***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

He meiden,

ff snel in mn pauze.
Lesy ik wil je succes wensen en ik ben benieuwd wat de huisarts zegt.

kus

Hannes haha hoe het dan moet met een dikke buik.... tjah denk dat dat wel een oplossing is dat man lief het moet doen haha, denk ook niet dat het bij de meesten dan wat wordt als je sommige ziet met zoon mega buik dan kan je dat zelf echt niet meer nee...
echt een heel groot huis hebben we niet gewoon normaal met 4 slaapkamers haha.

Turtle veel plezier met je luch afspraak haha,nee te laat komen moet je niet doen staat zo raar, maarja is onze schuld niet jij komt hier weer kijken en reageren haha ..

Meisje1985 welkom hier, het juiste moment vind ik zoals de meeste hier al zeggen, wanneer je je kindje liefde en geluk kunt geven en wanneer je er alle 2 aan toe bent en er met volle 1000 % achter staan  

Iesy suc6 bij de dokter!

Liefs Mij

Succes Lesy.. Ik denk aan je.

Bloemetje, ja best behoorlijke baaldag.. Bah..

En wanneer het de juiste tijd is om zwanger te worden,

als je er zelf aan toe bent en   als je het kind wat kunt bieden.

Het moet vooral voor je zelf voelen als het juiste moment..

Liefs

Jeetje, dat gaat lekker vlot hier

@Bloemetje: wij hebben het ook niet heel  breed, doordat ik op dit moment geen werk heb. Ik draai wel wat uren, maar dat is niet genoeg om "normaal" te kunnen leven. Het begrip "normaal" is natuurlijk voor iedereen wat anders, wij willen graag wat ruimte hebben om leuke dingen te kunnen doen. Alles wat ik verdien is extra en zorgt dus voor die ruimte. Ik weet dat dat een luxe is   .

Aan liefde is geen gebrek!   Ik weet ook zeker dat ons kindje in een warm bad van liefde zou komen.
Misschien ben ik dan een beetje zo'n uitsteller.. ik durf nog niet te zeggen dat ik er nu meteen voor wil gaan. Volgende week ga ik op gesprek bij een uitzendbureau. Ik hoef echt geen ingewikkelde baan en het liefst parttime. Ik hoop dat er wat uit komt!

Wat ik soms nog wel vergeet is dat er zomaar 1,5 kan zitten tussen het moment van "we gaan ervoor!" tot de bevalling. Dat biedt dan weer even tijd en dan roept een stemmetje in mij: "Dan kan je nu ook al wel beginnen!" haha!

@Lesy (?): succes bij de echo!!

@Turtle: toevallig zat ik vorige week bij de HA. Welliswaar voor iets heel anders, maar op een gegeven moment ging het over mijn Mirena en een kinderwens. Ze vond het feit dat mijn vriend 32 is, een hele goede reden om eerder aan kinderen te beginnen. Of ja eerder, eerder dan dat ik 30 ben en hij dus 41.

Ze zag ook liever jonge vrouwen als moeder, lichamelijk gezien. En dat spreekt mij ook aan. Ik denk dat je als jonge vrouw sterker en flexibeler bent dan wanneer je 30+ bent. Maar goed, dat terzijde.

Ik ga het er nog maar eens met mijn vriend over hebben

Hey Meisje 1985, wij zijn dus allemaal van de categorie jong moeder willen worden.  2 van ons groepje zijn al zwanger de rest is nog in afwachting.

Ik denk dat als je inderdaad een oudere vriend hebt het ook wel eerder begint te kriebelen. Wat heb je voor opleiding gevolgd? Ben je getrouwd?

Liefs

Hoi,

Hannes,
Balen zo een baaldag he. Niet fijn. Grrr, haat dit zo. Belde vanmiddag vriend, toen ik zn stem hoorde kwamen er gelijk tranen in me op. Bah, en dat haat ik zo. Vriend was erg opgewekt, tot ie hoorde hoe ik me voelde.
Hoop dat jij je morgen wat beter voelt.

Meisje,
Volgens mij begint het bij jou nu toch erger te kriebelen om meteen te beginnen he? Hihi. Spannend he, benieuwd wat je vriend zegt.

Bah, gaat vandaag echt niet goed, blij dat er zo ff vriendin komt en met me even boodschappen wil halen. Bekken langs beide kanten en bandenpijn. Ga vanavond lasagne maken denk ik. Keer zin in om dat te maken, en ook niet overdreven veel werk aan.

Liefs

zo te lezen zijn hier veel jonge vrouwen met oudere vriendjes...
leuk joh..
ik ben zelf ook 21 en mijn man is afgelopen maandag 33 geworden...

ik heb trouwens iets heeel geks meegemaakt vanmorgen op mijn werk..
ik werk met diep dementerende... en daar zit een vrouw, die eigenlijk bijna niks meer zegt, af en toe een paar woordjes... ik was met haar een beetje aan het dollen... en opeens legde ze haar handen op mijn buik en zei: Daar zit een kindje in!
wel erg toevallig, nu ik net probeer zwanger te worden..

hoe reageeren bij jullie de omgeving als je vertelt dat je zwanger wil worden??
ik heb het eigenlijk bijna niemand vertelt...

Liefs Femmy

Terug
Bovenaan