***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hey bloemetje,

Wat grappig dat jij ook kleiner bent als je vriend. Wij schelen zeker 30 cm!!
Leuk als je over straat loopt he?!?!
Mijn nadeel is ook nog een dat ik een babyface heb en er dus stukken jonger uit zie.
Mede door mijn lengte schatten ze me altijd een jaar of 16.
Elke dag weer op mijn werk als ik bij een nieuwe client kom vragen ze hoe oud ben je?
Zeg ik 22 oh zeggen ze als je 16 had gezegt had ik het ook geloofd.

Iedereen in mijn omgeving zegt ja later heb je daar profijt van.
Nou dat zal wel laat dat later dan maar komen want word er soms niet goed van!!!

@Bloemetje: zo moet je het ook zien volgens mij! "Always look on the bright side of life"  Dus het is hartstikke fijn dat hij/zij wel zo gegroeid is en al!

Het kriebelt al wel om dat "ding" er eerder uit te laten halen. Want inderdaad: dan is mijn lijf eerder in het ritme, dan wanneer ik het in januari laat verwijderen. Weet alleen niet hoe mijn vriend hier tegenover staat.. Hebben nog wel een hele doos met allemaal condooms liggen, maar dan mag ik eerst wel even nagaan of die nog goed zijn haha! En ik weet niet hoelang we sex met een condoom vol houden...

Vanavond moet ik eerst nog werken (presenteren aan een groep mensen) en morgen zijn we beiden vrij. Had eigenlijk paardrijles, maar door een overvolle agenda heb ik nauwelijks kunnen trainen... die les zeg ik dan noodgedwongen af. Wat ik wel heel jammer vind overigens. Maar goed, dan hebben we morgen dus de hele dag vrij.

@Turtle: ik ben met mijn 1,68 ook niet bijzonder groot, maar niet extreem klein. Hoe groot ben jij dan als ik vragen mag?

Hey meisje,

Ik ben denk ik rond de 154cm en mijn vriend is 187cm.
Dat zijn dus een aantal cm'ers.
Maar ja wij ondervinden gelukkig geen problemen op welk vlak dan ook

Hoi,

Allemaal kleinere meiden dan. ik ben 1.69 mijn vriend zit tegen de 2m aan. haha wel grappig idd, als ik wat wil zeggen dan moet je af en toe op de tippen van je tenen gaan staan, hahaha.
En nog jong gezicht turtle, is niet altijd even leuk nee.
Maar ach, zie je dr lekker langer jonger uit toch? hihi.
Goede kant ervan zien.

Weet wel dat ik jaar of vijf terug naar amsterdag ging, haha je moest 18 zijn om binnen te komen, was ik net nog niet, een vriend was al 21, ik mocht zo binnen, hij moest zn idenditeitsbewijs laten zien, hahahahaha.

Meisje,
keertje gesprek aan gaan, voor jou persoonlijk is het wel fijn om te weten hoe je cyclus is voor je begint. Toch?
Hehe, ff kijken wat ie zegt, ben eigenlijk wel benieuwd.

En inderdaad, het mooie ervan inzien, doen we ook hoor. lekker genieten.

heb aantal kleren besteld, via wehkamp, shirtjes van 4 euro, nou daar laten we het niet voor, en nieuwe kamerjas. want vorige per ongeluk verkeerd gewassen. hehe, die was euh, :s roos geworden, maar dan gevlekt, zag er dus niet uit, en ga binnenkort naar een zwembad waar je lekker kan ontspannen, heb dan toch wel een normale badjas nodig hihi. mn zwangerschapsbadpak heb ik al:) laat het maar komen.

liefs

Hallo Meiden

@Cato, lekker middagje op de boerderij gehad? Hoe gaat het met je? Nog geen ongie gevoel? Wanneer ga je weer testen?

@Bloemetje, Lekker even online gewinkeld? Shirtje voor 4 euro is niks van te zeggen. Ik heb dinsdag mooie schoenen gezien, maar zijn dan weer 50 euro voor een heel simpel schoentje, dat vind ik eigenlijk weer net iets te. Ik denk er nog even over.. Gelukkig dat je de oma van je vriend weer blij hebt kunnen maken. Doet altijd wel goed. Maar het is natuurlijk ook helemaal super dat jullie gaan trouwen!! 2 Februari zijn maxima en alexander ook getrouwd... Super voor jullie!

@Meisje, nee niet je spiraaltje er zelf uit halen, dat lijkt me niks, toen hij bij mij verkeerd zat deed het inderdaad wel pijn, maar het duurde maar 4 dagen. Tja, condooms is ook niet alles, maar wij deden het eerst wel, maar namen wel eens een risico!

@ Greet, waar ben je meissie... Ik heb je al zolang niet meer gezien...? Mis jou!

Vandaag een beetje de was gedaan. Lekker rustig aan gedaan. Met een vriendin naar het dorp geweest en even genoten van een zonnebankje. Doet een mens toch goed..
Morgen naar het ziekenhuis, duim voor goed nieuws.

Liefs x

Hey lieve lieve meiden......

Pff lange dag achter de rug, heb nu wel een beetje hoofdpijn hoor.....Maar ja, nu maar even ontspannen, toch? Haha, dan zijn we allemaal ven groot want ik ben 1.70m en mn man is 1.87m. Is goed te doen hihi.

@Bloemetje, leuk meis nieuwe shirtjes.....Hebben ze daar ook al positiekleding? :p
@Greet, WAAR BEN JE!!! Mis jou ook...
@Cato, nog geen RDtjes te bekennen? Pff wel spannend hoor...
@JMV, jaa ik spiek ook vaak op die site, staan erg mooie foto's op hé....?
@Waterman, weet je al iets meer?? Of ben je echt ongi geworden? Hoop Hoop...
@Anne, hoe was jou dag?
@Hannes, mag je al iets meer doen vanwege je rug? Nog veel last van?
@Doossie, meis waar ben je? Al een poosje niet gezien...
@Meisje, snel die spiraal eruit hihi. kan je lichaam weer zelf aan de gang ;-)
@Turtle, Niet te druk hé dit weekend, nu ff tijd voor jezelf. Ik zie er ook jonger uit!!!

Hihi, kort maar krachtig zeg ik dan maar. Bah hoofdpijn wil maar niet zakken....
Hebben jullie nog iets leuks te vertellen??
Liefs.....

Hey Lesy,
Met mijn rug gaat het stukken beter, maar mijn Cyste ligt nogal dwars...
Er zijn wel een paar meiden die ik hier niet meer zie, doossie, yvon...
Hoe kan het? Waar zijn ze gebleven...

Jongetje of meisje??

Bovenaan de tabel kijk je hoe oud je was op het moment van bevruchting. Links kijk je in welke maand de bevruchting plaats vond. Ben je op het moment van de bevruchting 22 en was dat in januari, dan geeft de tabel aan dat de kans groot is dat je een meisje (M) krijgt. Ben je 33 en was de bevruchting in april, dan heb je een grote kans dat het een jongen (J) wordt. De tabel blijkt in bijna 90% van de gevallen gelijk te hebben....

Ik ben 21 haha, dat zou betekenen dat ik haast alleen maar meisjes zou kunnen krijgen dit jaar ;-)
Vond het wel grappig....Zou het kloppen bloemetje??

xxxx

Terug
Bovenaan