***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

@JMV: ja! Ik bedoelde jou inderdaad. Proficiat met je zwangerschap! Sommige dames zijn echt heel misselijk inderdaad. Ik hoop dat ik dat over mag slaan, want ik heb een aversie tegen overgeven...

Je gaat nu voor een echo dan? Spannend!!

Hallo Meiden,

Hier ben ik weer. Nou het is bijna vrijdag  dan mag ik eindelijk naar de gyn, ben zo benieuwd wat daar uit komt.
Ik zal nog even samen vatten:   Ik ben afgelopen maandag naar de dokter geweest omdat ik nog steeds niet ongi was en ik me zorgde maakte (zat toen op dag 36) Had eigenlijk wel een beetje in mijn hoofd zitten dat ik snel weer naar huis gestuurd zou worden met de mededeling dat ik pas met de pil gestopt was en dat het heel normaal was dat je cyclus nog niet regelmatig is. Maar de HA was aan het voelen en zei dat ik vergrote eierstokken had en een verharde baarboeder en dat hij niet precies wist wat het was. ( De HA heeft nog wel een test gedaan en die was negatief) Nu zondag nog niet ogi dus nog een paar dagen en dan moet ik naar het ziekhuis naar de gyn en dan zal ik denk ik wel een echo krijgen om te kijken wat er misschien aan de had is. De dokter had misschien het idee dat het kiestes zijn???????

OHHHHhhhhhHHHHHhhhhhHH wat maak ik me een zorgen. Wie herkend zich misschien in mijn verhaal en kan me wat vertellen.

Liefs Hoopvol

Ow jeetje Hoopvol, wat heftig!! Ik duim voor je dat het niets ernstigs is. Heb er zelf geen ervaring mee, dus kan je mijn ervaringen niet vertellen...

Hoi Meiden,

Wat is er veel geschreven vandaag.
Ben ik er even middag niet, haha, moet ik onwijs veel gaan lezen hihi.
Nou, ga ff lezen hoor.

Cato,
Jammer dat je alleen naar verjaardag moest. En dat hij hele dag weg was.
Kan je trouwens niet helpen met je vragen meid.

Waterman,
Tja, wat er aan voorgevoel kan zijn, hehe, mijn voorgevoel was verkeerd, ik was ervan
overtuigd dat ik ongi zou worden de laatste keer. Niet dus.
Hoop dat jij ook niet ongi word met positief resultaat.

Hannes,
Gelukkig is de pijn gezakt. Want zoals gister was niet te doen he. Hopelijk gaat het nu nog steeds beteren. Want het is niet leuk he.
Kan je alweer wat meer?

Lesy,
Dat je naarmate de rondes meer hoop krijgt? Nee dat was bij mij niet zo, je wil het erg graag, maar gaat toch sneller denken, nee het is niet zo. In plaats van meer te gaan hopen, je gaat je meer op een teleurstelling instellen. Althans,dat had ik.
En wel prettig langs een kant dat je steeds zelfde kwaaltjes hebt bij ongi, weet je wel waar je je op moet voorbereiden, ik had nooit echte kwaaltjes voor een ongi.
Alleen uur ervoor onwijse buikpijn.
En wat je zegt over die test, haha, als ik die niet in huis had voelde ik me ook niet makkelijk, wou er toch altijd eentje bij de hand hebben, gek he.

Turtle,
Fijn dat je lekker genoten hebt in het zwembad. Heerlijk is dat he, ff bijtanken is dat dan.
En hoe ging het werken meid? Ging het?

Meisje,
Jij bent er inderdaad ook al behoorlijk met bezig hihi. Maar wel fijn dat je er zo over nadenkt, heb het inderdaad ook gehoord dat het je kindje erg kan bezig houden en een kind er onrustig van kan worden. Wij hebben heel zacht geel met beertjes op behangpapier, en behangrand van hetzelfde met grotere tekening en rode en blauwe lijn erbij. Heel erg mooi, word komend weekend gehangen, dus erg leuk. Hehe, daarna meubeltjes in elkaar zetten.

Jvm,
Leuk een reactie weer van jou.
Meid ik ga aan je denken morgen, maar het komt vast allemaal goed hoor. Ik heb er vertrouwen in. Spannend, ik denk aan je.

Hoopvol,
Ik herken me niet in je verhaal, maar wil je wel heel veel succes wensen bij gyn, en veel sterkte met het wachten, snap dat het heel onzekere week voor je is. Hoop dat de dagen snel voorbij gaan, ik duim voor je.

