***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

wanneer ik weer eens vrij heb....?
Mmm volgens mij pas zondag weer en dan heb ik er 14 dagen op zitten!!

Ik had me toch iets grappigs gedroomd vannacht....................

Ik was aan het bevallen en ineens hadden we een tweeling maar daar hadden we helemaal niet op gerekend.
Dus in alle paniek zeg ik hoe moeten ze nou gaan heten...?
En we hebben maar 1 bedje en te weinig kleren en ook maar 1 kinderwagen.
Helemaal in tranen want was meteen paniek.

Had me vriend het verteld en die moest lachen.
Die zei zou wel leuk zijn een tweeling dan ben je net zo breed als je groot bent....

Nou doe mij er maar eerst gewoon eentje als ik het voor het kiezen heb.
Lijkt me meteen zo druk een tweeling.
Ik moet zo weer aan de slag......

Goede middag..

Zo ze belden net van het werk de vergadering gaat niet door yesss haha ben iklekker thuis vanavond ..

Meisje: haha oke wij hoeven ook niet te verbouwen alleen behangen en verven enzo en dan de spullen er in en dan klaar haha

Bloemetje: haha ja me stem is weer redelijk terug nu.. lekker dat je vriend de vloer ff heeft gedaan is wel fijn. ja vervelend is dat dat het de ene dag goed is en dan weer slecht, dan denk je dat het de goede kant weer op gaat maar weer niet bah..

Greet haha ja het is hier door de week overdag altijd stil want dan ben ik altijd alleen ga niet tegen me zelf praten haha ja soms tegen de hond hahaha..
ja dat sjouwen wordt je wel moe van maarja vind het soms ook wel ff fijn het hele weekend is huis vind ik niet zo leuk dan weet ik op laatst niet meer wat ik moet doen en dan verveel ik me weer haha
haha dat heb ik soms ook dat je voor niets naar de winkel gaat omdat het maandag morgen is bij ons is dat ook zo vervelend in het ene dorp is alles op maandag morgen dicht en weer een ander dorp op dinsdag kom er mee in de knoop soms pff

Femster. ja dat gaat hier altijd snel hoor haha
ja als je net van de pil enzo af bent, dan kan het soms wel wat langer duren ik had ook de eerste keer na de pil 28 dagen en daarna 33 dagen , nu maar afwachten wat het deze maand wordt, vervelend is dat dat je niet precies weet wanneer je dan ongi wordt dat was met de pil wel lekker makkelijk..

Liefs Mij

hee,
achja, ik was niet aan de pil, maar implanon, dus wist nooit precies wanneer ik ongi werd, maar wel ongeveer, ik voelde het wel aankomen, maar dat is nu helemaal weg, het lijkt wel of mijn hele lichaam op zijn kop staat sinds de implanon eruit is...
dat is wel echt een nadeel, steeds buikkrampen, overgeven enzo..
maarja dat overleef ik ook wel weer...

Greet,
Wat ik vandaag doe, NIETS, helemaal niets, inderdaad, bank en tv. Wou proberen te dweilen, maar daar ga ik toch maar niet aan beginnen. Niet teveel willen he. hihi.

Femster,
Ja, als j hier even niet bent geweest, dan heb je de tijd nodig hoor, hahahaha.
En dag dat je liever niet ongi wil worden, spannend hoor, maar wel vervelend dat je niet goed weet wat je cyclus is. Spannend meid, wanneer wil je testen als je niet ongi word?

Turtle,
Gedroomd over een tweeling, hihi. Wie weet. Zou zomaar kunnen he.
Wat lieve reactie van je vriend, hihi.
En 14 dagen na elkaar, pfff, dat mag wettelijk toch niet?

