***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Haha, anne is verslaafd aan ATWT hihi......Spannend??
Jaa toevallig heb ik de deur helemaal kunnen verven hihi, goed hé? Ondanks dat mn moeder aan kwam zetten met allerlei familie problemen. Niet zo leuk.....
Nu snel maar eten maken voor mn mannetje, anders issie straks niet zo blij.

Kus..........

Hoi,

Lesy,
Vind je wel een heldin hoor, je reactie doet me goed. En tuurlijk denken we aan de toekomst, maar vanmiddag baalde ik erg, en nu nog. Buik doet ook best zeer omdat ze behoorlijk heeft geduwd. En veel te veel gelopen vandaag, op me werk iedereen lopen zoeken, naar gemeentehuis en moest nog aantal dingen regelen, dus nu doet het best zeer. Maar ja, proberen morgen rustig aan te doen.
En inderdaad, als placenta met 30 weken nog voor baarmoedermond ligt word het keizersnede, omdat ze het dan niet aandurven voor gewone bevalling, kan je fikse bloedingen van krijgen, en ja, je kindje kan er dan niet uit.
Dus is nog 12 weken in spanning afwachten of die hoger zal gaan liggen.

Wel een mooi iets nog, op de hoogte waar ze met echo aparaat kindje kon zien liggen, is ter hoogte waar ik af en toe kriebels voel in mn buik. Dus denk toch dat ik mn kindje dan voel. Is ook wel fijn.

Zie nu de positieve dingen wel, maar was vanmiddag zo chaggo. Schoonmoeder zei net, je had er echt de pest in he, vanmiddag. Ze heeft me volgens mij nog nooit zo gezien.

Zo, zometeen naar vriend zn oma en opa, had hen zo graag een echofoto laten zien, maar zelfs die heb ik niet omdat ze het niet goed konden zien. Dus ja, vind ik erg jammer,en laat vriend ook verhaal vertellen denk ik. Want daar ben ik ff niet aan toe nu.

Meiden, fijne avond. En welterusten.

En dit is een kindje van 7 weken!!! Ongelooflijk hé dat het er na 7 weken al zo uitziet!
Echt een klein mensje.....
Dus JMV, nu weten we hoe je kindje er ongeveer uit ziet hihi......
Liefs...

He meiden,

Ben ik ff vlug. Heb nog niet alles bij kunnen lezen dus sorry dat ik even niet op iedereen reageer. Zometeen mn meidenavond dus ben er de rest van de avond niet.
@bloemetje; Balen meid, van de echo. Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis meer laten zien en kun je er dan van genieten!

Nou meiden hier nog niks. Kon vanmiddag alleen mn zenuwen niet meer bedwingen en heb een test gedaan. Nou je kunt wel raden..negatief!!!! Ookal had ik het verwacht nu echt ff balen maar dan weet ik in elk geval dat ik ongi ga worden.

Kus kus

@Cato: Ahh jammer meis....maar je nod is toch vrijdag de  21e?? Het kan dus echt zo wezen dat je wel zwanger bent? Misschien zit er dan  nog niet genoeg hormoon in je urine? Het kan nog steeds volgens mij. Ben heel benieuwd nu hoor! Veel plezier op je meidenavond, we horen het morgen wel! xxx

Greet, waar ben je!!! Ik misje ;-) Of ben je aan het klussen?
Wij zijn nog niet begonnen...dit weekend maar even goed klussen hihi.....

Liefs...

Hoi,

Cato,
Dank je meid.
Maar als je nu al getest hebt, zit je twee dagen voor je nod, dan kan hij nog altijd positief worden hoor. Vanaf nod en zelfs later raden ze aan om te testen. En vaak niet voor nod. Het kan altijd zijn dat je zwanger bent maar dat er nu nog niet voldoende hcg inzit. Dag van nod dat ik teste was streep heel erg dun en heel erg moeilijk te zien. Pas aantal dagen na nod werd hij donkerder. Dus kan nog steeds hoor.
Ik blijf duimen voor je.

Lesy,
wat lief van jou, dat je opzoekt hoe onze ukkies er nu uitzien. Hehe.
Heel af en toe konden we trouwens het profiel zien. En ergens heb ik het gevoel dat het een jongentje is, hoewel ik in begin heel sterk gevoel meisje had. Hihi, weet niet hoe het komt, maar gevoel heb ik nu.
Spannend dus, hoop dat ze het volgende week wel kunnen zien, maar vrees ervoor.

Liefs

Terug
Bovenaan