***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

jah jah i had a dream....

Toch erg dat je er zoveel mee bezig bent dat je erover droomd.
Net terug van het sporten en komt het toch net zo uit dat we langs de mac komen dus heerlijk wat naar binnen geschoven.

Bloemetje succes morgen in het zkh.

@ alle tweelingen vriendjes
Wat grappig. Het lijkt me raar als het een een eiige is en je ziet de ander!!
Vind je die dan ook aantrekkelijk...? En zou je net zo goed met heb samen kunnen zijn of zijn ze van karakter heel anders..?

Ik heb een drukke klusweek. Vanmiddag stiekem even naar huis gereden tussen mijn route door mijn vriend was namelijk thuis. En ja..... smiddags zwemmen ze sneller he.

Nou ga zo weer slapen morgen weer van 08.00 tot 17.00
En nee inderdaad 14 dagen achter elkaar mag van de ARBO officieel niet maar ja mag zoveel niet.
En rijk word je niet van de zorg dan had ik een ander beroep moeten kiezen.

Slaap lekker allemaal....

Goedemorgen meiden,

@Hannes; Zoals ik al zei is mijn vriend ook een-eiig. Maar ik kan ze wel uit elkaar houden hoor! Ze zijn inderdaad ook wel erg close mijn vriend en zijn broer hoor!

@Turtle; Ookal zijn ze eeneiig, je weet gevoelsmatig toch wel wie er bij je hoort hoor! Ook qua karakter zitten er wel duidelijk verschillen in mijn vriend en zijn broer. Het is denk ik wel zo dat de band tussen die twee onderling sterker is dan bij andere.

Zo dames ik ga zo weer aan de slag. Vanmiddag eten we lekker frietjes op school! Slecht,maar wel erg lekker!

kus

Goedemorgen,

Cato,
Frietjes, lekker hihi, laat het smaken, doen jullie dat vaak met de kindjes?

Turtle,
Wel leuk een tweeling, haha. Alleen wel erg druk denk ik, en zeker dat je er niet op bent voorbereid. Zo zie je maar wat de techniek allemaal kan tegenwoordig.

Zo, ben bijna van mn holter ding af. hihi, heerlijk. Zo eerst ff naar huisarts oortjes uit laten spuiten, hoor vriend nu naast me in bed niet eens meer:s heb aantal dagen gedruppeld, dus hoop dat hij me uit me kan verlossen, haha wil morgen wel horen wat ze zeggen met de echo,
AAAAAAAAAAH morgen, word zo zenuwachtig meiden. Zo spannend, kijk er zo naar uit.

Liefs

Goede Morgen allemaal

Bloemetje: leuk dat je ook gaat trouwen, maakt niet ja als het klein wordt is soms nog gezelliger ook  veel suc6 vandaag in het zkh.

Jmv: mooi dat de echo goed was , lijkt me ook wel spannend..

cato lekker hoor frietjes mmm , krijg ook zin aan frietjes haha tis nog zo vroeg he haha, nee ge zo ff een boterham eten ben er net weer van me werk moest tot 11 uur was klaar en dacht bekijk het lekker allemaal ik ga naar huis haha... heb nu wel zin aan wat dus maar ff een boterham smeren..

Liefs Mij

Hoii meiden,

Leuk! Om al jullie verhaaltjes te lezen.
Ik ben Manon, en ben 21 jaar. Ik heb 4jaar een vriend.
We wonen nu 6maanden saampjes.
We willen dol graag een kindje. We zijn nu begonnen met rond 1.
Spannend spannend!!

Groetjess

Hoi,

Nonsel,
Welkom. Spannend hoor, hehe, heel veel succes met zwanger worden.

Anne,
Leuk wat vroeger klaar, en groot gelijk. Lekker vroeg naar huis.

Ziekenhuis ging goed hoor, moest enkel ff dat kastje afleveren, en klaar. Dus dat valt wel mee. Daarna ff naar schoonma geweest. Ff gaan vertellen hoe het was gegaan met kastje, kreeg allemaal kleertjes van een collega van een tante van mn vriend, had een tweeling maar zijn er uit gegroeid, kregen het zomaar. Omdat ze het anders weg gooide, zitten hele mooie dingen tussen hoor, haha en als het meisje is moeten we het ff zeggen, dan heeft andere collega heel veel kleertjes, als het jonge is heeft me moeder van me broertje nog hoop kleertjes haha.
Spannend, hoop dat we het morgen te weten komen.

Liefs

Nonsel welkom hier

Bloemetje, mooi dat het je kleertje krijgt voor de baby , de kleintjes groeien er ook zo snel uit en je kan niet zien dat het gedragen is, is altijd zo jammer dat het zo snelgaat haha..
Ok dus alleen het kastje weg brengen dat valt nog weer mee haha
oh heb je morgen weer een echo spannend haha, zal mij benieuwen of je het morgen te weten komt haha

Liefs Mij

Hoi,

Anne,
Ben ook benieuwd of we het te weten komen, zou wel erg fijn zijn, anders ga ik toch nadenken over een pretecho, alleen zijn die zo duur. Maar wil het echt graag weten.

Zo, ff aan het zoeken wat ik vergoed krijg bij fysio, maar kan het nergens vinden, aanvullende verzekering die ik heb staat niet meer tussen de pollissen. :s Wat gek.

Nou, ga ff me boekje zoeken.

Terug
Bovenaan