***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Lesy,

Ja, je moet het er ook weer niet te snel afhalen he. Hihi.
Morgen weer een dag inderdaad, doe jij maar rustig aan vandaag.

Haha, nog 49 berichtjes, redden we dat vandaag of niet?

x

Goedemiddag ladies!

Nou er is weer volop gekletst zie ik wel

Gisteren ging de presentatie goed. Lagen om half 12 in bed en vanmorgen tot half 9 kunnen slapen; heerlijk! Toen even de stad in geweest om wat leuke dingen voor in huis te halen. En natuurlijk wat boodschappen. Vier zondag mijn verjaardag (dan word ik officieel 23)  dus morgen moeten we taart halen etc. Altijd fijn!  

@Anne: oei, dan heb ik inderdaad twee mensen door mekaar gehaald. Geen idee wie ik dan bedoelde haha!

@Hannes: is het goed gegaan vandaag?

@Greet: auw!!! Knap je alweer een beetje op?

@Lesy en bloemetje: heb het er met vriendlief over gehad. Ik laat toch gewoon in januari mijn spiraal verwijderen en dan laten we mijn lijf gewoon op gang komen zeg maar. We verwachten dat we dan vanaf mei ergens echt aan de slag kunnen. De condooms gebruiken we niet. We zien wel hoe snel mijn lichaam weer op orde is. Als ik eerder zwanger ben is het ook niet erg natuurlijk! Zou dan nu wel een dag in januari willen plannen bij de dokter.. geen idee of dat kan.

Heb het boek(je) al uit trouwens, die Babykoorts. Heb het nu doorgegeven aan hem haha! Hij gaat het serieus lezen, ben benieuwd.

Las laatst ook wat over de bevalling hier, of je er al over nagedacht hebt. Wij weten zeker dat ik in het ziekenhuis wil bevallen. We wonen te ver van een groot ziekenhuis af om zeker te zijn dat we dan op tijd zijn, mocht het een spoedgeval worden oid. Tenzij dat kindje er straks ineens in een noodgang uit wil en ik dus hier thuis moet bevallen, maar daar ga ik niet vanuit.

Wat ik me wel iedere dag bedenk is hoe we het aan onze directe omgeving gaan vertellen. Dus aan mijn en aan zijn ouder en leuker nog: hoe zullen ze reageren? Denken jullie daar ook wel ove na?
Ik denk niet dat ik mijn mond tot na 12 weken kan houden... we zullen zien. Eerst maar eens zwanger worden  

Het is hier wel echt heel vervelend weer! Buiten zijn vrij zware tuinstoelen omgewaaid.. die kunnen we zelf nauwelijks tillen. En ze lagen echt wel een paar meter verderop. Kan je nagaan...

Meisje,
hihi, daar was je weer.
Spiraaltje toch laten zitten, ooh lijkt me toch moeilijk hoor, haha. Zou het niet kunnen. Maar knap van je meid. Super, wel fijn dat jullie wat hebben afgesproken er samen achterstaan.

En dat bevallen, ja, dan is het wel prettig om al in het ziekenhuis te zijn, dan dat je thuis bevalt en het mis zou gaan.
Ik wou graag thuis bevallen, maar verplicht ziekenhuis, wil ook graag gewoon bevallen, maar dat is nog ff de vraag of dat kan.

Lesy, hoe is het met je pijn meid?

Hey meisje!!
Fijn dat de presentatie goed ging...dat heb je dan maar weer! Ow zondag officieel 23! Over een half jaartje wordt ik alweer 22 en dat klinkt zo super oud...Ik wil niet!!! :-(
Hoe sta jij daar tegenover? Wat voor taart ga je halen?
Ow in januari de spiraal eruit halen! Ja dan heb je even tijd extra om je lichaam weer op gang te laten komen. Erg leuke periode :p Ik wist niet meer hoe mn cyclus was, altijd heel onrgelmatig geweest. Maar nu is dat alles voorbij, ben gewoon trots op mezelf...heerlijk regelmatige cycli van 28 dagen. Ik wil nooit meer aan de pil :p Ik zei dat gister tegen manlief en hij trok een gezicht van NEE!! Haha, hij heeft zo'n hekel aan condooms....
Ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen. Ik vind dat hoort er een beetje bij! Wanneer lig je nou in het ziekenhuis? Nu is de kans! En je hebt direct medische hulp, mocht er iets mis gaan. Thuis wordt het ook zo'n troep, bloed dat in het rond spuit ;-) haha!!
Ja daar denk ik ook vaak aan....aan het moment dat we de ouders gaan vertellen dat we zwanger zijn...het is slechts nog maar een droom natuurlijk! Maar ik betrap mezelf er vaak op dat ik er aan denk. Ook het moment dat ik zie dat mn zwangerschapstest positief is, komt ook vaak voor :p Verlang er echt naar! Haha, weer een lang verhaal geworden, sorry hoor....

Ja hier ook noodweer, ben de hele dag nog niet buiten geweest...
Liefs lesy.

Bloemetje, ik heb zo een  zeer gevoel overal ;-) Mag ik er een kusje op??

hey meisje!! Het gaat wel!! erug moehoe.......  ik zou het denk ook niet voor me kunnen houden, ben een open boek voor me ouders dus die weten het zó!! Leuk he lekker er over denken en zwijmelen!! Waar gaat het boek babykoorts over?? Nou lesy in het ziekenhuis liggen is echt niets aan!! haha er lag een mwtje bij mij die was niet 100% wel moppig maar niet echt een pretje allemaal gillen en schrekken! Fijn trouwens meisje dat t samen eens bent met je vriend dat scheelt al alles!!

Hier is het gewoon lekker herfstweer... Maar woon ook tussen twee rivieren in en het schijnt bewezen dat dat scheelt qua regen etc....

kus

Terug
Bovenaan