***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Ja ik weet het, we wachten het maar gewoon af hé. Je weet het inderdaad maar nooit. Ben deze cuclus uitgegaan van 30 dagen, als dat echt zo is dan ik ook nog geen positieve test hebben. Alleen als ik uitga van 28 dagen. Maar dag 14 heb ik geen eisprong gevoeld?? Dagen erna wel steeds krampen gehad, dus wie weet....Het blijft spannend zolang je niet ongi bent geworden toch??

Hoe ist met Buddy??

Hoe voel jij je nu meis? Heb je goed geslapen? Je zult wel weer van alles in huis willen doen maar je mag/kan het zeker niet? Lijkt me echt vreselijk hoor...
Ik moet nu ook nog veel doen in huis, maar ik heb niet zoveel puf. Zit een beetje te piekeren over onderzoek van vanmiddag....Pfffff....

Liefs..

Hoi,

Lesy,
Met Buddy gaat het prima hoor. Hij komt bij me liggen nu, op mn voeten.
Heb net ff met zo een swiffer ding over de vloer geweest. Auw, foute keuze Maar vloer ziet er nu wel beetje redelijk uit. Gelukkig.

Heb vannacht verrot geslapen. Zoals al de hele week.
Ging vriend zn wekker, die ik niet eens hoorde, zet ie de televisie aan, nou je word bedankt, sliep ik eindelijk lekker. aaaaaaaaaah.

Meis, Niet te veel nadenken over dat onderzoek. Niet te veel piekeren. Een arts heeft al vaker die plaatsen gezien hoor. Gewoon onderzoek is dat voor hem.
Komt allemaal goed, geloof me!!!

Liefs

Hey meiden,

Ik heb zo een lunch afspraak dus dacht even van te voren het forum lezen.

@lesy succes bij de HA.
@bloemetje Biotex is ook een goed middel om je vinger in te weken ja. Bij mijn werk gebruiken we dat ook veel.

Me vriend belde me net op: schat vanavond is het dubbel klussen!!!
Daar bedoeld hij dus mee dat we weer in de tuin moeten werken en dat het klusweek is voor ons. Vond het wel scheetig dat hij dat zei.

Ga me even omkleden tot vanmiddag weer.....

Hallo

Ik heb echt zoveel pijn vandaag.. Heb echt het gevoel dat mijn baarmoeder er mee uitkomt. Zo erg heb ik het normaal niet. Ik heb wat pijnstillers genomen en ben weer op de bank gekropen. Voel me zo vervelend. Heb voor de hond de deur maar even opengezet. Kan het echt niet opbrengen nu met hem te gaan lopen. Hij vindt het allemaal wel best volgens mij, ligt bij mij op de bank..

Lesy, hoe staat het met de zenuwen? Ja het is inderdaad een voorproefje. Maar heb je ook pijn aan dat knobbeltje?

Bloemetje, je mannetje toch erg lief he. En als je het van hem hoort dan lijkt het ook wel alsof je beseft dat het echt is.. Heerlijk gevoel.

Greet, ja die mannen van ons hebben het te verduren als we ongie zijn, maar ja hun hebben ook nergens last van, dus vind ik dat we dat mogen..hihi. Bij mij valt het nog wel mee vind ik. Ben ook een persoon die niet snel boos is. Ja en aardappels.. stuur hem maar een smsje, vergeet hij het misschien niet weer..

Anne, weer aan de poets, Ik zou willen dat ik ook kon. Heb je een groot huis? Wij hebben 2 onder een kap. Best redelijk vind ik. Vooral nu. Leg m'n mannetje dan ook op, dat hij niet met zijn werkschoenen naar boven moet gaan. Ik kan dat niet aanzien.

Femmy welkom bij de kletstantes eerste klas. Wij kletsen hier, pagina's uren vol.. Net pas bezig? Het sterkste wat ik merkte toen ik zwanger was (ben bijna 7 weken zwanger geweest en kreeg toen een miskraam) was dat mijn borsten gespannen aanvoelde. Ik was toen 5 weken zwanger. Maar bij iedereen zijn de symptomen weer anders of in andere maten. Ik hoop voor je dat je ook snel zwanger bent.

Cato, heerlijk op de bank een dutje gedaan. Soms kan het je zo goed doen he.. Je hebt net de klusperiode erop zitten of niet?

O en Lesy, mijn zus dronk ook heel veel melk tegen misselijkheid toen ze zwanger was. Ik raad het ook vaak mensen aan die last krijgen van medicijnen. Misschien heeft je collega daar wat aan. Zit zij toevallig ook niet op dit forum ergens... hihi.

Ik heb misschien nog wel een gekke vraag, maar zoals ik al van lesy begreep en dat zal bij de meeste zijn houden we de boel netjes aan kant tussen ons benen, maar hoe moet je dat doen met een dikke buik, of moet je het dan maar laten groeien. Mijn man zei al dan doe ik het wel voor je.. Jammie.. Nou dan komt er vast niks van.. Haha.

