***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Ja tuurlijk, kunnen we een beetje gluren bij de buren hoe een baby van 7 en 18 weken eruit ziet toch? Ik vind dat heel interressant...Haha, zie je wel, ik denk dus ook een lief jongetje...nou we zien het vanzelf wel hé ;-)

Ow moet opeens met manlief mee naar de Formido....Naja, tot later dan maar!

hoi hoi

@bloemetje wat vervelend zeg en je wou het nog wel zo graag weten en je was nog wel zo zenuwachtig..hopen dat ze volgende week meer zien.
@cato jij hebt echt geen geduld nee...nu test ik natuurlijk nooit zo vroeg maar 2 dagen voor nod vind ik wel heeel vroeg.
@lesy leuk hoor al die foto's. kan er wel van genieten.

vanaf deze kant gaat het vandaag niet zo lekker...
had vanmiddag licht bloed verlies dus zal wel weer ongi worden...en dan hoop je het zo erg en nu heb ik wel ff een potje lopen  ach ja ben toch alleen thuis.

ik ga vanavond eens een lekkere avond bankhangen en spreek jullie gauw weer...

Ps. als het niet doorzet test ik alsnog vrijdag/zaterdag hoor.

kussie

Neee waterman!! Niet bloed verliezen hoor....Pff het kan toch niet waar zijn?
Niemand in november zwanger geraakt?
Ik huil even met je mee, dit is niet leuk meer...
We gaan voor goud in december, iedereen is dan vast zwanger! Hoop het zo...

Gtst is er weer op bloemetje, ga jij ook kijken? Vind het nu zo spannend...jammer dat het maar een half uurtje is (Lees 22 minuten, er gaat 8 minuten reklame af :s)...

xxx lesy.

Owja, dit vind ik ook zo wonderbaarlijk:

Embryo's hand ontwikkeling in week 7

Handen ontwikkelen zich razendsnel deze week! Dag 48

En dit is de hand slechts drie dagen later

Embryo's voet ontwikkeling in week 7 & 8

Ook de voeten van je baby ontwikkelen zich snel. (Day 51)

En dit is de voet in week 8 (Dag 60)

Hey Meiden!
@Bloemetje, jammer van die echo, is inderdaad wel jammer als je er toch op gehoopt had en het valt dan tegen, maar heb bij een vriendin meegemaakt dat zij ook de placenta voor de baarmoeder mond had liggen en zij heeft ook een keizersnede gehad. Je kunt daarna nog best van een tweede kindje normaal bevallen. Het is niet fijn, maar het gaat om de gezondheid van je little one. Succes meis, ik heb veel aan je gedacht.
Trouwens kan het niet zijn dat je baarmoeder gekanteld is, dat je daarom zo slecht iets kan zien op de echo. Ik hoorde laatst dat je ook een zwangerschap kunt hebben die je in de rug draagt, ja zo zeggen ze dat, maar dan ligt de baarmoeder naar binnen en krijg je dus ook een minder dikke buik. Degene vertelde dat ze met 7 maanden haar eigen kleren nog aan kon. Ik weet het niet, is maar een gedachte..
@ Lesy, lekkere nuttige dag gehad, en nu nog naar de formido, je man dacht zeker dat hij daar meteen gebruik van moest maken als jij hem hebt beloofd te helpen. Have fun!
@ Anne, jij ook lekker op tijd thuis, en vanalles gedaan? Actieve forummertjes!!
@Cato, mm negatief getest, maar zoals mijn voorgangers al zeiden het kan nog positief worden. Maar misschien is het wel fijner om nu snel ongie te worden, dan kun je snel weer de volgende ronde in.. Stel je voor als we dalijk allemaal tegelijk aantellen. Zou leuk zijn. Babyboom!!
@ Turtle, jij bent echt een work-a-holic.. Niet gezond meisje. Denk toch eens aan jezelf. Maar wel leuk zo'n supriseparty. Vind je het niet moeilijk om niks te zeggen?
@JMV, heerlijk dat je je dochtertje even naar oma kan brengen, je moet ook even aan jezelf denken. Eerst plassen en dan pas de haren van je dochtertje bijvoorbeeld. Laat haar toch lekker even rondhuppelen in de pyama, dan heb je ook wat meer tijd. Wel vervelend dat je zo misselijk bent, maar hoor wel aan je verhalen dat je een echte mama bent, hoe misselijk ze ook is, toch pepernoten gaan maken. Petje af hoor.

