***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

@Meisje:
Jaaaa mag ik ook mn vinger opsteken!!!  Wij zijn ook al met een kinderkamer bezig haha: nieuw laminaatvloertje ligt er in, de muren zijn al in de kleur geverft, en er hangt ook al een rolgordijntje met bloemetjes ;-) Er moet alleen nog een CV opgehangen worden. Er hangt trouwens ook al een leuk lampje in. En heb een lief schommelstoeltje gekocht waar nu een beer in zit, echt zooo lief!! Hij is dus al helemaal af, moeten alleen nog meubeltjes in. Alleen de kleur op de muren is wat feller uitgevallen dan gehoopt, dus dat is wel minder. Hoop dan dat dat geen problemen oplevert bij het slapen ofzo, net wat je zegt. Alleen we hebben een ontzettend klein kamertje van 2.10 bij 2.30 meter. Dus we moeten nog even goed bekijken hoe we de meubeltjes neer gaan zetten. Daar baal ik wel een beetje van, had graag wat meer ruimte willen hebben. man zegt dat ik niet zo moet zeuren dan en dat er genoeg ruimte is. Maar hij heeft echt geen idde hoor!  Eén slaapkamer moet nog worden verbouwd, die is 2x zo groot alleen nog helemaal niet af. Dat wordt dan de kamer als het kindje groter is. Maar voor een tweede heb je dan serieus een probleem, die kan toch niet tot z'n twaalfde in zo'n klein kamertje>? wat vinden jullie? Ow help, dit bericht is omgeslagen in frustratie. Man nu ook al boos op mij omdat ik zo "loop te zeuren" over dat kamertje. Pfff wou dat we meer ruimte hadden....De was staat nu in het kleine kamertje, waar moet die nu straks naartoe?? Ow.......
Nee ik zal nu ophouden, jullie zitten echt niet op dit verhaal te wachten....Zal nu maar even gezellig met manlief boerenkool eten. We moeten het er maar even over hebben. Sorry voor deze lulkoek......Ik wil gewoon graag het perfecte aan mijn kinderen bieden. Als ik kinderen kán krijgen natuurlijk, dat is nog maar de vraag. Misschien tot vanavond meiden.....

Liefs lesy....

quote: Iesy87 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-11-2008 17:51:38'));

@Meisje:
Jaaaa mag ik ook mn vinger opsteken!!!  Wij zijn ook al met een kinderkamer bezig haha: nieuw laminaatvloertje ligt er in, de muren zijn al in de kleur geverft, en er hangt ook al een rolgordijntje met bloemetjes ;-) Er moet alleen nog een CV opgehangen worden. Er hangt trouwens ook al een leuk lampje in. En heb een lief schommelstoeltje gekocht waar nu een beer in zit, echt zooo lief!! Hij is dus al helemaal af, moeten alleen nog meubeltjes in. Alleen de kleur op de muren is wat feller uitgevallen dan gehoopt, dus dat is wel minder. Hoop dan dat dat geen problemen oplevert bij het slapen ofzo, net wat je zegt. Alleen we hebben een ontzettend klein kamertje van 2.10 bij 2.30 meter. Dus we moeten nog even goed bekijken hoe we de meubeltjes neer gaan zetten. Daar baal ik wel een beetje van, had graag wat meer ruimte willen hebben. man zegt dat ik niet zo moet zeuren dan en dat er genoeg ruimte is. Maar hij heeft echt geen idde hoor!  Eén slaapkamer moet nog worden verbouwd, die is 2x zo groot alleen nog helemaal niet af. Dat wordt dan de kamer als het kindje groter is. Maar voor een tweede heb je dan serieus een probleem, die kan toch niet tot z'n twaalfde in zo'n klein kamertje>? wat vinden jullie? Ow help, dit bericht is omgeslagen in frustratie. Man nu ook al boos op mij omdat ik zo "loop te zeuren" over dat kamertje. Pfff wou dat we meer ruimte hadden....De was staat nu in het kleine kamertje, waar moet die nu straks naartoe?? Ow.......
Nee ik zal nu ophouden, jullie zitten echt niet op dit verhaal te wachten....Zal nu maar even gezellig met manlief boerenkool eten. We moeten het er maar even over hebben. Sorry voor deze lulkoek......Ik wil gewoon graag het perfecte aan mijn kinderen bieden. Als ik kinderen kán krijgen natuurlijk, dat is nog maar de vraag. Misschien tot vanavond meiden.....