Zo, haha, ff op iedereen gereageerd.
Hier gaat het zoals gisteren, wel wat beter dan afgelopen week, zolang ik rustig aan doe, wil vanaf morgen proberen weer wat meer te gaan doen, ff twee kastjes opruimen, die nodig gedaan moeten worden. En af en toe heel kort rondje met de hond.
Wel meer bandenpijn laatste twee dagen, buik is weer aan het groeien volgens mij. hihi. soms echt niet leuk, maar ja, met ff uitpuffen hihi is het ook zo weer weg.

Liefs

Hey hey,

@bloemetje
Ben net terug van het werken het was me wel het weekend!! Mensen die niet thuis waren, mensen net uit het zkh en meer zorg nodig enz. Pfff wat vervelend dat je last hebt van je banden. Maar het lijkt me dat je weet waarom het is dat je het makkelijker kan accepteren.

@meisje
Leuk dat je al bezig bent met de kamer. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we niets kopen voordat het zover is. Want ik was de heletijd bezig op inernet met hem laten zien van: dat is mooi he en dat is mooi. Hij werd er niet goed van.
Maar op de beurs hebben we allebei zoiets moois gezien dat willen we beslist allebei hebben als het zover is.

@Hoopvol
Meis wat maak je je druk ik snap het wel...
Maar laat het over je heen komen misschien valt het wel reuze mee.

Ik ga even nog genieten van mijn avond want die is ook alweer bijna om en morgen weer werken van 08.00 tot 17.00....

Goedemorgen dames,

En dan is voor je het weet het weekend weer voorbij!
Vandaag weer lekker aan het werk. Voel me nog steeds beetje hangerig en misselijk,maar denk als ik mn collega's zo hoor dat iedereen er wel last van heeft.   (veel zieke kinderen op het moment,dus dan is de juf natuurlijk ook makkelijker aangestoken)
Nog een paar weekjes en dan is het weer sinterklaas, wij doen thuis surprise dus ik krijg ok nog cadeautjes,joepie! En dan zitten we zo weer in een nieuw jaar dames, het gaat snel allemaal vinden jullie niet?
Nou dames, allemaal een hele fijne dag gewenst.

kus

Goeiemorgen schatekes!!

Nou lekker veel geschreven voor een zondag zeg!! Heb alles gelezen maar weet de helft al niet weer!!

@jvm fijn dat je weer kwam aanwaaien!! Leuk!!!Succes vanmiddag!!
@waterman veel gewerkt! en bijna je nod zag ik!! Hoop hoop duim, er moet toch wel een zwangere komen deze maand hoor!! Nog beter twee jij en cato jaaaaaaaa daar gaan we voor!!
@bloemetje hoe is tie nu? Moet je nog na fyso of was dat eenmalig?
@lesy bedankt voor t aanpassen van de banner!! Je bent een schat!!! Werkze hey meis!! Las dat jij en meisje al druk waren met de babykamer!! Daar ben ik dus veel te nuchter voor om daar nu al mee te beginnen!! En al testen ingeslagen hihi!!
@meisje druk met de paarden!! Ik ben als de dood voor die dieren , als ik ze tegen kom fiets ik een stukje om serieus. En de ikea is leuk hé heerlijk om te schumen!!
@hannes en hoe gaat t??? was de sint leuk??? Of zit je in de zak nu!! Had de vriendin van je vader lekker gekookt??
@cato dat van die baarmoeder schijn je te kunnen voelen, met je vingers op de een of andere manier, x ergens gelezen maar nooit in verdiept!! Hoop duim duim
@turle lekker wezen zwemmen!! en vandaag weer een lange dag succes!!
@hoopvol, meiske tis logisch dat je je zorgen maakt, bah is niet nix joh!! Sterkte en succes!!!

Tis weer maandag!!! De zon schijnt hier heerlijk................. Dalijk ff na de stad, me zusje is jarig (hihi zeg altijd zusje maar ze is zeven jaar ouder...) moest vlaaien meenemen want wij hebben hier een zalig vlaaienwinkel........ Vanaaf gezellie daar eten!! En de rest van de dag wat rommelkonten hoef niet zoveel in huis te doen had ik vrijdag en zaterdag al gedaan, alleen strijken brrrr!! Een heerlijk weekend gehad trouwens, zaterdag heerlijk samen op de bank gehangen, friet gehaald en lekker bijgeklets en gisteren heerlijk niets gewoon lekker samen, kan ik echt zo van genieten, maakt het weer helemaal goed dat ik hem verders weing zie!! Verder weinig nieuws aan deze kant!!

Veel liefs Greet

Terug
Bovenaan