***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Meiden, ff een knuffeltje voor het slapen gaan!!! xxx tot morgen...

Goeiemorgen meiden,

Allemaal lekker geslapen? Hier als een roosje hihi..
Wat een klussers zijn jullie toch allemaal,in de tuin en verder verbouwen. (ja,klussen in de echte zin van het woord dan he!)
Las trouwens ergens op een ander topic dat iemand zijn man kabouter klus had genoemd, naar die plop kabouter. Nou dan kan je volgens mij dat programma ook niet meer serieus kijken als je dat in je achterhoofd houdt!
Tja we moeten toch eens informeren naar topics,waar meer berichten in kunnen,haha.
Ik vind het persoonlijk erg fijn om met jullie te kletsen. We kunnen ons eigen verhaal kwijt en je kan ervaringen uitwisselen en elkaar steunen,heerlijk!!
Meiden bedankt hiervoor!

kus

Hoi lieve meiden,

Was ik weer.

Turtle,
Ja, zolang jij je er goed bij voelt, hehe en 30 graden bij de mensen in huis of in 4 graden in de tuin, haha, ik zou het ook weten hoor. Lekker de warmte dan. En het is even hard werken.
Oh, en leuk een suprise party, leuk hoor. Hihi. En dat je eerst met dr naar de zonnebank mag. heerlijk. Lekker genieten.
En zondag ook lekker gaan eten, steengrill, altijd leuk he.

Hannes,
Succes vandaag meid, ik ben erg benieuwd. Ik hoop dat het allemaal weer beter zit en je weer mag gaan klussen. Ik ga heel erg aan je denken!!!

Lesy,
Ja, als het zover is, lekker naar miss etam, maar valt me alleen wel tegen dat ze niet veel keuze hebben hoor in zwangerschapskleding, pff, vind maar eens wat leuks voor kerst, heb ik tot nu toe nog niet. En vrees er voor dat ik dat ook niet ga vinden. Buikje word alleen maar dikker.

Zal trouwens eens kijken of ik hier fotootje kan zetten van mn buik.

Greet, waar ben je? Je zou vandaag toch chatdag houden samen met Lesy? Haha en ik meld me ook aan hoor, gaat het goed met je meid, maak me zorgen, we hebben je al paar dagen niet gezien.

xxx

Mijn buikje bij 18 weken, dus een week geleden gemaakt. Straks weer eentje maken.
Bloem

Hey scheetjes!!

Kom net op tijd voor de afspraak met lesy .............. hijg, puf.......!!!!!!!!!
Nee meiden het ging een beetje anders dan ik van plan was!! Me blinde darm is eruit gehaald auauauauawwwwwwwwwwwww! Had al maanden last van vage buikpijn maar vertikte het om naar de dokter te gaan, voel me gauw een zeurpiet en vind het niet nodig, tanden op mekaar en doorgaan. Maar nu oei oei!! Maar ik leef nog en ben er weer!! Wel brak en pijnlijk, dus maar rustig aan doen is niet anders!!

Heb jullie verhalen gelezen maar geen puf en moed te reageren sorry daarvoor!

@cato en waterman shit shit balen....... We gaan allemaal tekenen voor december hoor!!
@lesy, hannes en bloem lief dat jullie me miste doet me goed!! Thanks....
en bloem die buik wil ik ook!!!!!

Meiskes ik duik nog weer terug me bed in, dalijk komt me schoonma ff helpen enz, dus ben er vanmiddag hoop ik, wel ff zin in bij te kletsen met jullie!!!

Veel liefs Greet

Hoi Greet,

Oooh meid, zie je, ik wist dat er wat met je was.
Wat pijnlijk meid. Opeens met spoed geopereerd meid?
Hoop dat je snel weer wat beter bent. Heel veel beterschap meid.
Ik denk aan je. En vanmiddag? hehe, is goed, ik ben dr. :p hehe moet alleen nog ff   behangerslijm halen. Want ja, heb je wel nodig als je wil gaan behangen. Maar doe ik niet zelf hoor meiden. Hihi.

Zo, net voor het eerst in bijna drie weken zelf weer wat in huishouden gedaan. Net gestreken. Ging goed. Dweilen daar waag ik me toch nog maar niet aan. Ook ff wat op orde gelegd. En me nieuwe cd binnen gekregen, met van die lekkere rustige muziek. Heb ik nu aanstaan, en ik merk dat ik dan zo rustig word. Heerlijk is dat. Straks op pc zetten, en op mn mp3 speler, kan ik het opzetten voor ik me bed in ga.

Liefs

Goedemorgen lieve schatten ;-)

Cato, dat vind ik nou ook. Je kunt hier praktisch alles wel neerzetten. We "kennen" elkaar nu al zo goed haha, 2 maand?? :p Ik vind het hier altijd erg gezellig en fijn en hoop dat we zo nog lang een forumclubje blijven....of draai ik iets teveel door haha. Sorry maar ik hecht me gewoon snel aan mensen....Als n staggiere weer bij ons op het werk weer  weg gaat ben ik altijd in tranen hihi....

Hannes, meis ook ik denk aan jou! Hoop dat alles goed gaat....xxx

Greet!!! Ahh lieverd, als we dat toch eens wisten...Wat vreselijk!! Pff dat vind ik echt niet even nix....Heb je er nog veel last van? Dus je bent ook helemaal niet naar het werk geweest? Meis, heel veel beterschap dan  maar...Nu heb je wel meer ruimte voor een baby toch ;-) Oww, dan ben ik nu zeker te laat voor die afspraak of niet haha. Het is hier zulk noodweer, dat ik dacht laat ik eens tot tien uur uitslapen. Heerlijk! Tot vanmiddag greet.....

Bloemetje, hoe kon je die foto;s nu plaatsen?? Dat wou toch helemaal niet? Vertel :p
Mooie foto van buik hoor, pff wordt wel beetje jaloers hihi. En ook een leuke huiskamer haha, of is die niet van jullie? Nee er is niet veel soeps te krijgen qua kleding voor dikke buiken. Dan moet je er echt even tegenaan lopen, of het is ontzettend duur.

Bah bah bah, echt vies weer hier. Zou met men moeder wat leuks gaan doen, maar ik denk dat dat nu niet door gaat. Dan moet ik maar even wat stucen op de muren...
Liefs van mij.

Terug
Bovenaan