Anne,
hehe, stem alweer stukje terug, gelukkig, want geen stem is ook niet prettig.
Ja, vervelend die ups en downs. Liever dat het in een lijn blijft of betert. Maar dat geschommel, grr, daar word ik chaggo van.

xx

@turle whaha net of één niet genoeg is!! Lijkt me wel super hoor een tweeling maar dan wel vant zelfde soort, das geinig!
@bloemetje goedzo meisje je begint t te leren !! Probeer blij te zijn met de dingetjes die je kan!! En voor nu lekker de benen omhoog en de tv aan........me dunkt dat je vandaag alweer genoeg hebt gelopen etc!!!
@anne yes lekker geen vergadering, zo niets aan hé, alhoewel tis altijd wel gezellig bij ons... En je stem weer wat terug hihi dus stiekum geoefend tegen de hond!!!! Nou ik ben een echte huismus haha heerlijk vind ik dat lekker thuis te zijn....
@femster zoveel was er toch niet bij te lezen  dacht dat we ons aardig hadden ingehouden hihi!! Ben benieuwd hoe jou menstruatie dan gaat lopen nu zeg! Vervelend is dat buikkrampen enz!!

Zo en weer terug mensen heb echt de sint en kerst inkopen in het hoofd wat een drukte poeh, dan hebben ze t over een kredietcrisis maar tassen vol slepen ze weg, zal dan nog wel een beetje meevallen lijkt mij!! Heb zo een leuke kaart gekocht voor me zusje met een heel gedicht over de speciale band tussen zussen whahaha moet je weten dat we vroeger altijd in de clins lagen... Maar nu ist super, we zijn ook echt twee tegenpolen! Heb lekker een kopje thee gezet en lekker wat tijdschriften, nu kan ik er nog van genieten hey, de rest van de week werken dus dan komt t er niet van denk ik!! Mmm heb zin in chocolaadjes..., maar ben verstandig!!

Liefs

Goedemiddag!

@Anne: lekker een avondje vrij!!  Behangen kan best leuk zijn, zeker als je een hip behangetje hebt. Wij hebben er glasvezelbehang op de muren zitten en daarover dus weer geverfd. Is Ivoorwit en zachtgroen. Staat erg mooi, al zeg ik het zelf. Dan dus een donkere laminaatvloer erin en een rolgordijntje met van die licht-door-latende streepjes (streepjes dunnere stof). Dan wordt het nooit mega donker en het staat vrolijk. Er moeten nog wel gordijnen voor, anders is het wel heel licht!

Wat we straks dan sowieso nog moeten kopen is:

- bedje + hemel (mag ook een vrolijke klamboe zijn), kleur: wit, hemel: verschillende kleuren
- mooie commode, die zijn lastig te vinden.. kleur: wit
- een kleed voor op de vloer
- van die planken aan de muur waar je leuke dingen op kunt zetten
- een mooie lamp voor aan de muur en een voor aan het plafond
- Gordijnen

Dan zijn we al een heel end voor in het kamertje.

@Bloemetje: een dagje helemaal niets doen is ook wel eens lekker. Kan jij je kindje ook al voelen bewegen trouwens? En waarvan had je bekeken wat het kost? De spullen of straks per maand? Of beide?

Het valt me toch tegen dat hier zoveel mensen bang zijn voor een paard haha! Vond ze als meisje van 4 al helemaal fantastisch en dat is nooit weer overgegaan. Paardensport is emotie! Zo zeggen wij dat altijd

Nou ik heb verder niet veel bijzondere dingen gedaan. Hebben wel waarschijnlijk een paard verkocht, maar die moet wel eerst nog gekeurd worden. Is dus nog even afwachten, daarom wil ik niet te vroeg juigen. Hoop wel echt dat het allemaal doorgaat.. geeft ons weer wat meer ruimte.

Heb vanmorgen trouwens ook de Ikea-gids tijdens het ontbijten erbij gepakt en aan vriendlief laten zien wat me nou leuk lijkt. Gelukkig hebben we zo goed als dezelfde smaak! En het viel hem ook reuze mee wat het allemaal moet kosten. Ik denk dat een wandelwagen bijvoorbeeld heel duur is.. als ik zo eens op internet speur. Maar goed, het is maar net op welke site je kijkt. Dat heb ik ook al ontdekt. Je hebt leuke babykamers van 1400,- euro en van 400,- euro. Zit wel even 1000,- euro verschil tussen!!

Hebben jullie trouwens ook een soort van lijstje oid van spullen die je nog moet of wil kopen? Ik heb bijna de neiging om een plan van aanpak te maken, maar plannen werkt in dit geval niet echt.. Ja, met mijn Mirena enzo. Dat kan ik zelf plannen. Maar dan moeten we het echt op z'n beloop laten.

