Hallo
Ik heb echt zoveel pijn vandaag.. Heb echt het gevoel dat mijn baarmoeder er mee uitkomt. Zo erg heb ik het normaal niet. Ik heb wat pijnstillers genomen en ben weer op de bank gekropen. Voel me zo vervelend. Heb voor de hond de deur maar even opengezet. Kan het echt niet opbrengen nu met hem te gaan lopen. Hij vindt het allemaal wel best volgens mij, ligt bij mij op de bank..
Lesy, hoe staat het met de zenuwen? Ja het is inderdaad een voorproefje. Maar heb je ook pijn aan dat knobbeltje?
Bloemetje, je mannetje toch erg lief he. En als je het van hem hoort dan lijkt het ook wel alsof je beseft dat het echt is.. Heerlijk gevoel.
Greet, ja die mannen van ons hebben het te verduren als we ongie zijn, maar ja hun hebben ook nergens last van, dus vind ik dat we dat mogen..hihi. Bij mij valt het nog wel mee vind ik. Ben ook een persoon die niet snel boos is. Ja en aardappels.. stuur hem maar een smsje, vergeet hij het misschien niet weer..
Anne, weer aan de poets, Ik zou willen dat ik ook kon. Heb je een groot huis? Wij hebben 2 onder een kap. Best redelijk vind ik. Vooral nu. Leg m'n mannetje dan ook op, dat hij niet met zijn werkschoenen naar boven moet gaan. Ik kan dat niet aanzien.
Femmy welkom bij de kletstantes eerste klas. Wij kletsen hier, pagina's uren vol.. Net pas bezig? Het sterkste wat ik merkte toen ik zwanger was (ben bijna 7 weken zwanger geweest en kreeg toen een miskraam) was dat mijn borsten gespannen aanvoelde. Ik was toen 5 weken zwanger. Maar bij iedereen zijn de symptomen weer anders of in andere maten. Ik hoop voor je dat je ook snel zwanger bent.
Cato, heerlijk op de bank een dutje gedaan. Soms kan het je zo goed doen he.. Je hebt net de klusperiode erop zitten of niet?
O en Lesy, mijn zus dronk ook heel veel melk tegen misselijkheid toen ze zwanger was. Ik raad het ook vaak mensen aan die last krijgen van medicijnen. Misschien heeft je collega daar wat aan. Zit zij toevallig ook niet op dit forum ergens... hihi.
Ik heb misschien nog wel een gekke vraag, maar zoals ik al van lesy begreep en dat zal bij de meeste zijn houden we de boel netjes aan kant tussen ons benen, maar hoe moet je dat doen met een dikke buik, of moet je het dan maar laten groeien. Mijn man zei al dan doe ik het wel voor je.. Jammie.. Nou dan komt er vast niks van.. Haha.
Ps Gister op kraamvisite geweest bij m'n vriendin. 9 dagen oud.. Heerlijk.. Maar zat er wel een beetje met een dubbel gevoel. Dit had de mijne kunnen zijn dacht ik. En toen ik mijn man met de baby zag, smolt ik helemaal.. Aahh ik wil ook. Gister voelde hij me gelukkig aan en heeft me net zo lang gekriebeld tot ik in slaap viel. Wat kun je toch van iemand houden he.. Heerlijk, ben zo blij met hem.
Liefs x