***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hey allen,

Zo mun luch zit erop zit nog vol moet er niet aan denken dat ik over 2 uur alweer eet....

Wat grappig meedere meiden met oudere vriendjes weer wat meer raak vlakken erbij.

Ik heb het bijna niemand verteld behalve mijn beste vriendin en een vriendin bij het voetballen die ook zwanger wil worden.

Ook zij is 22 en ook zij heeft een oudere vriend en ze heeft toevallig dezelfde naam als ik!! Toeval???? Dat is fijn om iemand te hebben die in hetzelfde schuitje zit kan je dan fijn mee praten en alles delen.

Verder vertel ik het niemand anders word het zon verplichting om zwanger te worden
Geen zin om elke keer de vraag te krijgen: En......? al zwanger elke keer dat het niet lukt lijkt me de teleurstelling groter....

Groetjessss

Hoi,

Femster,
Wat speciaal. Dat een zwaar dementerende vrouw opeens dr hand op je buik legt en zegt daar zit kindje. Als ze gelijk zou hebben zou dat erg mooi zijn. En ooh zo speciaal.
Erg vreemd om mee te maken denk ik?
Nog gefeliciteerd met je man.

Turtle,
Hehe, lekker gegeten dus. Heerlijk hihi. En zo weer eten.
Iets later eten hihi. En vanavond dubbel klussen. Wat zullen jullie moe zijn daarna

Zo, wat eten jullie allemaal vanavond? Wij lasagne, hehe, kan ik in delen maken, en kan ik weer eens zelf koken, net gehakt en saus gemaakt, en over kwartiertje alles in schaal en in de oven gooien. Vriend mag de afwas doen. Voel me dan toch stuk nuttiger. Heerlijk vind ik dat, mijn ding dat ik vandaag heb gedaan..

Net is er vriendin geweest om even boodschappen met me te doen. Erg lief van dr, Wat zijn er toch een hoop lieve mensen op de wereld.

Trouwens, nog ff vraagje. Wat zou leuk cadeautje zijn voor schoonouders voor pakjes avond. Ik wil hen heel graag bedanken voor alles wat ze voor ons doen.
Ze zijn zulke schatten, dat ik ze daar echt zo graag voor wil bedanken.
Iemand ideetjes? Misschien op de hyves neerzetten? Hehe, je weet nooit of hier iemand bekend zit. En omdat ik niet steeds anoniem schrijf. Zou het wel slimmer daar zijn. Hehe, kan niemand buiten wij het lezen.

Liefs

Hoi Femster, toevallig dat jij ook in de zorg werkt, op dit forum werken er heel veel in de zorg, toch bepaalde aantrekkingskracht ofzo? Geen idee. Maar erg leuk. Ik werk ook met dementerende. Misschien voelt de bewoner bij jou je wel aan.. Wie weet.

Hoe komen jullie allemaal aan een oudere vriend? Ook toevallig? haha. Wij hebben het eigenlijk aan niemand verteld. Mijn beste vriendin weet het. En de mensen die in mijn direkte omgeving weten dat ik een miskraam heb gehad dus ik denk dat ze er niet meer van op zullen kijken. Maar heb het er nooit echt specifiek over. Wil het ook liever tussen mijn man en mij houden. Iets intiems. Als ik dalijk echt zwanger word, kan ik het denk ik wel van de daken schreeuwen.

Hey Bloem, hoe is het nu? Boodschappen binnen, manlief had niks meer laten weten dus ik denk ga ik vast even wat opruimen en de was strijken, moet toch gebeuren. En weet je.. toen stond meneer ineens achter me.. Oeps, betrapt dus. Toen moest ik heel snel terug naar de bank :(

Lesy, hoe ging het bij de dokter? Ben benieuwd hoe je het ervaren hebt en wat de dokter zei.

Liefs x

Haaaaaai meissies!!!

