***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

oei chip hou op!! Ik mag niet, ik mag niet, ik mag niet....
Bij ons is t nu droog! voor zolang het duurd, net een hagel maar nu de zon zoo raar!!
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend???
Me vriendin belde net ze had gister voor het eerst het hartje van de beeb duidelijk gehoord, vind het zoo ontzettend fijn dat het goed is!!!

Kusje van de liefste hihi

AAAUUWWWWW val ik niet van die kut-trap af!!!!!!!!!!!! %$%&^*&()*)*(*^%#@@!!!!!!!!
Auw, alles doet me zeer.....Allemaal scrammen en rode plekken.....

Pff van 8 hoog, maar toch niet lekker gevoel.....

Hoi,

Greet,
haha, niet doen, niet doen, hier wel, ach klein beetje, hihi, zo erg niet.

Lesy,
Je moet voorzichtig zijn he? Je moet de laatste tredens ook nemen, dat gaat stuk makkelijker?
Meid, hangt alles er nog aan? Niets gebroken? Ben je nog heel.
Meid, hoop dat je niet te veel pijn hebt. Ga jij maar ff lekker zitten.

Hehe, groetjes, de allerliefste ;-)

ah lesy nee, je moet ook gewoon ervan af lopen. Gelukkig dat je niets gebroken heb!! Je kan akelig terecht komen hoor.

bloemetje jij bent de allerliefste hoor, na mij hihi!! de plaksel binnen? wanneer gaat het gebeuren???

kus

Haha jullie zijn me wel een stel hoor, ik kan gewoon niet anders dan om jullie lachen hihi...Doet me wel even goed. Nee nix gebroken, en geen last van rug gelukkig. Wel last van handen en voet :-( Bah, dat mij dat nou weer moest overkomen. Ik probeerde echt de laatste treden te nemen, maar ging helaas niet zoals gepland, pantoffels gleden weg!

Haha, bloemetje de allerliefste ;-) Nou voorruit dan maar weer.....
Lekker hé die chips? Ze kraken zo heerlijk, en dan die smaaksensatie die vrijkomt als je er op zuigt, niet te beschrijven...(op de chips dan hé :p)......Nee greet doe toch maar niet dan....

Groetjes van schrammetje :p

te gladde pantoffels nodig om ander lesy voordat er nog meer ongelukken gebeuren!!

jullie plagen mij het hardst met de chips dus bewezen ik ben de aller aller liefste

joehoe.........!!! Vind me mannetje ook altijd hihi

Hoi Lesy,

Ja, haha, heerlijk hoor die chips, me bakkie is nu leeg. Haha. Heeft gesmaakt.
En meid, je moet je pantoffeltjes goed aandoen he. hoe doe je dat toch meid.
Beetje te snel ook?
Pff, zere handen en voet, bah, vervelend, hoop dat het snel weer overgaat.
Word wel een lekker stel hier he.

Greet,
morgen gaat het gebeuren, heb er zoveel zin in. hihi, niet in behangen zelf, want dat kan ik niet, hahahaha. Maar dat morgenavond dat kamertje klaar is, heerlijk. Weer een zorg minder.
Volgende week meubeltjes in elkaar, en dan moet in januari de kinderwagen komen. En dan moeten we nog kleertjes gaan verzamelen, haha, dan hebben we het meest belangrijke gekocht en staan. Heerlijk.

Wat zijn jullie plannen?
x

Nou mijn mannetje vind mij de allerliefste!! Dus zal ik dat ook wel zijn hé... :p
Auw auw....
Nee hoor ik plaag je niet met chips...het is maar net hoe sterk je bent ;-)
ohh dit is echt een ramp...
Owja, wat ik dus vertellen wou voordat ik van de trap was gekukkeld...Heb even de lat onder de vensterbank van de babykamer geverft in wit, trek ik dat afplak-plakband van de muur af....ja  je raad het al? Alle groene verf van de muur....!!! Pff ik blijf niet bezig, denk je klaar te zijn...nee hoor!  Dus daar baal ik van...Maja, morgen weer een dag!! :p

Lekker hoor, zo een lang weekend...........
xxx

Terug
Bovenaan