***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

En bloemetje, niet leuk die reactie van je broer, maar laat hem maar lekker praten als jij maar gelukkig bent. Stel je eigen voorp meis, en denk maar niet wat andere zeggen!!

Hoi,

Hahaha, greet snapt er helemaal niets meer van, het heet dus zuurvlees,draadjesvlees of stoofvlees. Haha ik ben het gewend als stoofvlees van thuis uit, bij vriend noemt het draadjesvlees. En meiden nu jullie dit zitten te noemen, krijg ik daar zo een trek in, ooh. Help, hahaha, ik wil stoofvlees. hihi.

Dank je Greet, nee gewoon met naaste familie, ouders,grootouders,broers en zussen, op een maandag wss, en dan gezellig eten s avonds.
Dus lekker knus en gezellig.
Dus ook niet in mooie witte jurk hahaha.

liefs

whaha lache al die namen!! maar lekker ist wel toch!!

@hannes logisch dat je t gehad heb met liggen!! zou t ook zo spuugzat zijn!!
@bloemetje gezellie meisje!! en op maandag zul ze nog wel ruimte hebben als je niet veeleisend ben!! Leuk hoor!!

Meiden ben er van tussen!! Fijne avond allemaal!!

Liefs Greet

Hoi,

Hehe, veeleisend, keuze uit drie datums, wanneer me kleine broertje vrij heeft van school, op een van die dagen wil ik het, want wil dat mijn ouders getuigen zijn.
Hehe, tja, dan moet me moeder dr ook wel zijn, dus handig als broertje vrij is, en ook leuk dat hij dat mee kan maken.
hihi.Dus ja, ben ik dan veeleisend? haha.

Liefs

@Hannes: we kopen nog niets he  Ik wil graag weten wat het allemaal inhoudt. Nu zag ik net ergens het woord box staan en toen dacht ik meteen: "Ow ja! Dat moet ook!" Ik wil liever geen dingen over het hoofd zien. Zeker niet als ik het zelf kan regelen. Of ik gemakkelijk zwanger word moeten we nog maar even zien.. dat weet niemand. Zat net het programma Babyboom te kijken via internet en dan valt het me op dat  er zoveel vrouwen zijn die moeilijk of nauwelijks zwanger raken. Daar schrik ik wel van... 1 op de 5 vrouwen wordt moeilijk zwanger. Dat is wel even 20%! Aan de andere kant: 80% wordt dus "normaal" zwanger.

@Bloemetje: he wat vervelend! Is je broer jonger?

Ik ga nu snel, want moet zo weg! Als er nog meer mensen willen kijken naar dat programma: www.babyboom.nl Is best leuk!

Hoi,

Meisje, vind het erg knap van je dat jij tot volgend jaar kan wachten meid. Als ik jou zo hoor wil je zo zo graag. Hihi, hoe houdt je het vol.

Me broer is twee jaar jonger.

Liefs

Hey meisje, Het is ook verstandig om even goed rond
te kijken wat je allemaal wil en wat het allemaal kost,
zijn toch allemaal stiekem een hoop kosten.
Ik wil mijn vader vragen om de meubeltjes te maken..
Hij kan dat goed, dus wel een hele eer.

Bloemetje, spannend he dat regelen voor je bruiloft en je broertje kan toch
best wel vrij krijgen als z'n grotere  zus gaat trouwen..

Liefs

hoi dames

ik ben vandaag naar de verloskunde geweest.
hebben ff gegevens doorgenomen.
en daarna bloeddruk gemeten die was nu al aan de wat hogere kant.Herkenbaar want dat was bij  onze dochter  ook zo.er staat dus weer hoge bloeddruk op me te wachten ik ga er wel van uit.maar goed daarna een echo gehad en was dus minder ver dan we dachten.ze kon het ook niet goed vinden.maar er zat wel zeker wat hoor een klein hummeltje van 7 weken en 2 dagen.En het hartje klopte. ben echt heel blij en echt super fijn om te zien.dat lucht je wel ff op.maar had zelf dus ook al het gevoel dat ik minder ver was dan ze zijden.en dat is bevezicht.nou ben echt helemaal blij dat ik de baby heb gezien nu maar lekker laten groeien.En hopen dat alles tot het eind goed blijft gaan.En we zijn nu 4 juli uitgerekend hopelijk hebben we dan een gezond lief kindje erbij.

Terug
Bovenaan