Goedemorgen lieve schatten ;-)
Cato, dat vind ik nou ook. Je kunt hier praktisch alles wel neerzetten. We "kennen" elkaar nu al zo goed haha, 2 maand??

Ik vind het hier altijd erg gezellig en fijn en hoop dat we zo nog lang een forumclubje blijven....of draai ik iets teveel door haha. Sorry maar ik hecht me gewoon snel aan mensen....Als n staggiere weer bij ons op het werk weer weg gaat ben ik altijd in tranen hihi....
Hannes, meis ook ik denk aan jou! Hoop dat alles goed gaat....xxx
Greet!!! Ahh lieverd, als we dat toch eens wisten...Wat vreselijk!! Pff dat vind ik echt niet even nix....Heb je er nog veel last van? Dus je bent ook helemaal niet naar het werk geweest? Meis, heel veel beterschap dan maar...Nu heb je wel meer ruimte voor een baby toch ;-) Oww, dan ben ik nu zeker te laat voor die afspraak of niet haha. Het is hier zulk noodweer, dat ik dacht laat ik eens tot tien uur uitslapen. Heerlijk! Tot vanmiddag greet.....
Bloemetje, hoe kon je die foto;s nu plaatsen?? Dat wou toch helemaal niet? Vertel

Mooie foto van buik hoor, pff wordt wel beetje jaloers hihi. En ook een leuke huiskamer haha, of is die niet van jullie? Nee er is niet veel soeps te krijgen qua kleding voor dikke buiken. Dan moet je er echt even tegenaan lopen, of het is ontzettend duur.
Bah bah bah, echt vies weer hier. Zou met men moeder wat leuks gaan doen, maar ik denk dat dat nu niet door gaat. Dan moet ik maar even wat stucen op de muren...
Liefs van mij.