***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hoi,

Jvm,
Ja, die hyves is erg leuk.
Zo zie je toch veel meer, en foto's is ook leuk, die van jou? Hehe wanneer komen die? Heb ze natuurlijk al gezien, maar andere meiden vinden het misschien ook leuk. kan je aan hen ook hun mening vragen?
En de hulp in huis. Echt heerlijk inderdaad. Zit nu weer rustiger in mn vel. Dan gisteren, toen was ik me zo druk aan het maken over het huis, ze weten niet wat het heeft betekend voor mij denk ik. Deden er erg luchtig over, maar meid, doen we graag voor je, maar betekend echt zoveel.

Lesy,
heb je weer geaccepteerd.

Liefs

He meisjes,

Hier ben ik weer. Heb echt een topweekend achter de rug!
Allereerst natuurlijk onze nieuwe auto opgehaald,hij rijdt echt super! Ben er enorm blij mee.
Toen hebben we gister het vrijgezelllenfeest gehad van mn schoonzusje en ook dat was erg leuk! Zelfs de kleine meid in haar buik besloot ons mee te laten voelen dat ze aan het feesten was daarbinnen. (echt super om dat te voelen!)
Vandaag hebben we lekker gerelaxed en met onze hondjes naar het bos geweest.
Ik geloof dat Lesy het vorige keer ook al een keer zei, ik merk dat ik nu veel relaxter ben dan de eerste ronde. Ookal hebben we deze ronde niet overdreven veel geklust,ik heb zoiets van ik zie het wel. Allereerst vond ik de opmerking van mijn vriend 'het komt wanneer het komt' erg cru klinken,   maar ik kan me er nu wel relaxter onder voelen.
Hoop niemand hiermee te beledigen,hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

kus

Hey bloemetje,

Je hebt me al geaccepteerd.
Ik moet alleen nog kijken in dat lijstje!!

Hey!!

Cato wat fijn dat je een top weekend hebt gehad....!! Heerlijk dat de auto goed rijdt, dat heb je dan maar weer hé...Ja jij bent dus ook wat relaxter?? Weet niet hoe het kan maar ik ga er ook nuchterer mee om. Vind ik zelf wel prettig.

Wow, net op tv: Meisjes in zuid-amerika zijn al zwanger op hun 11e jaar!! Naa dat vind ik wel heel erg als ik eerlijk ben...Ik speelde toen nog met poppen hoor....???

Turtle, leuk dat je bij de club zit!! Alleen Doossie en Greet moeten nog!!!
Meiden, wij zijn heel nieuwsgierig naar jullie...

Liefs..

Zow best handig zon plaatje kan je sneller wennen aan iedereen hoe ze er echt uitzien.
Leuk die hyves alleen inderdaad even kijken hoe ze hier heten.
Mijn klusweek komt eraan en ik heb er zin in hoop dat het deze ronde raak is.

Fijne avond nog allemaal

oh wacht ben blond..................

Iedereen wil hier natuurlijk anoniem blijven vandaar die leuke hyves die geblokt is voor de rest.

Ach mij maakt het niet zoveel uit.

Ik spreek jullie morgen weer

Weltrusten alvast

Hahaa, turtle, ik dacht al: huh?? Je hoeft je foto hier niet neer te zetten hoor hihi.
Ik weet nu dat jij het bent....Het is wel alleen een voorproefje voor Greet haha. Hup Greet, ik wil je morgen wel zien hoor!!

Meiden, ik ga nu weer even verder tv kijken...
Greet en Hannes, veel succes met jullie NOD morgen! Ik duim echt voor jullie.....

Morgen ben ik er wel weer even, na mn werk.
Oehhh spannend, ik wil natuurlijk wel 2 smiley's zien...

Liefs lesy....

Greet en Hannes, wil even laten weten dat ik voor jullie duim!!!!!!

kus

Terug
Bovenaan