***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Goede morgen allemaal

Iesy, ja ik ben helemaal verslaafd aan atwt , gtst en nu nog ff aan cbml is bijna afgelopen dus haha,,,
mooi dat je de deur gevervt hebt :d

Cato. jammer dat je test negatief was, het kan nog , hoop het zo, moet toch nog wel wat  bij komen hier hoor haha

waterman niet ongi worden  hoop dat het niet door zet ..

Meisje, wij zijn niet met de baby kamer bezig dus denk dat je me met iemand door elkaar haald haha..

haha ik ben ook maar 1,68 en me vriend is  1.87 ofzo en bij ons is het net anders om iedereen schat hem erg jong toen hij 24 was vroegen ze bij de slijter of hij wel 18 was hahaha hij parkeerde de auto voor de winkel en nog vragen of die wel 18 was haha dat moet hij nog vaak aanhoren..

Lesy. hoe mijn dag gister was.. niet veel aan moest tot 15.30 werken was rond 16 uur thuis toen op de bank gaan liggen had het steen koud en misselijk om 20 uur had ik het pas weer warm toen om half 9 maar naar bed gegaan met een emmer hahaha, enn u weer redelijk te pas zo ff boodschappen doen het is weer vrijdag dus haha..
ja hoofdpijn is ook kut bah bah.. kan je zo veel last van hebben dan ..

Cato ..shit dat je ongi bent geworden.. hoop dat december dan onze maand voor ons allemaal wordt ahah
een mooier kerstkado kunnen we ons niet wensen

waterman ook ongi geworden jammer..

Iesy.. als het goed is heb ik 27ste mijn nod

Ow greet je blinde darm er uit. sterkte er mee, buik pijn is ook niet wat nee, weet wat het is loop me hele leven al zoals ik me kan herinneren met buik pijn ben ook zoon eigenwijs iemand wil ook niet naar het zkh, ben er al zo vaak me bij de ha gweest en toen had ik een ander en die wou me naar het ziekenhuis sturen als het op een maandag toen niet over was ik liegen tegen me pa dat het over was wou nie tnaar het ziekenhuis hahaa.;

Iesy.. noodweer bij jullie pfff hoop dat het hier niet komt haha
ik heb tot kwart voor 10 in me bed gelegen kan me niet herinneren wanneer day gebeurd is haha..

Bloemetje, mooi buikje hoor haha

Hannes, suc6 in het ziekenhuis vandaag..

Zo ga ff op de bank kijken hoeveel geld er nog op staan haha voor dat ik bij de kasse sta bij de winklen er niet niets meer op staat hahaha

tot straks allemaal

Liefs Mij

Meiden, ik zit echt te twijfelen of ik weer een permanentje zal gaan laten zetten......
Ik heb nu zulk plat lang, niet in model te krijgen haar.....Aan de andere kant vernield permanemt je haar wel, hoewel ik daar de vorige keer niet zoveel last van had? Maar de uitgroei is dan wel weer even lastig. Dat lijkt nergens naar.  Wat zouden jullie doen? Lijkt me wel weer even leuk zo voor de kerst, en manlief vind het ook mooi (dus zou dan een verrassing voor hem zijn)....Pff weet het echt niet meer...

Anne, haha grappig, ik heb net ook ff mn saldo gecheckt...Heb nog wat staan en maandag beur ik weer, dan is dus een meevallertje.

Liefs...

haha Iesy, ik had geluk me loon stond er al op mooi op tijd deze   maand haha..
zo heb net een bakje kibbeling op, had me vriend gebeld of die kibbeling moest hebben voor ind e pauze, dus ff kibbeling gehaald voor hem en een paar collega's dan ook maar ff voor me zelf haha, had al sinds gistermorgen geen eten meer gehad omdat ik gister niet zo lekker was hoop dat het goed valt en er niet ziek van wordt haha..
moet de boodschappen nu nog ff opruimen maar moet met 10 min me nichtje op halen van school die was samen met haar zusje en iemand daar bij uit de klas naar schoon in de auto waren tegelijk vrij maar nu zijn die een uur eerder vrij en me tante is heen werken dus die belde net of ik haar op kon halen om half 1 , ben toch vrij dus kan ik wel wachten haha, het sneeuwde hier net iets , was gelukkig maar ff en blijft gelukkig niet liggen haha anders had ik   haar niet op gehaald heb nog nooit in de sneeuw gereden lijkt me ok niet wat dat geglibber op de weg bah bah

Nou ga ff snel boodschappen op ruimen...

Ow ja permanent, ja dat kan ik niet voor je zeggen je moet doen wat je zelf wilt en leuk vind haha.. ik vindt dat spiraal permanent zo mooi dat hele dunne, maar me haar pakt geen permanent is er na zoon 3 dagen helemaal weer uit vind ik wel jammer

liefs Mij

@Anne:Ow bij ons is het meestal de 22ste dat het erop staat, maar nu vanwege het weekend wordt het dus maandag 24 november...! Wel een beetje balen inderdaad. Wou graag uit eten dit weekend, maar dat wordt dus volgende week haha. Oww kibbeling, het water loopt me uit de mond weg ;-) Daar had ik ook wel zin in, maar ga echt niet de deur uit nu. Ik maak nu wel even een soepje klaar, heb ik toch iets warms. Nee ik durf ook niet met de sneeuw te rijden, manlief vind het altijd zo leuk om in de bochten te sjeezen, nou dan hou ik mn hart wel vast hoor...Moet er nix van hebben.
Heb net me moeder gebeld en zij zei ook dat ik dat permanent beter niet kon doen. Dus misschien heeft ze gelijk, heb nu ook net van zulk lang haar, wil ik niet kwijt hihi.

Heb net even dat houtje geschuurd waar officieel de trapleuning op bevestigd hoort te worden. Dus die is klaar voor een likje verf, en ga daar zo mee aan de slag. Deze rotdag kan ik mooi benutten aan verven etc. Wat gaan jullie vanmiddag doen??

Liefs....

lesy ff een kleine reactie op het tabel
bij mij klopt de eerste want zou een meisje krijgen volens het tabel en dat gebeurde
en nu zou ik dus een jongen krijgen en dat zecht mijn gevoel ook heel erg sterk dat dat zo is.maar dat is nog afwachten.maar bij mijn dochter voelde ik ook heel sterk dat het een meisje ging worden en dat heb ik nu weer maar dan een jongen,hihi wachten nog maar ff af.

waterman jeetje nee niet weer 1 ongi oh voel me echt ff kut voor jullie
waarom nou niet 1 nou hopen en duimen op volgende maand

Daar ben ik weer !!! Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!!!

Ja opeens, allang last van buikpijn dus maar goed dacht ga wel over, maar opeens niet te harden kroop bekant over de vloer van de pijn,echt om te    t was een sluimerende blinde darm die over sloeg op een acute of zo iets!! Komt wel goed hoor maar best buikpijn nog, zal ook wel met de wond te maken hebben.
Hier ook al storm, vind het wel gezellig hoor!!! Af en toe t zonnetje! Tis heerlijk weer om naar de zee te gaan, lekker uitwaaien! maar ik zal me dr nu maar niet aan wagen haha!!!

kus

bloemetje en hannes
heel erg lief wat jullie zijden tegen me
dat jullie vinden dat ik het goed doe als moeder
doet me wel goed om te horen vind ik heel lief van jullie
hat weer lekker waterige ogen toen ik het las hihi

Terug
Bovenaan