Hey meisje!!
Fijn dat de presentatie goed ging...dat heb je dan maar weer! Ow zondag officieel 23! Over een half jaartje wordt ik alweer 22 en dat klinkt zo super oud...Ik wil niet!!! :-(
Hoe sta jij daar tegenover? Wat voor taart ga je halen?
Ow in januari de spiraal eruit halen! Ja dan heb je even tijd extra om je lichaam weer op gang te laten komen. Erg leuke periode

Ik wist niet meer hoe mn cyclus was, altijd heel onrgelmatig geweest. Maar nu is dat alles voorbij, ben gewoon trots op mezelf...heerlijk regelmatige cycli van 28 dagen. Ik wil nooit meer aan de pil

Ik zei dat gister tegen manlief en hij trok een gezicht van NEE!! Haha, hij heeft zo'n hekel aan condooms....
Ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen. Ik vind dat hoort er een beetje bij! Wanneer lig je nou in het ziekenhuis? Nu is de kans! En je hebt direct medische hulp, mocht er iets mis gaan. Thuis wordt het ook zo'n troep, bloed dat in het rond spuit ;-) haha!!
Ja daar denk ik ook vaak aan....aan het moment dat we de ouders gaan vertellen dat we zwanger zijn...het is slechts nog maar een droom natuurlijk! Maar ik betrap mezelf er vaak op dat ik er aan denk. Ook het moment dat ik zie dat mn zwangerschapstest positief is, komt ook vaak voor

Verlang er echt naar! Haha, weer een lang verhaal geworden, sorry hoor....
Ja hier ook noodweer, ben de hele dag nog niet buiten geweest...
Liefs lesy.