***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Goedemorgen!

Ik reageer even heel kort, moet zo weer op pad  

@Bloemetje: een spiraal kan je er zeker eerder uit halen. Dat bepaal je zelf

@Hannes: Babykoorts is een boekje, geschreven door Saskia Noort (dacht ik) over haar zwangerschap. Eigenlijk heel kort en bondig over hoe zij het ervoer. Dus het moment dat ze dan zwanger bleek te zijn, hoe haar buik groeide, de bevalling en dan de kraamtijd met al het bezoek enzo. De situatie waarin zij zat is heel anders dan waarin ik zit, maar toch vind ik het erg leuk om te lezen! Eigenlijk is het wel komisch geschreven. Kost bij de ECI 10 euro.
Akelig trouwens dat jouw spiraal niet goed zat! Deed ook pijn zeker?

@Lesy: wauw! Gaaf zijn die foto's he? Toen onze merrie vorig jaar dragend was ging ik ook steeds op zoek naar van die plaatjes hahaha

Nou, nu ga ik snel naar de stad, heb weer allerlei afspraken en verplichtingen

Meiden,
Hier was ik weer, iets meer kunnen relativeren, en ja, nu maar afwachten. Gisteren was het eventjes te veel. Ook wat problemen in familie hier.
Maar na een nachtje slapen voel ik me weer beter.

Lesy,
Ja, hehe, wel mooi om te kunnen zien. Hoop dat we volgende week te weten komen of ik gelijk heb. Wacht echt vol spanning, en hoop dat ze me kunnen helpen.
Gtst vanmorgen ff gezien, de herhaling, want gister geen tijd gehad om te kijken.

Waterman,
Balen dat je wss ongi word. Jammer.
Ik hoop dat het niet doorzet en je toch zwanger bent hoor.

Hannes,
Dank je, gaat inderdaad om gezondheid van onze litle one, en ook van mij, want als ze het niet controleren met 30 weken kan ik ook heel veel bloed gaan verliezen bij bevalling. En ja, dat willen we natuurlijk ook niet. Alleen kwam dat nieuws ff heel erg aan. Want ik wil toch normale bevalling. Het heeft ff allemaal niet meegezeten eerste maanden, veel misselijk, keer goed ziek geweest, en nu die bekken, dat leuk nieuws gister ff heel erg prettig was geweest. Vandaar ook dat ik zo chaggo was gister. Maar nieuwe dag, nieuwe kansen. Het gaat alweer veel beter.
Geslagen door bewoner, ah, vervelend. Heb in belgie ook in de zorg gewerkt. En daar hadden we bewoners die we af en toe met zijn vieren moesten verzorgen omdat ie zo agressief was.
Zwangere werknemers mochten deze mensen niet eens verzorgen. Wel vervelend is dat.
En fijn he, als een dementerend iemand jou herkent. Of opeens heel erg rustig kan worden bij jou. Vind ik altijd zo mooi. Goed gedaan meis. hihi.

Jvm,
Ik ben het met de mening van Hannes eens hoor.
Uit al jou berichten, verhalen, kan ik lezen dat je een goede moeder bent, die met heel dr hart van dr kleine meisje houdt. En het beste voor haar over heeft.
Je doet het super meid. Je verdient die knuffels, zoentjes van je dochter dubbel en dik.

Cato,
oh, vervelend dat het laat is geworden en je daar nu last van hebt. Maar wel erg fijn dat het heel gezellig is geweest, hihi. Echt van genoten dus. En vanmiddag lekker uitstap met de kids. Hopelijk blijft het lekker droog. Veel plezier.

Meisje,
he, fijn dat ie er uit kan wanneer je wil. Denk dat ik die ga laten plaatsen als ik bevallen ben. Ik wil namelijk niet meteen weer zwanger worden, hihi. Eerst lichaam weer ff lekker tijd geven, en kijken hoe het allemaal bevalt. En gewoon een pil slikken,dat vergeet ik zo makkelijk.
Hehe, dus is dat ideaal.
Veel plezier in de stad.

Haha, hond was net vervelend, twee keer laten horen dat ik dat niet wou, haha, gaat ie in zn bench liggen. Volgens mij vind ie het niet fijn als ie iets niet mag. Haha, hij kijkt me echt aan, wat doe ik nu weer. Hihi.

Gister oma van me vriend verteld dat we gaan trouwen, ze had een beetje een baaldag. Ze glunderde weer helemaal toen we het vertelde. Zo fijn dat je iemand dan weer ff blij kan maken.

Liefs

Hoi meiden,
Ik heb even vraagje aan jullie, misschien weten jullie het antwoord er wel op.
Ik ben op zoek naar cd's met rustgevende muziek, zonder zingen, enkel muziek.
Weet iemand waar je dit via internet kan verkrijgen, of in wat voor winkels. weet wel winkels zoals de tuinen, maar die zijn allemaal eindje weg hiervandaan.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Liefs.

Hey bleometje,

Ik koop alles online dus heb even voor je gegoogeld!!
ontspannings cd

ontspannings cd 2

Zijn allebei een set dus krijg je nog leuke dingen bij ook!!

