Hey Meiden!
@Bloemetje, jammer van die echo, is inderdaad wel jammer als je er toch op gehoopt had en het valt dan tegen, maar heb bij een vriendin meegemaakt dat zij ook de placenta voor de baarmoeder mond had liggen en zij heeft ook een keizersnede gehad. Je kunt daarna nog best van een tweede kindje normaal bevallen. Het is niet fijn, maar het gaat om de gezondheid van je little one. Succes meis, ik heb veel aan je gedacht.
Trouwens kan het niet zijn dat je baarmoeder gekanteld is, dat je daarom zo slecht iets kan zien op de echo. Ik hoorde laatst dat je ook een zwangerschap kunt hebben die je in de rug draagt, ja zo zeggen ze dat, maar dan ligt de baarmoeder naar binnen en krijg je dus ook een minder dikke buik. Degene vertelde dat ze met 7 maanden haar eigen kleren nog aan kon. Ik weet het niet, is maar een gedachte..
@ Lesy, lekkere nuttige dag gehad, en nu nog naar de formido, je man dacht zeker dat hij daar meteen gebruik van moest maken als jij hem hebt beloofd te helpen. Have fun!
@ Anne, jij ook lekker op tijd thuis, en vanalles gedaan? Actieve forummertjes!!
@Cato, mm negatief getest, maar zoals mijn voorgangers al zeiden het kan nog positief worden. Maar misschien is het wel fijner om nu snel ongie te worden, dan kun je snel weer de volgende ronde in.. Stel je voor als we dalijk allemaal tegelijk aantellen. Zou leuk zijn. Babyboom!!
@ Turtle, jij bent echt een work-a-holic.. Niet gezond meisje. Denk toch eens aan jezelf. Maar wel leuk zo'n supriseparty. Vind je het niet moeilijk om niks te zeggen?
@JMV, heerlijk dat je je dochtertje even naar oma kan brengen, je moet ook even aan jezelf denken. Eerst plassen en dan pas de haren van je dochtertje bijvoorbeeld. Laat haar toch lekker even rondhuppelen in de pyama, dan heb je ook wat meer tijd. Wel vervelend dat je zo misselijk bent, maar hoor wel aan je verhalen dat je een echte mama bent, hoe misselijk ze ook is, toch pepernoten gaan maken. Petje af hoor.
Vandaag op het werk geweest, lieve reacties gehad van collega's. Lekker met de bewoners geknuffeld en gesnoezeld, gekookt met ze en lekker gekletst. Een bewoner zo dement als wat herkende me gewoon. Heel typisch. Maar dan heb ik dus goed indruk gemaakt.. Een bewoner begon me te slaan.. Ook leuk als je weer eens een dagje komt.. Haha, maar kan het hebben. Begin aardig de zenuwen te krijgen voor vrijdag.. Wat gaan ze zeggen in het ziekenhuis. Ben al een half uur aan het typen, maar nu komt gtst zo dus kruip even met een kop thee op de bank, volgens mij komt er ook nog wel een leuke film op straks...
Liefs