***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Goede Morgen allemaal,
zo dat was weer een boel lezen was hier ok al sinds vrijdagavond niet meer gweest haha, ben het hele weekend op sjouw gweest zaterdag bij me schoonouders en zondag bij me oom en tante. en nu nog lekker vrij alleen vanavond vergadering bah maarja..

Iesy: ja domino day vind ik ook altijd wel ff leuk. nee dat mens er tussen door vind ik ook niet wat dan zet ik er altijd ff wat anders op haha,. grappig dat je er zo dicht bij woond..
Ik weet niet hoe het kan dat ik elk jaar wel een paar keer last heb van me oren..
En ik vind het lijstje zo wel leuk hoor haha

Bloemetje: leuk dat je vriend lekker op tijd met je mee wou heen boodschappen doen is wel lekker.
Mooi he dat je het nu echt kunt zien dat je buikje begint te groeien.

Hannes: vervelend is dat dat he dat je zo slecht te pas bent bah bah beterschap..
pff ook al een rekening van de belasting dienst het is wat met die lui bah net altijd alles voor de feestdagen :mad:

Ja die boodschappen zijn echt duur pff, ik haal ook altijd alles bij 1 winkel je schrikt je kapot bij de kasse, dan loop  ik naar de kasse en denk ik altijd nu zal het wel niet zo veel zijn want heb helemaal niet zo veel in de kar maar het valt altijd tegen.

Greet: wij doen niet aan sinterklaas, doe er nog wel aan op het werk met een kleinigheidje onder elkaar verder niet..

Meisje: Ik denk soms wel over de baby kamer, maar ben er niet mee begonnen en ga ook nog niks kopen , ik wil dat niet, met het idee van misschien kan ik wel niet zwanger raken die kans kan er altijd in zitten je weet maar nooit en dan heb je alles bijna klaar en dingen in huis voor een baby en dan zou me dat veel verdriet doen als ik dat dan elke keer tegen zou komen, dus ik ga er pas mee bezig als ik ook echt zwanger ben en eerder niet  .

Jmv: Vanmiddag de echo spannend hoor veel suc6 en plezier !

Greet: gefeliciteerd met je zus"je" haha

zo ik ga zo ff stofzuigen en dweilen en vder doe ik vandaag ook niks ja vanavond vergadering pff vind ik maar niks en al helemaal niet op een avond bah bah..
Ik ben ook nog steeds wat verkouden en ben me stem nu bijna helelmaal kwijt had al wel zoon vermoeden omdat ik gister een mega zere keel had bah ben alleen thuis dus heeft me stem rust hahah

Liefs Mij

@Anne: ik koop ook nog niets hoor  Maar ben al met het orienteren bezig. Wil  de kamer ook graag klaar  hebben, zodat we het zo in kunnen richten. Zoals ik eerder schreef hoeven we geen zaken echt te verbouwen. Als blijkt dat we geen kindje kunnen krijgen, wat we natuurlijk niet hopen (!), dan maken we van de opgeknapte kamer boven een logeerkamer. Kan makkelijk zat

@Greet: Waar komt je angst vandaan? Had hier laatst ook iemand voor het gas en die schrok zich echt lam toen er ineens een paard stond. Daar schrok ik dan weer van haha!

Ben nu weer aan het werk, dus ik hou het kort

Hey meiden,

Weer even tussen de bedrijven door online...

@meisje
Ik hou ook niet van paarden ben ook bang voor ze. Je krijgt mij voor geen geld op een paard. Ik vind ze altijd zo groot. Ben zelf klein dus bijna alles is voor mij groot...
Ik hoop ook eigenlijk niet dat als ik een meid krijg dat die onder paard rijden wil. Ik ben gewoon een echte jongens moeder denk ik.

Ben zelf nooit zon meisje meisje geweest en vind al die dingen niet leuk.
Ik hou van lekker buiten ravotten, klimmen en al die jongens dingen.

Maar mocht het een meid zijn dan word ze toch opgevoed met voetbal dus dan maar hopen dat ze dat leuk vind en daar onder wil....

Hoi Dames,

Was ik weer, vanmorgen weer in ziekenhuis geweest. Heb nu holterkastje om, deze registreerd 24u mijn hartslag/ritme.
Pff, vervelend ding vind ik het.
En waar het gister en eergister goed ging met pijn, is deze weer volop terug. Bah, vervelend. Grrrr, vriend keek alweer, ja, had het je toch verteld, dat je te snel denkt dat het goed gaat. Het gaat dus duidelijk up en down, goede dagen en slechte dagen.

Turtle,
Vervelend dat het niet zo een leuke ronde was met je werk begrijp ik. En vandaag alweer lange dag aan het werk, wanneer ben je weer vrij dan?

Cato,
Nog steeds niet helemaal lekker. Brr, en ja, als de kinders het hebben, dan heb je het als juf ook snel. Hoop dat je je snel weer beter voelt.

Jvm,
Succes met echo, of als je alweer terug bent, hoe was ie meis, ben zo benieuwd.

Greet,
Moet morgen weer naar de fysio, en goed dat ik er nu aan denk, moet nog ff uitzoeken wat voor aantal ik terug vergoed krijg. Hehe, anders huiswerk niet goed gedaan.
Lekker dagje vrij, en gefeliciteerd met je zus. Heerlijk genieten dus vandaag?
Is wel gelukt zeker?

Anne,
Jaa, ze is dr weer, hihi.
Ook al niet lekker, geen stem? Oh, vervelend is dat. Maar gelukkig thuis, kan je je stem lekker sparen hihi.