Ik heb ook een vraag een hele rare maar toch komt die.....
Als je uitscheiding slijmerig word komt de eisprong er da aan of heb je die dag je eisprong gehad of betekend het heel iets anders.....?
Dit had ik namelijk vanochtend en ik meteen balen omdat we gisteren niet hebben geklust. Dus vanmiddag maar tussen de bedrijven door weer even naar huis gegaan met de gedachte dat als ik mijn eisprong heb gehad ze het misschien nog kunnen inhalen met zwemmen aangezien ze smiddags harder zwemmen toch..?

Wij gaan vanavond uit eten.....
Lekker maar helaas geen biefstuk!!!

Hoi,

Turtle,

Dank je wel.

Ja, als je eisprong eraan komt veranderd je uitscheiding.
Slijm heb je dan af en toe, dat als je het tussen je vingers neemt, dat je er draadjes van kan rekken, haha, niet smakelijk, maar hoop dat je begrijpt wat je bedoeld.

Hehe, dus weer ff tussen bedrijven door, hehehe, vind je vriend vast niet erg.
Wat voor werk doet ie dan, dat het zo tussen bedrijven door kan?
Word wel erg nieuwsgierig, hahahaha.

Liefs

Hoi allemaal!

Heb even wat bijgelezen, maar nog niet alles.

@Bloemetje: Wat ontzettend frustrerend dat de echo niet helemaal goed is gegaan zeg. Daar verheug je je dan zo op, want hoe vaak zie je je eigen kindje nou als je nog zwanger bent? Tjonge.. ik kan me helemaal voorstellen hoe teleurgesteld je bent/was. Voel je je nu weer wat beter?

@Lesy: In Leeuwarden? Dat is lekker in het hoge Noorden  Wij wonen dus in een boerderij, maar met dit weer zou ik ook wel in een rijtjeswoning willen wonen haha! Wat een wind!! Ik hoop ook dat er een hoop dames van dit clubje zwanger raken in december.

@Anne: Zijn jullie ook al aan het kamertje begonnen? Of haal ik nu mensen door elkaar...?

Ik les net in een ander topic dat je je spiraal er ook uit kunt trekken.. zelf! Daar waag ik me dus niet aan...   Voel wel dat ik binnen een aantal dagen ongesteld moet worden, dan ga ik eens kijken hoeveel dagen er nu tussen zitten.. vast heel onregelmatig.

Gisteren ben ik met mijn moeder naar de Margriets WinterFair geweest! Was erg leuk en vooral gezellig. Heb ook mijn horoscoop laten bekijken door een expert; het ziet er allemaal goed uit voor het voorjaar 2009! Heb niet heel gericht gevraagd over zwanger worden, maar gewoon of er ook wat stond te gebeuren. Het kwam erop neer dat het allemaal wel goed kwam. Ik zou ook eind dit jaar/begin 2009 gemakkelijk aangenomen worden. Ben benieuwd!

Nou en verder heb ik niet zoveel nieuws... ben nog steeds helemaal vol van de gedachte dat we er binnenkort tegen aan gaan!

Hey bloemetje,

Bedankt voor de info.
Dus het wil nog helemaal niet zeggen dat ik mijn eisprong al heb gehad?

Mijn vriend is projectleider van mediq in heel nederland.
Moet dan wel eens op 1 dag in groningen en in landgraaf zijn. Hij zit dus veel in de auto.
Meestal plant hij het zo dat hij ergens heen moet en daarna weer naar huis komt om 'thuis' te werken. Komt meestal niet zo heel veel van.
Maar hij is dus inderdaad best vaak vroeg thuis. Hij rijd zo'n 70.000 km per jaar wat dus betekend dat we om de 2 jaar een nieuwe auto krijgen.
Dat is dan wel weer een voordeel.
Altijd leuk samen naar de garages te gaan om te kijken naar auto's.

Het valt voor ons niet altijd mee om een goede en fijne auto te vinden aangezien ik heel klein ben en hij best groot en we er allebij goed in moeten kunnen rijden!!

Maar goed we hebben nu een hele fijne auto die in mei alweer vervangen word.......

Hoi,

Meisje,
Vandaag gaat het weer beter hoor. Heb er wel weer vrede mee. gisteren was erg emotionele dag niet alleen daardoor. Dus dan word het al snel teveel.
Vandaag ben ik vooral blij dat hartje goed klopte, en het flink gegroeid was, en ik nu zeker weet dat het ons kleintje is.
En bijna ongi moeten worden. spiraaltje zelf eruit trekken, doe dat maar niet meid.
lekker laten doen. Maar nog geen zin om hem er nu uit te laten halen, en je cyclus al te laten wennen zonder spiraaltje?

Turtle,
hehe, wel leuk elke twee jaar andere auto. :) niet verkeerd. hehe, maar wel moeilijk als jij klein bent en vriend groot, probleem hebben we hier ook. schelen bijna 30cm denk hahahaha. ik verdrink in bed, voor hem is het nu net groot genoeg.hahahaha.
En graag gedaan hoor die uitleg.

liefs

Terug
Bovenaan