***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Shit, waterman, ook bij jou de RD'tjes opgedoken..
Ik ga even David Oglivi kijken ( of hoe je dat schrijft)
Vind het toch altijd wel interessant... Liefs x

Hoi,

Hannes,
Inderdaad, haha, lekker online shoppen, voor weinig geld, het kan dus, hahaha. heb ik weer wat meer om te combineren, want steeds hetzelfde aan hebben, word ook wat saai. haha.
en ja, oma van vriend was zo aan het glunderen, is natuurlijk ook keer leuk nieuws. Zeker op een baaldag. hihi.
Ik denk morgen aan jou!!

Lesy,
ja, bij wekhamp heb je positiekleding, net als bij otto en neckerman. Dus lekker zoeken, hehe. Wel leuk.
En hoofdpijn, bah, vervelend is dat. Heb ik nu ik zwanger ben minder vaak, maar als ik het heb is het heel heftig aanwezig.
Hoop dat ie snel zakt.
Als ik het tabel volg dan is mn gevoel verkeerd en word het een meisje, hahaha.
Dus spannend, hihi.

Cato,
Grrrr, wat balen, die duivels bij jou ook al. Nou nou, niemand nog deze maand?
Erg jammer. Allemaal in december?
Een deal? Hihi. Succes weer meid.
Snap dat het weer balen is, had ik toen ook.

Waterman,
Neee, jij ook ongi, grrr. ook jij veel sterkte meid, want zag dat jullie ook al hele tijd bezig zijn.
Dan word het soms wel erg zwaar denk ik?
Succes volgende ronde.

Zo, hehe, weer ff iedereen gehad. Is hier wel erg stil geweest he vandaag?
Nou lieve meiden, tot morgen.

xx

Hey meiden,

Ben net terug van het restaurant. Het was heerlijk heb scampi's op!!

Wat balen dat niemand zwanger is geraakt in November nu ben ik weer de eerste in de rij.Ik weet nog goed toen ik ongi werd dat ik d8 oei balen moet ik zolang wachten totdat ik weer aan de beurd ben.

Ik heb zelf wel het idee dat mijn eisprong deze keer weer later is. Of hij is nu net geweest of hij komt vandaag of morgen.
En moet daarna 14 dagen rekenen voordat je NOD is toch..?

Nou ga even relaxen en morgen weer hup aan het werk.

D8 dat ik zaterdags moest werken bleek helemaal niet het geval maar ze hadden zoweinig mensen dat ik mij vrijwillig heb aangeboden om van 08.00 tot 10.00 te werken.
Collegas keken me alleen aan of ik gek was toen ik zei dat dat mijn 14de werkdag zou zijn.
Maar ja anders moest ik ook vroeg op om in de tuin te werken.

Turtle,

Meissie,meissie.
Denk je ook goed om jezelf meid? 14 dagen na elkaar? Vind je het gek als ik vraag of jij het gek vond dat je collega's zo keken?
Vind het niet zo vreemd hoor. Haha.
Maar ja, anders vroeg eruit voor de tuin. Hihi, vind je dat niet leuk?
Hehe, denk wel om jezelf he meid? Rustig aan.

En lekker, scampi's. Heerlijk, hihi.

xx

Hey bloemmie, ( klink leuk )

Ja denk wel aan mezelf dank je wel voor je bezorgdheid.
Ik dacht gewoon het is of 7 uur op en in de tuin in de kou werken ( aangezien het maar 4 graden word van het weekend )
Of kwart voor 8 op en 2 uurtjes werken in warme huizen van mensen die het 30 graden stoken.
Daarna word het ook wel in de tuin werken maar dan is het eind in zicht!
Aangezien we zaterdag een suprise party hebben en ik dat meisje weg van huis moet houden kan ik maar tot 3 uur in de tuin werken.
Van 4 tot 5 ga ik squashen en even lekker naar de zonnenbank.
Zo komen we om een uurtje of 6 terug en dan is het feesten!!
Zondag sporten als het niet is afgelast en die avond steengrillen bij vrienden.
Dan is mijn weekend weer om en moet ik alweer aan het werk...
Pff als ik het zo typ heb ik het er maar druk mee.
Maar ja dat doe ik allemaal zelf.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend...?

Hey turtle, als jij je er goed bij voelt, moet je het ook gewoon doen, maar werk jezelf niet over de kop he.. Een dagje niks doen, mag ook best.

Lekker druk weekend. Ik heb weinig plannen. Manlief hoeft tot nu toe morgen avond niet te werken.. YES YES YES, maar ik juich pas als het echt zo is. Hij is net weg om te werken. Komt vannacht weer rond een uurtje of 3 thuis, gelukkig op donderdags nooit zo laat, hij heeft morgen ook vrij van z'n gewone werk, want hij gaat met me mee naar het ziekenhuis, laat ik hem morgen nog maar even liggen en ruim ik nog even wat op zodat hij lekker uitgeslapen is. Ik moet er om half 12 zijn. Vind het wel spannend..
Ik heb alleen zondag een verjaardag van mijn nichtje. En als het gaat willen vriendinnen zaterdag op stap.. Meidenavondje. Ook lekker, maar ligt er een beetje aan hoe het morgen afloopt.

Het is een heel schemaatje he.. Ik hoop echt dat er volgende maand echt bij iedereen zwanger staat.. Zou een heerlijk kerstkadootje zijn. Duim duim duim, hoop hoop hoop!

Liefs x

Pff manlief bloedt weer als een rund, hij heeft ook altijd wel iets aan z'n handen. Kunnen mannen nooit eens voorzichtig zijn ofzo? Kan daar wel boos om worden hoor....Ik moet het dan natuurlijk weer  verzorgen en loopt meneer te piepen als een muis...ja dan moet ie maar niet zo onvoorzichtig doen toch?? Zielepiet...

Ow bloemetje, ik heb die boeken niet hihi....Kga wel na MissEtam als ik positiekleding nodig heb hihi, voorlopig nog niet (helaas)...Ow, nou dan wordt het een meisje hé...Nu moeten we de tabel maar aanhouden :p ben heeel benieuwd!

Turtle, foei....Jij kunt gewoon niet stilzitten zeker of wel? Dan ben ik tot vergelijking van jou een echte luiaard ;-) Doe het liefste nix haha....Nee hoor, moeten het weekend veel klussen des te eerder is het boven af en is de boel weer netjes. Heb er deze week wel energie voor, en daar moet ik gebruik van maken toch?

Greet waar ben je??

xxxx

Pfff ik heb 15 dagen geleden net een 2de topic geopend...Ik weet niet of we volgende week wel halen haha, niet normaal meer ;-)
Nog kleine 100 berichtjes te gaan en dan kunnen we op naar topic 3 :p

xxx

Terug
Bovenaan