Greet,
Flink van mij he. Hihi, jaja, leer het wel, maar durf ook niets te doen nu, want pijn is echt wel weer heftiger, ook bandenpijn, wat volgens mij ook daarmee kan samenhangen. Dus maar voorzichtig zijn he, en in ziekenhuis loop je inderdaad ook al. En hier thuis vanmorgen nog wat.
Genoeg dus.

Meisje,
Ik had ff zitten kijken wat nieuwe spullen allemaal kosten, een hoop geld enkel kinderwagen hebben we nieuw gekocht, 750 euro, maar ja, je doet er jaren mee, en een tweede kindje kan er ook nog in. Dus goede investering, meubels voor kamertje gekregen van tante van vriend waar haar kids nu uit zijn gegroeid.
Box via marktplaats kopen denk ik. Dus dat scheelt een hoop.
Moeten ook nog denken aan geboortekaartjes. Beschuit met muisjes, en al die dingen daarna, al wil ik dolgraag belgische traditie erin houden, met doopsuiker. Die zijn heerlijk, en wil ik voor mijn familie graag doen. Moet daar eigenlijk ook eens naar gaan informeren.

Liefs

Hey Hallo!
Zo ben weer een uur verder met lezen.. Kwebbeltantes. Maar wel erg gezellig.
Ik ben vanmorgen op geweest en ben vanmiddag even gaan liggen.
Nu weer op en nu gaat het wel weer. Moet me gewoon rustig houden, meer
keus is er niet, maar dat valt niet mee he bloemetje.

Cato; weer op school bij een boel zieke kindjes?
JMV; hoe was je echo? Spannend..
Anne; lekker thuis, en gelukkig geen vergadering. Dan heb je echt een vrije dag he.
Je stem bijna kwijt.. mm, dat is wel vervelend.
Turtle; wil je miljonair worden dat je zoveel werkt? Dat is toch ook niet leuk?
Hoopvol; sterkte ermee, ik weet precies wat het is en het is niet fijn!!
Meisje; al drukke plannen voor de babykamer, wel leuk hoor. Dan leef je er echt naar toe, maar denk je niet dat de teleurstelling dan nog groter zal worden als het dalijk wat langer duurt?
Lesy;  die babykamer vind ik ook wel mooi, ik heb ook een behoorlijk klein kamertje, ook maar iets van 2 bij 3, maar ik heb een lavendelkleur muur en de rest creme.
Had er al heel vroeg rekening meegehouden,  want lavendel is rustgevend, dus goed voor de toekomstige baby. Wij wonen nu ook  2 jaar en heb het meteen geverfd en goede vloer erin. Alleen de meubeltjes straks nog maar. Lekker handig. Dan kan ik tegen die tijd ook ongestoord van mijn zwangerschap genieten. Heerlijk. Heb er zin in.  

Ik hoop wel dat ik vrijdag bij de gynocoloog te horen krijg dat het beter is en dat ik geen onthouding meer opgelegd krijg, zal het meteen ook maar eens met haar erover hebben hoe en wat voor de gevolgen bij een zwangerschap.

Heb ik iedereen al gehad, vast niet. Maar ga weer even liggen.

Oja, iemand vroeg nog of ik in de zak was, nee joh, ik ben zo lief geweest dat ik juist extra chocola krijg...hihi, sinterklaas was erg leuk, mooie foto's gemaakt met mijn nichtjes.  Bij mijn vader eten was ook lekker. Zijn vriendin had lekker zuurvlees gemaakt.. Jammie jammie..  

Nog een uurtje en dan komt m'n mannetje. Eigenlijk hebben  we vanavond verjaardag, maar niet zo'n zin.

O  en trouwens, bij ons zit de kans op een tweeling er wel in. Mijn man is een tweeling. Niet altijd even makkelijk hoor. Soms lijkt het wel een siamese tweeling. Maar ook wel weer leuk, ze zijn een ei-ig, maar totaal verschillend.

Tot straks misschien. Liefs    

Terug
Bovenaan