***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

hallo daar..

oooh lekker pannenkoeken gegeten.....

@bloemetje wat fijn dat je weer iets mag doen zeg hoef je in ieder geval niet de hele dagen meer op de bank te hangen..hihi..
heel veel plezier en succes en wel OPTIJD stoppen he....en vriendin van mij heeft het ook gehad en die loopt nog steeds niet goed weer..nu 3 jaar later.

@cato .....iiiiiiiiiiiiiie ik vind het ook spannend hier nog geen rode duivels dus we wachten nog rustig af...wil nog niet testen..
jij nog 2 dagen he??

weet iemand of je van een zwangerschap ook heel erg gele urine kunt krijgen???

wat is er vanavond op tv...uuuuh niet veel bijzonders dus dan maar zappen he..vriendlief toch niet thuis dus kan lekker opijd naar bedje...jippie.

spreek jullie later..

kussies

AAAAHH waterman!!! vandaag  1 dag over datum of niet?? Pffff zenuwslopend. Heb je al een idee? Oehh lekkere pannenkoeken, lekker hoor! Hier pasta gegeten, ben tonnetje rond haha.

Nou ja, is gtst er net 7 min op, is er alweer reklame. Ik vind dat niet sporen hoor!!!

Liefs........

hahahahahahaha lesy toch wil je me in de container gooien ofzo.....ik ben niet over datum hoor....hihi.
moet vandaag eigenlijk ongi worden maar van mij hoeft het niet hoor heb ik straks een leuke verassing voor mijn zwager haha die heeft al zo veel gemist de afgelopen tijd...
ik ga/wil toch niet eerder testen dan vrijdag of zaterdag want dan is mijn vriend weer thuis, dat is pas lang wachten zeg foei foei maja het is niet anders..
en dan is het gewoon 5-6 weken nouja het zei zo.
ik ga naar de tv met een heerlijke bak met koffie en dan lekker op de bank hangen.

kussies

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Waterman
22
18 november
10
1

Cato      
23
21 november
2
1

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie
22
??  december
18
1

Hannes
22
??  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Anne
22
?? december
3
1

Meisje
23
?? december
1
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Waterman
22
NOD 18-11-08
10
1

Cato
23
NOD 21-11-08
2
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg
?

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk+2dg
15:30 uur

Bloemetje
22-12
Afspraak GYN

JMV
23-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

JMV, ik heb je banner aangepast op basis van je nieuwe uitgetelde datum!!!

Hey..
Dat je zolang kan wachten met testen waterman, lijkt het je niet leuk je vriend te verrassen als hij thuis komt.. En je zwager dan ook nog.. Zou mooi zijn toch..
Cato ook spannend voor jou..
Ik ben bezig met wat foto's te bestellen via kruidvat. Goedkoopste en mooi volgens mij..
Liefs

quote: Hannes1986 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-11-2008 20:39:12'));

Hey..
Dat je zolang kan wachten met testen waterman, lijkt het je niet leuk je vriend te verrassen als hij thuis komt.. En je zwager dan ook nog.. Zou mooi zijn toch..
Cato ook spannend voor jou..
Ik ben bezig met wat foto's te bestellen via kruidvat. Goedkoopste en mooi volgens mij..
Liefs

he hannes

het lange wachten zal me wel mee vallen... na zoveel negatieve testen...
m'n vriend reageert altijd zo lief als we een test hebben die negatief is...
maar ik wil het ook heel graag tegelijk met hem weten mocht het dan positief zijn dan zijn we allebei direct blij ....anders heb ik het idee dat ik hem wat heb achter gehouden en dat wil ik niet..
maar ik kan mij ook indenken dat een ander heel graag al een test had willen doen.

kussies

Owww ik vind dit zoo spannend hé......gun het je ook zo!! Er moet nu toch haast wel iemand zwanger zijn hier? Anders heeft de maand november echt ongeluk gebracht....Bah bah...Over 12 dagen is het december!!! Yess...Gaat wel snel hoor...kijk je uit na je nieuwe NOD en is het ook al weer bijna kerst. De maanden dat we al proberen zwanger te raken zijn echt voorbijgevlogen. Hebben jullie dat ook?? Vrijdag testen, samen met Cato! Hoop hoop duim duim....

Liefs

Terug
Bovenaan