Hallo allemaal.
Vandaag gaat het met mij weer een beetje beter. Ben op de vergadering geweest en ga morgen even een paar uurtjes naar mijn werk om begeleiding te bieden. Niks lichamelijks nog. Moet eerst wachten op de gynocoloog.
Wat is dat voor boekje babykoorts? Heb je daar last van.. hihi, grapje. Ik vind het heel verstandig van je dat je dan nog even wacht dat het geen impuls actie is, maar als je hem er vast uit doet, dan kun je misschien nog even veilig vrijen, maar dan komen je hormonen wel weer een maandje sneller in hun oude cyclus terug.. Tja een ideetje hoor.
Ik heb 4 dagen de mirena gehad, ook omdat dit mij wel een fijn anticonceptie middel leek, maar ze hadden hem verkeerd gezet en ik kon dus terug om hem er weer uit te laten halen. Heb daarna nooit meer wat gehad.
Lesy begreep ik van jou dat je geen anticonceptie mag gebruiken vanwege je geloof, doe je dat ook echt of is dat wat eigenlijk moet?
Bloemetje, erg spannend voor morgen... Ik ben ook zo benieuwd. Ik ga zeker aan je denken meis. Veel plezier erbij. En volgens mij in ons eerdere forum had iemand een pret-echo laten maken, die kostte maar 35 euro. Wellicht nog eens over na te denken.
Anne lekker eerder vrij, soms moet je ook niet alles vertellen he, je bent vast en zeker ook wel eens later klaar..
Turtle, haha, stiekem naar huis komen smiddags. En dan ook nog met een reden... Als je nu zwanger wordt, weten wij van wanneer het komt

Vind je het zelf niet te veel worden dat werken? Het is inderdaad een hongerloontje in de zorg, maar juist daarom moet je ook niet vergeten een keer aan jezelf te denken he.
En Cato, lekker frietjes, ik moest even denken of het toevallig vrijdag was, dan eten wij altijd bij schoonouders frietjes.. Haha, was even in de war.
Maar het verschil in een tweeling kun je wel degelijk merken. Ze zijn heel verschillend. Mijn man is de liefste... (natuurlijk) En een buitenstaander ziet ze inderdaad vaak als 2 gelijke aan, maar ze hebben in de eerste plaats een heel ander karakter en in de tweede plaats een andere vorm van het gezicht. (rond en lang) Dus als je beter kijkt, zie je grote verschillen. Want zijn broer vind ik helemaal niet aantrekkelijk, maar die heeft een hele andere uitstraling. Maar de band is echt heeeeeeeel erg hecht. Af en toe... 1,2,3...10 maar ja dat gaat snel weer over.
Ik ga even wat opruimen. Tot straks!
Liefs