Ps Gister op kraamvisite geweest bij m'n vriendin. 9 dagen oud.. Heerlijk.. Maar zat er wel een beetje met een dubbel gevoel. Dit had de mijne kunnen zijn dacht ik. En toen ik mijn man met de baby zag, smolt ik helemaal.. Aahh ik wil ook. Gister voelde hij me gelukkig aan en heeft me net zo lang gekriebeld tot ik in slaap viel. Wat kun je toch van iemand houden he.. Heerlijk, ben zo blij met hem.

Liefs x

Hoi allemaal

Ik ben hier nieuw op dit forum. Zat een beetje te neuzen en het viel me op dit hier zoveel jonge meiden aanwezig zijn. De trend in mijn omgeving is dat vrouwen 30+ zijn voordat ze voor een kindje willen gaan.
Zelf ben ik 23  en ik  zou graag binnenkort al willen starten, net als mijn vriend! Als het aan ons ligt beginnen we morgen al haha  We wachten nog even omdat ik net afgestudeerd ben en op zoek ben naar een vaste baan. Mijn vriend is 32 en  heeft al een aantal jaar een goede baan.  Zodra ik een baan heb hoeft alleen mijn Mirena er nog uit, dat staat in principe volgend voorjaar gepland, maar het kan altijd eerder.

Ik vind het wel heel spannend!! Hoe reageert jullie omgeving? Of vertel je het aan slechts een aantal mensen? Mijn moeder zou de vlag uithangen als ik zwanger ben, dat scheelt dan weer

En wat ik me afvroeg: hoe heb je bepaald dat het het juiste moment is om te beginnen? Een kindje is immers niet niks..

Hey meisje 1985,

Mijn vriend is 34 en is er dus al een hele lange tijd aan toe. Ik wilde ook altijd al vroeg kinderen maar zat nog op school. Nu werk ik al 2 jaar in de zorg en ben weer begonnen met een studie. Maar we wilde niet eerder serieus beginnen voordat we zeker wisten dat ik mijn studie zou gaan halen.
Vandaar dat we nu in ronde 2 zitten.

Wanneer je weet dat het het beste moment is?
Dat is voor iedereen verschillend denk ik.

In mijn omgeving wil bijna iedereen jong kinderen heb dan ook al een aantal vriendinnen met kinderen.
De een wil eerst een carriere de ander niets liever dan jong kinderen.
Zoals iedereen op dit forum.

Mijn zus is juist het tegenover gestelde die zegt tegen mij nou de komende 10 jaar nog echt niet hoor en die is 25.

Dus als je er allebei aan toe bent en je kunt je kind geven wat ze nodig hebben ( vooral veel liefde ) dan go for it!!

Ik moet nu echt naar me lunch afspraak kom te laat door jullie

Nou meiden daar ga ik dan hahaha (zal me eerst ff scheren ;-).......BRR,  dan na mn moeder en dan gaan we naar het winkelpleintje. Daar zit de HA ook en als het dan tien voor half drie is wil ik er wel zijn hahah. Zit nu al te bedenken hoe ik het moet gaan zeggen enzo zonder blikken of blozen ;-) AAHHH!!! Maar dan ben ik er ook maar weer vanaf, anders blijft het zo door je hoofd spoken. Heb geen last van 't bobbeltje hannes, weet niet of dan een goed of een slecht teken is......Naja WISH ME LUCK!!!

Tot straks.....
Liefs lesy.

@meisje1985: Welkom meis!!
Ik reageer vanmiddag even op iedereen, nu te zenuwachtig voor haha.
xxx

Hoi,

Hannes,
Jij ook een behoorlijke baaldag dus. Hier ook. Bah, was hij al maar voorbij.
Bekken best pijnlijk, en krijg nu ook nog bandenpijn. Grrr.
Rustig aan he meid.

Meisje1985,
Wanneer het het goede moment is? Ik denk wanneer je weet dat je met volle overtuiging kan zeggen dat je voor een kindje kan zorgen. Liefde en geborgenheid kan geven, en kan zorgen dat er eten op tafel komt. Maakt voor mij niet uit of het merkkleding draagt of van de zeeman. Net zo goed vind ik.
Momenteel hebben wij het helemaal niet breed, en moeten nu echt even de eindjes aan elkaar knopen. Maar vind niet dat geld gelukkig maakt, het is wel handig, maar overal is een mouw aan te passen.
Ik heb ook geen vast contract hoor. Ik heb nu twee half jaar contracten gehad. En nu weer eentje voor een maand of 10 gekregen. Wel erg blij mee, anders werd het wel erg moeilijk. Maar ja,zekerheid heb ik ook niet.
Maar ik weet met   volle overtuiging, dat wij goed voor ons kleine droppie kunnen zorgen, en ook al word het zeker weten moeilijk(zeker omdat het financieel moeilijker is geworden hier in huis nadat ik zwanger ben geworden) maar ik weet dat we er wat moois van gaan maken.

Heel veel liefs.
Bloemetje

Terug
Bovenaan