***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Meiden,

Wat een rust hier. Waar is iedereen?
Ik ben net bij fysio geweest.
Mag volgende week weer 2uurtjes per dag licht werk doen, met afwisselend zitten en staan en lopen. Yes, super, hehe, dat wilde ik horen. Alleen zal vriendlief er niet blij met zijn, hij wil dat ik nog thuis blijf, maar als het van fysio mag zolang het redelijk lukt, ja, dan ga ik het wel proberen.

Yeah, ben zo blij, hehe, weer een lichtpuntje.

Liefs

Hey bloemetje,

Wat fijn nieuws!!
Heerlijk dat je weer licht werk mag gaan doen. Kan me begrijpen dat je na een gegeven moment het thuis zitten wel hebt gezien.

Ik heb stiekem harder gewerkt ben daarom nu al thuis. Me vriend wilde frietjes eten nou daar zeg ik geen nee tegen al kan mijn lichaam ook wel wat groenten gebruiken maar ja morgen weer een dag.

Hebben jullie al nagedacht over de bevalling....??

Mij lijkt echt al heel lang zon waterbevalling hartstikke leuk en lekker.
Ik houd wel van dat warme water...
Op de beurs stond er toevallig ook een stand van en heb toen een folder meegenomen. Daar staat alle info in over wat je allemaal nodig hebt bij zon bevalling.
Ik denk ook echt dat ik voor zon bevalling ga....
Heb het vriendlief al verteld en hij vond het ook wel grappig dat hij dan met mij dat water ik kan...

Nou ga zo eten smakelijk allemaal

Ps manon welkom hier het clubbie word steeds groter.......

Hoi Turtle,

Frietjes, lekker, eet smakelijk hihi.
En waterbevalling, lijkt me ook lekker.
Maar bij mij word het verplicht een ziekenhuisbevalling, in verband met medicatie. Dus heb er verder niet meer over te kiezen. Erg jammer, maar ja, niets aan te doen, als het niet anders is, dan is het niet anders.

Nu wel weer best pijn, fysio heb flink lopen duwen. pfff, ach gaat morgen wel weer over.

Liefs

Nou hier ben ik dan weer

Vanmiddag naar uitzendbureau geweest... ze hebben gewoon helemaal niets aan parttime werk!  Ja of je moet ergens veel ervaring in hebben, kom ik als broekkie van 23 aan. Ik zei al: "Hoe moet je dan ooit starten..?" Ja dan moest je tijdens stages ervaring opgedaan hebben.. *zucht*   Vond de dame die mij hielp nou ook niet echt mijn type... eigenlijk moest de stagiaire het gesprek met mij doen, maar zij nam het al gauw over om vervolgens nooit meer het woord aan die stagiaire te laten. Daar krijg ik nou wel wat kromme tenen van.

Zit nu maar weer op internet wat te speuren.. ik vind het vies tegenvallen, bah! Zit nu net te kijken op de site van Prenatal, die hebben ook vacatures. Maar dan alleen van hulpkrachten voor 8 tot 12 uur per week en dan moet ik zo een uur reizen.. Had er wel graag willen werken!  Ik denk dat ik er toch maar even langsloop of er naar toe bel om na te gaan of ze niet toevallig binnenkort een vacature hebben. Lijkt mij nu echt heel erg leuk!!!

@Bloemetje: dat is super nieuws zeg!! Ik zou inderdaad bij wijze van vandaag nog wel willen beginnen. Gisteren zei vriendlief: "Wat denk jij er al veel over na! Zo ben ik er nog niet mee bezig geloof ik... vind het toch wel spannend, maar wel echt gaaf!"
Dan vind ik het eigenlijk wel heel lastig dat ik een spiraal heb.. een pil kan je zo weggooien en dat kunnen wij nu niet. Maar goed, heb het al in de agenda staan: halverwege januari bellen met HA en dan zien hoe het verder loopt.

Nou ben nu bezig met eten koken..

@JVM: al 7 weken zwanger! Lijkt me fantastisch!

@Hannes: inderdaad, wil er niet halsoverkop in duiken  Het enige nadeel is dat het nu toch echt begint te kriebelen en ik bijna niet meer kan wachten hahaah!

Heb trouwens ook een leuk boekje gekocht: Babykoorts.

Hoi,

Meisje,
Om eerlijk te zijn heb ik ook wel beetje zelfde gevoel als je vriend, dat je er erg veel met bezig bent.
En wat vervelend zeg, dat er geen parttime vacatures zijn. Heel vervelend is dat, heb ook hetzelfde ervaren toen ik via uitzendbureau werk wou vinden, is me toen niet gelukt parttime. Toen heb ik gelukkig dit werk in het ziekenhuis gevonden.
En prenatal, lijkt me inderdaad erg leuke winkel. Zou er ook zo aan de slag willen hoor,haha, zulke babyzaken vind ik altijd wel leuk. hihi.

En half januari bellen na HA, je wil dus nu nog niet je spiraaltje eruit hebben?
Kan je me trouwens daar eens wat meer over vertellen, zit er aan te denken om dat te laten plaatsen na mn bevalling. Ben erg benieuwd hoe dat jou bevalt.
Word je dan gewoon ongi? Ja, sorry, haha, weet er niets over.

Liefs

@Bloemetje: wat is erg veel? Ik ben enthousiast en wil er het fijne van weten  Stel het bewust nog even uit, zodat het geen impulsieve actie wordt.

Spiraal is me altijd bevallen. Het laten zetten doet even pijn, maar verder nooit last gehad. Je wordt nauwelijks nog ongesteld, maar dit verschilt wel per vrouw. De Mirena geeft gewoon hormonen af, vijf jaar lang. Je hoeft nergens meer om te denken en dat vond ik wel prettig.

Hoi,

Kan je hem wel eerder dan die vijf jaar laten verwijderen?
En heeft het dan invloed op je cyclus die weer op gang moet komen?

liefs

Bloemetje, wat fijn dat je weer wat licht werk mag gaan doen,. wel rustig aan doen he , en als he tniet meer gaat moet je wel weer stoppen en niet door doen wel aan je lichaam denken haha..

euh weet niet meer wie het vroeg over de bevaling ik heb er al zo vaak aan gedacht haha wil aan de ene kant thuis bevallen in me eigen bed enzo maar aan de andere kant in het zkh, als er dan wat is is er gelijk de nodige hulp enzo haha, maar ga denk ik als ik zwanger raak gewoon voor de thuis bevalling gewoon normaal..

Ben weer atwt kijken doei doei

straks nog cbml en gtst kijken haha

Lief mij

Terug
Bovenaan