***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Greet en Hannes,

Hoe gaat het met jullie? Al meer duidelijkheid?

Liefs

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Nou denk dat ik ongi ga worden , had vanochtend ongi pijn en nu misselijk dus... zucht. Nou ja niets aan te doen voelt beetje dubbel aan ene kant zoiets van het komt heus wel een keer maar aan de andere kant ben ik teleurgesteld en vind me lichaam maar flauw.... zo moeilijk moet het toch niet zijn om één zaadje verschrikkelijk lief te vinden?!?!?!?!!?!?!? Maar we zien wel wat het vandaag word . Ga het echt proberen van me af te zetten maar hoe, TIPS graag hihi

zo beetje ego..... Liefs Greet

Greet,

Balen dat je denkt ongi te worden. Maar ongipijn kan ook bij beginnende zwangerschap horen hoor, had ik ook dag dat ik ongi zou moeten worden, en dagen daarna(tot twee weken denk ik)
Maar je bent vaker misselijk als je ongi moet worden?

Tips? ff denken. Moet je werken vandaag?
Anders ff shoppen? Lezen? Filmpje kijken? Op visite bij familie die thuis zijn?
Hihi, meer kan ik ff niet bedenken.

Succes Greet.

x

hey bloemetje,

Ja ga het zo proberen, maar heb een profiel op hyves staan maar die wil ik verwijderen helemaal maar hoe???? jij bent slim toch !!   en moet eerst nog een foto laten maken door me vent want ik heb niets op de computer staan alleen maar van de bruiloft en daar hebben jullie niets aan!!! Ja ben altijd misselijk als ik ongi moet worden brrr.
Hoe gaat het met jou nu? vandaag na de fyso?

liefs

Greet,

Haha, ikke slim, hihi, waar heb je dat gelezen.
Volgens mij is een hyves verwijderen best moeilijk. Vriend heeft het een keer gedaan, maar zou echt niet weten hoe.
Hihi.
En nog een foto laten maken, haha, nog een fotosesie houden ook. Veel plezier.

Succes met wachten vandaag.

Hallo allemaal,

Ik wil nog even zeggen dat ik het heel lief van jullie vind dat jullie voor me duimen, maar aangezien ik vorige week een echo heb gehad, wist ik al dat het deze ronde niet raak zou zijn. Ze hebben vrijdag zelfs nog een test gedaan, maar ga ervan uit dat die uitslag negatief was, want ze zouden bellen als er iets bijzonders was. Maar geen telefoon gehad, dus...

Kun je foto's op de hyves zetten jmv, ben wel benieuwd...

Iedereen verder weer werken?

Alleen bloemetje en ik hier.. wij als arme sloebers die niks mogen...

Gister te horen gekregen dat een vriendin van mijn zus zwanger is, al 11 weken.. Grr.. Maar goed het is iedereen gegund. Maar ik ben er zo aan toe. En het lijkt wel of iedereen in mijn omgeving dat zo voelt. Zoveel mensen zwanger of net hun kindje hebben in mijn omgeving.

Morgen gaan we op kraamvisite bij m'n vriendin. Zal wel raar zijn voor me, want het had mijn little one kunnen zijn. Maar zo moet ik niet denken.. maar dat is moeilijk.

Vanmorgen belde mijn nichtjes op. Ze miste me. En wilde me beterschap wensen. Ze hadden vrij van school vandaag en gingen voor me kleuren. Wat ontzettend lief he.

Nou ik ga even onder de douche. Tot straks.

Liefs xx

Hey Greet, ben je ook vrij vandaag? Of was maandag niet altijd jou standaard vrije dag?

Ben inderdaad ook wel benieuwd naar jou.. Of je een echte boerin bent.. hihi, nee zal wel meevallen.

We zitten samen in dezelfde cyclus. Hoop voor jou dat je meer geluk hebt.

Niet te pikante foto's maken he.. met je fotoshoot.. Haha.. Grapje!

Liefs x

Terug
Bovenaan