***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Zo,

Lesy, heb ff de banners er bij onder gezet, en paar dingen aangevuld.
Geloof dat jvm maandag eerste echo heeft. heb ik er ff bijgezet.

Meisje,
Ik neem nu medicijnen die ik moet blijven nemen, ik nam anderen, maar die mogen niet bij zwangerschap, dus ja, dan zit er niets anders op, weet ook niet hoe het verder zal gaan na zwangerschap, zien we dan wel weer.

Hehe, vandaag echt een buikje zeg, vriend zei gister, ja, twee weken geleden kwam hij nog niet voorbij je borsten, haha, nu wel vind ie wel mooi nu

Liefs

@Meisje: Veel succes met het boodschappen halen. Ik zie dat jij nog niet op ons lijstje staat? Dat mag best hoor.....Dus als je het wilt moet je even de gegevens noteren.

@Bloemetje: Ow jee, jij dus ook binnenkort in de verbouwingen. Er is ook altijd wel wat waardoor het uitstellen van kinderen zo amkkelijk gaat. Merk jij dat ook niet? Maar ja, je zult toch een keertje moeten, alles gaat ook gewoon door. Maar ja, inderdaad hopen dat dan het meeste is gebeurd als je kindje geboren is....Bah weer brief van de belasting....Houden die mensen dan ook nooit op?? Oei, ja wel betalen haha anders krijg je herrinneringen meis. Pff wij moeten ook maar eens zo'n lijstje maken met wat we allemaal uitgeven per maand. Ik denk wel dat het gaat helepn. Soms weet ik echt niet waar het geld is gebleven hoor!!!

Hmm moet nu eigenlijk even boodschappen halen. Manlief is er nog steeds niet dus kan mooi even. Tot straks....XxX lesy.

was ik weer!!

@meisje ik bedoelde het niet verkeerd na jouw toe hoor!!! Sorry dat het zo opgevat werd. Succes met de boodschappen.
@lesy poeh hoe hou je het vol, en echt tot half 12 geslapen dan?????? Hihi lekker ding!En jij ook lekker alleen. ... Hij zei niet onder t eten dat tie dacht dat tie uur of 4 thuis was dus valt reuze mee joepie verheug me er nu al op!!! Lekker samen, heb helemaal niets afgesproken heerlijk is dat!! En boodschappen doen jij ook al een hekel aan haha mischien kan je t laten bezorgen.....
@bloemetje de rekeningen blijven stromen!!! Ik herken het niet zo in de zin als jij bedoeld! Met een eigen bedrijf gaat het toch ietsje makkelijker allemaal veel dingen staan op zakelijk dus dat scheelt. Vind goed eten en gezelligheid in huis belangrijk en daar besteed ik geld aan. En mijn salaris gaat meestal op de spaarrekening of voor leuke dingen! Ik moest van me ouders vroeger altijd sparen wat ik toen niet echt leuk vond maar nu zoveel van profiteer, dat ik ze echt ontzettend dankbaar daar voor ben.
@turle druk ant klussen!!

Wilde nog ff de tuin in gaan, we hebben een terras van hout en die wil ik x goed schrobben, maar hoor de buurvrouw in de tuin dus wacht nog ff, ze is wel aardig maar roddeld giga over andere buren en dat haaaat ik en ze is zoooooooooo nieuwschierig niet gezond!!! Dalijk lekker poos in de douche en vanavond frietjes eten en heerlijk met me vent op de bank, als tie niet in slaap valt haha!!!

Liefs

Hey lieve forumvriendinnetjes.
Ik ben op de helft met lezen en zal zo even op iedereen reageren, maar ga eerst even douchen en een boterham pakken. Voel me echt heel slecht en ben nu pas weer uit bed. Mag dus nu absoluut niks. GRRR.. Ben zo chagrijnig. Tot zo. Liefs x

Speciaal voor onze lieve Hannes (moet een mooie bos bloemen voorstellen :)...)

Greet

Terug
Bovenaan