Liefs lesy....

Lesy,

Maak je er nou niet te druk om! Het komt goed, dat weet ik zeker. Je weet niet hoe het in de toekomst gaat en wie weet kunnen jullie straks voor een groter huis gaan, zodat een tweede kindje ook alle ruimte krijgt die het verdient  Onze babykamer is ook niet mega groot en ik zal dus ook om de meubeltjes moeten denken.
Vind het iig een geruststelling dat ik niet de enige ben die zich ermee bezig houdt haha! Soms wil ik wel wat te ver op de zaken vooruit lopen. Toch denk ik dan: liever nu een goed begin gemaakt dan straks in alle haast nog een kamer in elkaar timmeren

Maar ik vroeg me af: heeft dan nog niemand die beer + schommelstoel gezien? Ik bedoel: hoeveel mensen weten er nu inmiddels dan dat jullie bezig zijn met een 1e kindje?

Zit hier al de hele aaf wat op het net. Vriendje zit een boek te lezen in de woonkamer en ik zit in de eetkeuken. Zo nu en dan komt 'ie even langs. Zegt ie ineens: "Ik sta vierkant achter je hoor!" Zo fijn!

Nou Lesy, geniet van je boerenkool, ik ga met de erwtensoep aan de slag  Echt herfstweer is het!

Meisje,

Nee ben alweer wat gerustgesteld. We hebben dit huis ook nog maar 2 jaar eigenlijk, we hadden het in eerste instantie niet gekocht met de gedachte dat er snel kinderen zouden komen. Maar mn moederlijke gevoelens komen toch sneller als verwacht!!!

Bedankt voor je reactie, erg lief!!! Jullie hebben ook niet zo'n groot kamertje dus? Dan ben ik gelukkig niet de enige....De inrichting moet doed doordacht worden haha.

Neej joh, je bent echt niet de enige die er zo mee bezig is. Soms schaam ik me gewoon hoor haha, mn collega die nu 9 weken is is nog nergens mee bezig omdat ze een miskraam heeft gehad en nu wat voorzichtiger is geworden. Dus dan denk ik weleens loop ik niet teveel op de zaken voorruit?? Maar iedereen is natuurlijk anders, en ben net als jij ook erg impulsief soms. Niet altijd een leuke eigenschap he??

Precies, beter nu een goed begin, dan later het niet af kunnen krijgen. Zo denk ik ook maar weer....Nee, niemand heeft dat "geheime" kamertje nog gezien. En niemand weet dat we er mee bezig zijn. Mn schoonzussen plagen mij er wel veel mee, omdat mn schoonfamilie christelijk is en ze er vanuit gaan dat als je eenmaal bent getrouwd je ook snel kinderen zult krijgen (je mag geen voorbehoedsmiddelen gebruiken!). Dat vind ik dus een beetje onzin. En mn moeder heeft ook zo haar gedachten erover. Maar heb nog nooit iets bevestigd haha, ze zien het vanzelf wel toch? Wie weten het dan al van jullie? Dat jullie binnenkort ook gaan starten? Wel spannend hoor....Haha, mannen moet af en toe wel even om ze lachen. Maar wel lief dat ze zo meeleven hé? Mijn man staat ook helemaal achter mij, dat heb je soms echt even nodig....

Hoe smaakte de erwtensoep?? Mijn boerenkool smaakte voortreffelijk. We hebben gelijk voor morgen gemaakt, dus hebben we het dan lekker makkelijk......

LIEFS.....

Dit kamertje vind ik erg mooi....Ook omdat er een kleine kast bij zit die ideaal is voor in een klein kamertje. Onze vloer is dus lichtbruin en de muren zijn blauw/groen. Of denken jullie dat het dan te druk wordt??? Owja, we hebben ook wat roestvrijstaal (lees grijs).

