***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Iesy , bij ons is het heel verschillend meestal de 24ste maar de laatste tijd hebben we het ook wel eens eerder, en soms ook wel later dan de 24ste.
ja mijn vriend vind het ook helemaal geweldig om in de sneeuw in de auto te zitten ook hard door de bochten en dan slippen en aan de handrem trekken nou dan wil ik het liefst lopen naar huis hahaha daar heb ik het niet zo op op die dingen bah bah..
ik weet nog niet wat ik ga doen vanmiddag heb net me nichtje opgehaald en de boodschappen weg gepakt, en nu ga ik ff de herhaling van cbml kijken van gister heb ik niet gezie, sliep toen haha..
verder i shet afwachten...
ja het is lekker weer om in huis aan het werk te zijn vandaag.
haha dus het sneeuwde bij jullie ook.. het is hier nu droog met de zon er ff bij zal wel van korte duur zijn haha

Liefs Mij

ff iets grappigs (vind ik tenminste!!!) hoe krijg je je schoonmoeder over de zeik, door te zeggen ma laat dat stofzuigen maar zitten hoor dat doe ik zo wel, hihi! ze werd pislink, vond het echt grappig want ze word nooit boos......
@anne cbml is leuk hey, die meiden zijn zoooo dohom....

kga ff douche!!

Hallo meiden,

Ik ben al wel  actief op deze site, maar bij een topic waar nu allemaal zwangere meiden zitten en ik als enigste nog niet.
En omdat ik 23 jaar ben, dacht ik, misschien kan ik gezellig mee kletsen op deze topic ???
Hoop dat jullie dit oke vinden ?!?!  
Lees al een tijdje mee met jullie en vind het leuk dat jullie zo met elkaar kletsen

groetjes Ready

Hoi meiden,

De chatsessie is al begonnen haha. Ben er te laat voor.

Lesy, ja, heb een account ergens aangemaakt waar je foto's op kan zetten waarvan je de link kan gebruiken en de foto hier komt. Hehe, heb ik ook maar ergens van iemand gelezen. Dus gelukkig werkt dat nu.
En hier is het ook al zulk weer, gelukkig visite gehad van tien uur tot net. dus dat was wel gezellig.
En permanent, moet je zelf kiezen meid, kunnen wij niet voor je doen.

Hehe meiden,net of ik verhaal van mezelf lees, chek ook altijd ff saldo, heb het een keer gehad dat er niets meer opstond, en daar stond ik bij de kassa. Aah, dan voel je de grond ff wegzakken hoor.

Greet,
Goed idee om je daar maar niet aan te wagen hoor. Niet zo slim nu.
Ja, die wond doet meestal ook niet goed he. Pfff, vervelend hoor meid.
Hoop dat het snel weer beter gaat.
Haha, en je schoonmoeder over de zijk krijgen, hahaha, wel grappig dat het op die manier lukt.
Die van mij ging van de week ook bijna tekeer. Ik zei dat ik strijk wel zelf zou proberen dinsdag. Kreeg meteen de reactie, je kan het ook ff niet doen. hihi, maar vandaag wel gedaan hoor. En dat ging goed.

Jvm,
graag gedaan hoor, de waarheid mag worden gezegd he.
En haha, nu weten we wat je voorgevoel is :)

Anne,
Een hekel aan in sneeuw rijden, of nog nooit gedaan? Ik vind het niet zo erg, ga niet door bochten scheuren, en rijdt wel lekker rustig aan. Maar vind het ook niet erg, vind al dat wit om je heen ook wel wat hebben hoor.
En lekker vrij vandaag, nichtje opgehaald. En alle gemiste herhalingen kijken, hihi, veel plezier.

Ready,
Wat mij betreft, van harte welkom.

Zo, had net twee bolletjes klaar liggen om op te eten, ging nog ff naar de kamer wat pakken, jat de hond me bolletje, grrrrrrrrrrr, en had zo een honger. hahahaha.
Zit ook nog te wachten op pakje van wehkamp, gistermiddag besteld. En stond dat het vandaag geleverd zou worden. Denken jullie dat ik daarop kan vertrouwen?

Liefs

@bloemetje haha leuke hond, grappig!! Ja weet ik maar hou niet van nix kunnen haha, nu weet ik hoe jij en hannes zich voelen!! Dat weet ik niet of je daar op kan vertrouwen ik bestel eigenlijk nooit wat via wehkamp. Bevalt de cd?

@ready welkom!! gezellig! Klets maar lekker mee, want als enige tussen allemaal zwangere is ook niet zo heel erg leuk!! Vertel is wat over jezelf, hoeveelste ronde enz???
ik (lees wij) zijn nieuwschierig!!

@lesy nou meis waar ben je?????

kus

Greet.. ja ik vind het wel een leuk stuk haha ik volg het nie tvan het begin, altijd als het begon zette ik het er af, en een tijd terug toen dacht ik laat ik het ff gaan kijken en vanaf dat moment kijk ik het elke dag , vind het wel grappig haha, ja zijn echt dom.. vanavond gaat het stel met het minste geld er uit meend eik dat ik net hoorde op de herhaling spannend haha, hoop dat die dionne er uit gaat   als ze weer moeten kiezen bah hahaha

Ready welkom hier bij ons clubje haha

Bloemetjen hahaha dat je hond je eten op eet wa een ondeugd haha
ik heb nog nooit in de sneeuw gereden haha heb me rijbewijs pas in juli gehaald dus. ik wou niet heen lessen durfde niet  omdat ik toen ik nog klein was de radio aan wou zetten in de auto van me pa en toen vloog de auto voor uit bijna in de auto van de buren vanaf dat moment kwam ik nergens meer aan in de auto haha, dus had ik altijd een smoesje om niet te gaan lessen , ik had me ov kaart dus ik kwam altijd wel school en als ik naar de winkel moest ging me vriend wel mee hahaha
meestal klopt het wel wat ze zeggen bij wehkamp, dus hoop voor je dat het vandaag komt haha

Liefs Mij

Hey ready welkom!! Tja hier is bijna nog niemand zwanger pfff, dus je zit hier goed. We gaan allemaal op naar december. Wat is jou NOD??

Hihi, bloemetje haar bolletje gepikt ;-) Erug melig....

Greet, ben er al.....Owwww jij dacht lesy komt niet opdagen, dan moet ik maar douche! Nou leuk ben jij :p

Nee heb ff mn verfklusje afgemaakt......Het lijkt tenminste beter dan dat het was. Straks nog even was opvouwen.....
Liefs....

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1