, maar deze week er dus goed tegenaan.. Succes.

Lesy weet hoe je zo'n mooie banner kan maken.. Ik heb werkelijk geen idee.

Greet dan eindelijk ook op hyves. Lekker aan het genieten van je vrije dagje?

Bloemetje, ik leef met je mee meis. Het maakt het er niet makkelijk op, maar kop op meis, pluk de dag en lach.

Ik ga even met m'n doggie een wandelingetje maken, is niet zo fijn maar ik moet juist wel in beweging blijven voor m'n rug en voor mijn buik juist weer niet.. GRRR..

Liefs x

Terug
Bovenaan