Hannes,
Hoe gaat het vandaag? Hoe was Sinterklaas?

Meisje,
ook al aan het oriënteren zoals iedereen hier? Dat had ik eigenlijk nog niet echt gedaan voor ik zwanger was, wel wat alles kost en zo. Maar niet wat ik leuk vond. Hebben we pas paar weken geleden gedaan, wanneer die twaalf weken voorbij waren, eerder durf ik dat niet.

Zo, vriend was ochtend vrij, dus hem nog snel ff laten stofzuigen, zegt ie zo, ja, je bent nog niet onder die bank geweest zeker deze week. Zeg nee, mag niets doen, remember, haha heb het vier keer aan jou gevraagd het weekend, dus ja, hehe ligt in jou handen he.
Ow ja, keek ie me aan, dat is ook weer waar. Hahahahhahahaa. Maar wel lekker gedaan.
Net ff keukenkasten opgeruimd. Ziet er weer netjes uit.

Liefs

@bloemetje tja ups en down! meis je kan niet opeens weer alles, hoe graag je ook wil!!!! En je kastje gekregen, hopelijk valt het allemaal mee, wel fijn dat ze het nu goed controleren!!! en aan de opruim geweest!! hihi ik ook, kreeg opeens een poetsdrang dus gelijk aan toegeven voordat tie weer verdwenen is  nu staat er alleen nog een wasje te draaien.... en ja dat moet je wel even uitzoeken wat je vergoed krijg van de fyso!!
@meisje zou het niet weten... Ben gewoon weg bang van ze!! Ze kunnen zo eng doen, nee geef dan maar een stier haha....
@anne nog wat ziekjes!! zal dan stil zijn in huis haha!! Nee vervelend is dat! en je had een sjouwweekend! word je ook moe van hey ik tenminste wel, ben net zo lief thuis!!
@tutle gelukkig jij ben ook bang van paarden!! voel ik me niet alleen!!! Grappig ik vind meisjes snoezig maar heb al van jongst af aan gezegd als ik kinderen krijg alleen maar jongens, nu denk ik daar wel anders over alhoewel.... Hihi!! maar trouwens jij hebt wel een echt meiden beroep............ Werkze hé!

ga zo ff wat boeken ruilen bij de bibliotheek, en moet nog ff na de bruna en blokker!! Ging vanochtend na de stad had er dus nooooit meer aan gedacht dat het maandagochtend was stom stom stom maar gelukkig tis maar vijf minuten fietsen..... Maar ook zo onnozel de vlaaienboer is wel op maandag ochtend open en smiddags dicht terwijl t met de anderen winkels andersom is zoooooooo vaag vind ik dat!! Maar ik hou er niet van twee keer te gaan maar zal wel moeten dus ga gelijk maar ff na de bibliotheek. En verder afwachten of me mannetje op tijd thuis is hij zou uiterlijk kwart over vijf onder de douche staan zei tie nou ben reuze benieuwd!!!

Dikke kus

Hoi,

Greet,
Ja het is erg fijn dat ze me nu goed in de gaten houden.
Ze keek even of het apparaat het deed. Ze zegt, ja, je hebt extra hartslagen ertussen he. Zeg ja, altijd, en voel het nu ook heel goed.
Dus weer goed dit kastje, dat het goed registreert. En in combi met echo, waar ze ook steeds op te zien waren, vind het echt prettig dat er nu eindelijk naar mij word geluisterd.

En hehe, bang voor paarden, nou vind ze ook niet zo heel leuk hoor, zal er niet zomaar op gaan zitten. Hehe, en als ik alleen ben zal ik ook niet in de buurt van ze gaan, maar ga ze ook weer niet uit de weg.

En grrr, vlaaienboer enkel op maandagochtend, rest in de middag. Wat raar is dat. En erg vervelend.

Liefs

Hey Bloem, ja dat lijkt mij ook pretig voor jezelf!! Eindelijk iemand die luisterd en er aandacht aan schenkt!! Fijn hoor!! Lijkt me wel apart een extra hartslag, nu ik er over zit te denken.....!! Ik voel gelukkig nooit wat hihi! O jij ook al bang voor paarden, nou ik fiets er dus wel een rondje voor om! Maar waar ik nu woon kom ik ze nooit tegen haha scheelt weer kilometers hihihihaha!! Ga je nog wat doen vandaag?? Of lekker op de bank met de laptop en tv en een pot thee??? liefs

hallo allemaal!!
sow, als je hier even een paar dagen niet op internet komt dan heb je lang nodig om alles weer even bij te lezen zeg!!
vandaag is de dag dat ik eigenlijk ongi moet worden..
tenminste dat was zo toen ik nog anticonceptie gebruikte.. maar teon had ik volgens de ha een onnatuurlijke menstruatiecyclus.. (1week ongi 1 week niet 1 week ongi 5,5 weken niet enz...)
maarja, zou niet weten wat ik nu moet verwachten, als ik vandaag niet ongi word, tja dan vind ik het wel spannend worden... ookal moet ik er volgens de ha vanuitgaan dat ik nu weer een normale cyclus krijg... zoals voor de anticonceptie... maar das al zo lang geleden, weet niet hoe hij toen was...
nouwja, nu ga ik er maar gewoon vanuit dat ik nog lang niet zwanger word, dan kan het alleen maar meevallen...
groetjes Femmy

Terug
Bovenaan