***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

@anne, ik vind kelly zoooo stom niet normaal wat een raar wijf!! Denk dat die harige marco eruit moet jammer want vind ik een scheetje zo lache!! En ja als je een keer een ongeluk mee heb gemaakt dan durf je zelf niet goed te lessen, toch knap dat je t gedaan heb!!
@lesy ja dacht die heeft me velaten!! succes met de was!!

Bedankt dat ik gezellig mee mag kletsen.
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben dus inderdaad 23 jaar en we gaan voor ons 1ste kindje (net als jullie allemaal)
We zijn gestopt in maart '08 met de pil, vanaf dat moment steeds verschillende cyclussen.
De 1ste: was 43 dagen - de 2de: was 45 dagen - de 3de: 57 en - de 4de: 41 dagen.
Nu zit ik ondertussen weer op dag 72 dagen en het schiet dus allemaal niet op !!!
Heb ook al testen gedaan en negatief. Ben afgelopen week wel naar de HA geweest want het duurde me nu toch echt te lang. Moet nu eerst bloed gaan prikken (voor schildklier en HB) en misschien werd ik ook nog doorverwezen (gyneceloog)  om even mijn eicellen na te kijken, maar das allemaal nog niet zeker. Volgende maand heb ik weer een afspraak bij mijn HA en afwachten dus nu maar wanneer ik is ongi gaat worden !!
Ja ja heel verhaal, maar wil ondertussen geezellig met jullie mee kletsen. Hoewel ik er misschien niet zo veel zal zijn als jullie, maar zal me best doen.

Groetjes

Tja als je hier een week niet hebt meegeschreven tel je niet meer mee...Greet waren we ook al bijna vergeten ;-) Hihi....nee das gemeen hé!! Greet je hebt alweer bijna je eisprong! Wat gaat de tijd toch snel....Lopen weer bijna gelijk op meis, gezellig!

Bloemetje is vandaag 19 weken zwanger!! Gefeliciteerd haha

XXX

@lesy je maakt me verdrietig

@ready jeetje dag 72 poeh wat een nare cyclus, goed dat je na de ha bent geweest, onzekerheid is niet wat!! Kom maar zo vaak mogelijk hihi nee hoor niets geen verplichting

kus

Hoi,

Hehe, ja, grappig he, die hond van mij, maar ik zit hier wel met honger nu, haha, geen zin in gewoon brood, dus ga zo maar aan een appel denk ik. hihi.

En inderdaad, vandaag 19weken. hehe, zal mn buik me ook laten weten hoor, pfff, sinds net ff behoorlijke bandenpijn. Maar ach ja, ff weg puffen en klaar. haha.

Heb trouwens ook pakje net gekregen hoor, hehe, wat zitten die speciale shirtjes toch heerlijk. Je merkt dat er ruimte voor je buikje is gemaakt. Zit toch stuk minder strak dan wat ik vanmorgen aan had.

En verslaafd aan een of ander programma. geen idee waar jullie het over hebben meiden, hihi. Dus kan ff niet meepraten.

liefs

Ready,
Wat naar meid, dag 72 alweer. Dat is een hele tijd. Hoop dat je toch snel ongi word hoor, want dit is niks. En ook erg onzeker lijkt me?
Ik denk aan je, dit is niet fijn.
Trouwens, niet iedereen gaat voor de eerste, er is er eentje die al een schat van een dochtertje heeft. :)

Hannes, hoe was het in het ziekenhuis?

x

Sorry Greet, maar degene die je het liefste vind plaag je meestal het meest toch
Hihi.....

Bloemetje alweer bandenpijn, kan die buik nog dikker worden dan?? :p Niet zo leuk meis, maar ja wat doe je er aan? Paracetamol? Of neem je dan nix?

Pff volgens mij spoelt ons huis hier straks weg, eerlijk waar! Zulk weer heb ik nog nooit gezien....Hoe is het bij jullie?
Owww nee krijg een vreetbui, mag ik een zak chips pakken?? Hmmmm mjammie!

Ready, die 72 dagen zijn voor mij haast 3 cycli...En 1 duurt al ontzettend lang.....
Heb echt met je te doen...Je kunt ook ongi-opwekkers krijgen van arts toch? Bah wat doe je nou aan zoiets? Je ff helemaal nix natuurlijk.....

Hoi,

Lesy, dus je vind mij niet lief, nou nou nou. haha.
Die bandenpijn, nee daar neem ik niets voor, het is een vervelende pijn, maar wel te doen hoor, mits je dan ff rustig aan doet, hihi, dan doen we dat toch.

Die chips, ja hoor, doe ik zo ook, eerst ff naar de karwei, behangplaksel halen. en dan daar gaat die zak, ja, moet wat he, nu de hond mn bolletje heeft opgegeten.

x

Terug
Bovenaan