***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hoi,

Hannes,
Dat rustig aan doen is inderdaad heel erg moeilijk en vervelend, ik ken dat gevoel.
Vanavond dus maar lekker thuis blijven van verjaardag?

Zo, ben met broer op msn, vertel hem dat we willen trouwen, zo leuke reactie hoor wat ik krijg .
Niet dus.

Rest van de meiden druk aan het werk?

Liefs

@hannes wat is zuurvlees??????hopelijk kan de gyn je vrijdag goed helpen en krijg je duidelijkheid.
@bloemetje ga je trouwen??? feesjeeeeeeeeeeeeeeeeee
@meisje je bent er echt druk mee bezig zeg. Wel leuk!! Maar ik durf dat niet veel te bang dat het lang duurd voordat ik zwanger word.

Kus

Hoi,

Greet,
ja wij willen gaan trouwen, januari of februari als dat nog mogelijk is. Gaan woensdag informeren.

Hannes,
Kreeg de reactie wat vonden ouders ervan. Vind je het niet wat vroeg, geld zat ofzo?
Als ik zou zeggen dat ik wil trouwen zou ik nogal reacties krijgen. En dit en dat. Grrr. Nou misschien een gewoon gefeliciteerd ofzo? Had ook wel erg fijn geweest. En hem wil ik uitnodigen . Maar ja, het niet doen kan ik ook niet maken.

Maar Hannes, ging jij niet weer liggen meis? Luisteren naar Greet he, haha, ze heeft wel goede raad, duurt alleen ff voor we luisteren naar dr he

Liefs

hannes maar dat is toch niet zuur???? Snap er niets van hahaha, dat noem je toch draadjes vlees!

Gefeliciteerd bloemetje leuk!!! Maar echt feesje met alles der op of gewoon gezellie met fam? In een mooie jurk??? Whiehi word hier helemaal hyper van!! zoo leuk!!Vage reactie van je broer zeg!! Laat hem enthousiast doen!!!

Dikke kus Greet

en tja ik geef goeie raad maar luisteren ho maar

Hey Greet, wij hier in limburg zeggen zuurvlees, wete ook niet waarom? Misschien doorwat er allemaal inzit? Geen idee, maar we hebben het over hetzelfde.
Ik heb vandaag echt rustig aan gedaan, hoor dus luiter best wel. Maar nu heb ik het even gehad met liggen.
Liefs

Terug
Bovenaan