xxxx

hoi dames  

lesy leuk babykamertje hoor en leuke kleuren erg schattig en zacht  

greet meid wat erg balen dat de rd's er weer zijn gekomen
echt ik hoopte zo dat er heel veel zwangere bij mogen komen deze maand
en hoop dat nog steeds duim duim duim

hannes ook jij je rd's mogen otvangen het blijft natuurlijk niet leuk als het gebeurd
maar wat jezelf al zecht je kan nu wel weer verder en ben je uit de slopende wachtdagen maar had het je ook heel erg gegunt dat het wel gewoon raak mocht zijn
hopelijk word december jullie maand wel een hele mooie maand december denk ik zelf
lekke rmet pakjesavond of met kerst een heel mooi kadotje te krijgen.hoop het zo voor jullie dames

ben ik weer ff snel weer ff een update over mij
ik mag morgen om half 4 voor mijn echo ben zo zenuwachtig
hoop zo dat alles goed is
heb de hele dag een zeurend gevoel in mijn buik en steken dus dat maakt het nog enger.maar denk dat het de groei van mijn buik is hoop ik maar
want het is toch echt slopend hoor die wachtdagen en onzekerheid.
ben zo bang om te horen dat het niet goed zit en of het hartje niet meer klopt
iedereen probeerd me gerust te stellen at het wel goed zit maar dat helpt niet zo
ik wil het gewoon met eigen ogen zien dan pas zal ik het geloven.maar rustig ademhalen doe ik pas als ik 12 weken voorbij ben dat zijn de moeilijkste weken daarna kan het nauurlijk ook nog fout gaan maar dan heb je minder kans dat het gebeurd.wensen jullie me succes morgen en duimen he dames met ze alle
dan gaat het hopleijk goed komen hihi
werder voel ik me goed misselijk ben ik alleen als ik wakker word dan ff wat eten dan gaat het weer.en verder naar de wc gaan nog steeds pijnlijk.en honger en dorst zakt weg vooral de honger ben daar best blij mee want at echt heel veel maar gelukkig nog niet veel aangekomen nu in totaal bijna 1 kilo dus is netjes vind ik zelf.morgen laat ik weten hoe het was gegaan

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Waterman
22
18 november
10
1

Cato      
23
21 november
2
1

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie
22
??  december
18
1

Hannes
22
??  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Anne
22
?? december
3
1

Meisje
23
?? december
1
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Niemand.
-
-
-
-

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
27 juni 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg
?

JMV
17-11
1e echo!!!
8wk+2dg
15:30 uur

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

JMV, heb het genoteerd!!! Enne, tuurlijk duim ik voor je! Lief dat je weer even wat van je liet horen, daar zijn we natuurlijk dol op, zwangere verhalen haha. Het zit vast wel goed hoor meisje....Veel plezier morgen! Ga je alleen of gaat vriend mee?

Liefs....

@Lesy: zo'n kamertje vind ik ook erg leuk!! Mooie lichte kleuren  Zoiets wil ik ook, aangezien we ongeveer dezelfde tint groen hebben  
De erwtensoep was erg lekker! Beetje rookworst en wat verse groenten erdoor en dan wat roggenbrood met katenspek: hmmmm!! Hebben nog wat over, zal ik morgen wel opeten, want dan eet ik alleen.

Mijn buurvrouw/vriendin heeft ook een aantal miskramen gehad en wilde eerst een eindje op weg zijn met haar zwangerschap voordat ze echt actief aan de babykamer begonnen. Natuurlijk begrijp ik dat, maar we gaan natuurlijk uit van het positieve. En idd, dan ben ik ook lekker vlot en soms wat te impulsief haha! De buren hadden de kamer net op tijd af, maar daar moest ook behoorlijk wat aan gebeuren. Dan hoorde je weer allemaal geboor en gezaag hahaha!

Ik zal even wat plaatjes zoeken van wat ik nog meer mooi vind voor in het kamertje.

@(weet even niet meer wat je gebruikersnaam is.. ): vervelend dat je je zo beroerd voelt! Je bent al wel zwanger begrijp ik?

lesy heel lief van je meid dat je gaat duimen en dat je het gelijk genoteerd heb.
ik ga morgen met mijn vriend en me dochter en me zus zij is dan 33 weken zwanger dus loopt iets verder dan mij hihi.

meisje weet niet of je mij bedoelde
maar me misselijkheid valt mee heb het alleen in de ochtend maar ff wat eten en het is weg.gelukkig maar want hoor verhalen van meiden  het is  echt erg om zo kotsmisselijk te zijn.heb ook gehad bij mijn eerste en ben echt blij dat het nu niet zo is.
en klopt ik ben nu 8 weken zwanger van mijn tweede kindje heb al een dochter van ruim 2 jaar.

Terug
Bovenaan