Vandaag op het werk geweest, lieve reacties gehad van collega's. Lekker met de bewoners geknuffeld en gesnoezeld, gekookt met ze en lekker gekletst. Een bewoner zo dement als wat herkende me gewoon. Heel typisch. Maar dan heb ik dus goed indruk gemaakt.. Een bewoner begon me te slaan.. Ook leuk als je weer eens een dagje komt.. Haha, maar kan het hebben. Begin aardig de zenuwen te krijgen voor vrijdag.. Wat gaan ze zeggen in het ziekenhuis. Ben al een half uur aan het typen, maar nu komt gtst zo dus kruip even met een kop thee op de bank, volgens mij komt er ook nog wel een leuke film op straks...

Liefs

hannes dank je wel meid voor je lieve berichtje
hoop ook echt dat ik het goed doe als moeder
soms heb je dagen dat je echt ff niet meer weet wat je nu eens zal gaan doen.
maar meestal lukt het wel om een leuke dag er van te maken
en fijn dat ze op je werk je herkende dat is heel wat
en 1 tegen je slaan zo zou dat echt niet acepteren gelukkig kan jij dat wel
zou helemaal door het lint gaan vooral als ik dan zwanger ben zeg maar dalijk doet ze je kindje wat aan nou ik zou echt niet aardig zijn dan hoor

lesy wat lief dat je foto's heb opgezocht van de babytjes in groei
ik kijk ook iedere dag op die site waar je ze vandaan heb had ze ook al gezien echt wonderbaarlijk gewoon
ziet er echt heel leuk en mooi uit

waterman hoop niet dat je nu ongi gaat worden hoor
dat zou echt helemaal niet leuk zijn
wil deze maand wel zeken 1 zwangere erbij hebben
het liefst meer maar laat het er zoiezo 1 zijn dan
succes meid en hoop echt dat het niet door gaat zetten

Hey JMV,
Natuurlijk doe je het goed als moeder, kan echt uit al je berichtjes lezen dat je heel veel van je kindje houdt en er alles aan doet om haar een gelukkig leventje te bieden.
Maar vergeet niet dat je alleen mama bent, ook af en toe tijd voor jezelf, vooral als je je niet lekker voelt.
Het was niet echt slaan, het was een opgevouwen tijdschrift, ze vond dat ik dat had verdiend, waarom.. geen idee, maar zei dat ze er mee op moest houden omdat ik anders boos zou worden omdat ze me pijn deed, ( wat natuurlijk niet zo was) maar ze hield op.
Had ik maar een vak gekozen.. Haha! Nee erg lieve mensjes hoor, maar hoop dat mijn ouders het niet krijgen eerlijk gezegd..
Liefs xx

Goeiemorgen meiden,

Nou hier een erg uitgeputte ik. Gisteravond was erg gezellig en de meiden vonden het ook leuk, het was alleen best laat voordat ik alles had opgeruimd en op bed lag. Ik ben niet zo van het laat naarbed gan eigenlijk,dus dat voel ik nu wel.
Vanmiddag met de kinderen een uitstapje naar de boerderij, dus dat is wel leuk!
En tja meiden het was wel een beetje vroeg om te testen he, maar ik dacht je hoort toch vaak zat verhalen van meiden die voor hun NOD al positief testen???
Afwachten nog maar even dan.

kus

Terug
Bovenaan