A
Anoniem
Guest
jah jah i had a dream....
Toch erg dat je er zoveel mee bezig bent dat je erover droomd.
Net terug van het sporten en komt het toch net zo uit dat we langs de mac komen dus heerlijk wat naar binnen geschoven.
Bloemetje succes morgen in het zkh.
@ alle tweelingen vriendjes
Wat grappig. Het lijkt me raar als het een een eiige is en je ziet de ander!!
Vind je die dan ook aantrekkelijk...? En zou je net zo goed met heb samen kunnen zijn of zijn ze van karakter heel anders..?
Ik heb een drukke klusweek. Vanmiddag stiekem even naar huis gereden tussen mijn route door mijn vriend was namelijk thuis. En ja..... smiddags zwemmen ze sneller he.
Nou ga zo weer slapen morgen weer van 08.00 tot 17.00
En nee inderdaad 14 dagen achter elkaar mag van de ARBO officieel niet maar ja mag zoveel niet.
En rijk word je niet van de zorg dan had ik een ander beroep moeten kiezen.
Slaap lekker allemaal....
Toch erg dat je er zoveel mee bezig bent dat je erover droomd.
Net terug van het sporten en komt het toch net zo uit dat we langs de mac komen dus heerlijk wat naar binnen geschoven.
Bloemetje succes morgen in het zkh.
@ alle tweelingen vriendjes
Wat grappig. Het lijkt me raar als het een een eiige is en je ziet de ander!!
Vind je die dan ook aantrekkelijk...? En zou je net zo goed met heb samen kunnen zijn of zijn ze van karakter heel anders..?
Ik heb een drukke klusweek. Vanmiddag stiekem even naar huis gereden tussen mijn route door mijn vriend was namelijk thuis. En ja..... smiddags zwemmen ze sneller he.
Nou ga zo weer slapen morgen weer van 08.00 tot 17.00
En nee inderdaad 14 dagen achter elkaar mag van de ARBO officieel niet maar ja mag zoveel niet.
En rijk word je niet van de zorg dan had ik een ander beroep moeten kiezen.
Slaap lekker allemaal....