Hoi,
Lesy,
Vind je wel een heldin hoor, je reactie doet me goed. En tuurlijk denken we aan de toekomst, maar vanmiddag baalde ik erg, en nu nog. Buik doet ook best zeer omdat ze behoorlijk heeft geduwd. En veel te veel gelopen vandaag, op me werk iedereen lopen zoeken, naar gemeentehuis en moest nog aantal dingen regelen, dus nu doet het best zeer. Maar ja, proberen morgen rustig aan te doen.
En inderdaad, als placenta met 30 weken nog voor baarmoedermond ligt word het keizersnede, omdat ze het dan niet aandurven voor gewone bevalling, kan je fikse bloedingen van krijgen, en ja, je kindje kan er dan niet uit.
Dus is nog 12 weken in spanning afwachten of die hoger zal gaan liggen.
Wel een mooi iets nog, op de hoogte waar ze met echo aparaat kindje kon zien liggen, is ter hoogte waar ik af en toe kriebels voel in mn buik. Dus denk toch dat ik mn kindje dan voel. Is ook wel fijn.
Zie nu de positieve dingen wel, maar was vanmiddag zo chaggo. Schoonmoeder zei net, je had er echt de pest in he, vanmiddag. Ze heeft me volgens mij nog nooit zo gezien.
Zo, zometeen naar vriend zn oma en opa, had hen zo graag een echofoto laten zien, maar zelfs die heb ik niet omdat ze het niet goed konden zien. Dus ja, vind ik erg jammer,en laat vriend ook verhaal vertellen denk ik. Want daar ben ik ff niet aan toe nu.
Meiden, fijne avond. En welterusten.