LONG TIME NO SEE :)
Nou de arts heeft er even naar gekeken en het is helemaal niets!! Het stelde helemaal niets voor nee, een peuleschilletje hihi. Dus heel positief!
Nu het negatieve nieuws: ben echt ongi geworden. Mijn lichaam is nog niet toe aan een zwangerschap waarschijnlijk, maar we gaan gewoon door  naar ronde 3....
Hmm had zo wel mn twijfels deze maand, dus ben eigenlijk wel een beetje blij dat het niet gelukt is. Maar heb wel weer zin in ronde 3 hoor, laat dat eitje maar komen! Zal mn banner ff aanpassen.

Lief dat jullie zo met me meeleven hoor!  

Naam        
Leeftijd
Ronde  

NOD                  
Kindje
Bijzonderheden

Bezoek             vk of gyn

November

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
21-11
1

1986Anne
22
2
25-11
1

December

Turtle
22
2
03-12
1

Doossie
22
18
??-12
1

Hannes
22
4
??-12
1 na mk

Greet
23
9
??-12
1

Iesy
21
3
11-12
1

Overtijd

Niemand overtijd!

Zwanger

Uitgerekend

Bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

24-10
om 13.40u

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Banner Bloemetje:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

@Hannes: ja dat is wel toevallig  Al die oudere mannen haha  Het geeft mij een hoop rust, de gedachte dat hij eigenlijk al wel in de fase zit van het kinderen krijgen. Om het zo maar even te noemen. Ik bedoel: hij heeft een goede baan en weet zeker dat hij het wil.

Wij zijn (nog) niet getrouwd. Willen het wel dolgraag! Maar dan willen we natuurlijk een groot feest geven en dat betekent volop sparen haha! Want als we gaan trouwen dan willen we dat de hele wereld (lees: heel onze omgeving) weet dat wij voor elkaar gaan. Eerder wilden we eerst trouwen en dan pas een kindje, maar nu is het min of meer open. We stellen geen volgorde meer.. de kans dat het andersom gebeurt is nu eigenlijk groter

Ik heb net mijn HBO-opleiding afgerond. Zit zelf in de hippische sector, een echt paardenmeisje dus. Maar de parttime baan die ik nu zoek zal daarin niet liggen. Dat kost teveel energie en kracht, zeker als je zwanger wilt worden. Hebben wel paarden aan huis en daar genieten we beiden met volle teugen van. Gelukkig rijdt mijn vriend ook en kan hij straks mijn 2 tot 3 paarden overnemen

@Bloemetje: wat super zulke vriendinnen!!! Ja bij mij begint het nu ook echt wel te kriebelen. Het enige is dat ik er nog niet zo goed over durf te praten. Vind het nog wel een beetje meer iets voor iemand anders dan voor mezelf.. maar toch voel ik dat ik het dolgraag zou willen. Moet gewoon even wennen aan het idee. Ook omdat binnen mijn familie cariere maken ook als vrouw zijnde heel gewoon is. Daar zou ik dan van afwijken en dat voelt wel even een beetje vreemd... En toch: het blijft onze eigen keus en ik weet zeker dat het goed komt! Ik zei nog tegen mijn vriend vanmiddag: "Ben zo bang dat mensen me allemaal vreemd aan gaan kijken als ik met m'n 23 jaar zwanger aan kom zetten!"   Daar was hij het helemaal niet mee eens. Hij is ervan overtuigd dat veel mensen het heel logisch zullen vinden en eigenlijk heel gewoon.

@Lesy: Gelukkig is er niets loos. Erg jammer van je ongesteldheid, kan me je teleurstelling voorstellen!

@Meisje1985: Ja gelukkig is er niets loos nee. Mijn man is ook iets ouder als ik hoor, ik ben 21 en hij 25 en zijn nu 1 jaartje getrouwd haha. Pff de tijd gaat echt zo snel....Hey heb jij paarden?? Wat gaaf, ik ben dol op paarden en rij zelf helaas niet zo vaak meer, niet echt tijd voor. En dan moet je inderdaad een eigen paard hebben anders is er niet zoveel aan. Leuk joh! Hihi, ja straks eerder zwanger dan trouwen haha, dat kan zeker!

Liefs...

Terug
Bovenaan