Hoi Meiden,
Wat is er veel geschreven vandaag.
Ben ik er even middag niet, haha, moet ik onwijs veel gaan lezen hihi.
Nou, ga ff lezen hoor.
Cato,
Jammer dat je alleen naar verjaardag moest. En dat hij hele dag weg was.
Kan je trouwens niet helpen met je vragen meid.
Waterman,
Tja, wat er aan voorgevoel kan zijn, hehe, mijn voorgevoel was verkeerd, ik was ervan
overtuigd dat ik ongi zou worden de laatste keer. Niet dus.
Hoop dat jij ook niet ongi word met positief resultaat.
Hannes,
Gelukkig is de pijn gezakt. Want zoals gister was niet te doen he. Hopelijk gaat het nu nog steeds beteren. Want het is niet leuk he.
Kan je alweer wat meer?
Lesy,
Dat je naarmate de rondes meer hoop krijgt? Nee dat was bij mij niet zo, je wil het erg graag, maar gaat toch sneller denken, nee het is niet zo. In plaats van meer te gaan hopen, je gaat je meer op een teleurstelling instellen. Althans,dat had ik.
En wel prettig langs een kant dat je steeds zelfde kwaaltjes hebt bij ongi, weet je wel waar je je op moet voorbereiden, ik had nooit echte kwaaltjes voor een ongi.
Alleen uur ervoor onwijse buikpijn.
En wat je zegt over die test, haha, als ik die niet in huis had voelde ik me ook niet makkelijk, wou er toch altijd eentje bij de hand hebben, gek he.
Turtle,
Fijn dat je lekker genoten hebt in het zwembad. Heerlijk is dat he, ff bijtanken is dat dan.
En hoe ging het werken meid? Ging het?
Meisje,
Jij bent er inderdaad ook al behoorlijk met bezig hihi. Maar wel fijn dat je er zo over nadenkt, heb het inderdaad ook gehoord dat het je kindje erg kan bezig houden en een kind er onrustig van kan worden. Wij hebben heel zacht geel met beertjes op behangpapier, en behangrand van hetzelfde met grotere tekening en rode en blauwe lijn erbij. Heel erg mooi, word komend weekend gehangen, dus erg leuk. Hehe, daarna meubeltjes in elkaar zetten.
Jvm,
Leuk een reactie weer van jou.
Meid ik ga aan je denken morgen, maar het komt vast allemaal goed hoor. Ik heb er vertrouwen in. Spannend, ik denk aan je.
Hoopvol,
Ik herken me niet in je verhaal, maar wil je wel heel veel succes wensen bij gyn, en veel sterkte met het wachten, snap dat het heel onzekere week voor je is. Hoop dat de dagen snel voorbij gaan, ik duim voor je.
Zo, haha, ff op iedereen gereageerd.
Hier gaat het zoals gisteren, wel wat beter dan afgelopen week, zolang ik rustig aan doe, wil vanaf morgen proberen weer wat meer te gaan doen, ff twee kastjes opruimen, die nodig gedaan moeten worden. En af en toe heel kort rondje met de hond.
Wel meer bandenpijn laatste twee dagen, buik is weer aan het groeien volgens mij. hihi. soms echt niet leuk, maar ja, met ff uitpuffen hihi is het ook zo weer weg.
Liefs