***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Ik geloof dat we met z'n allen nog niet zijn uitgepubert haha, heerlijk zo blijf je je jong voelen....Soms gaat dat volwassen worden me wel wat te snel hoor!!

Haha, je kleine kan die muziek ook al horen hoor! Misschien issie dan ook iets rustiger in je buik? Praat je wel eens tegen je buikbaby? Ben wel nieuwsgierig ;-)

flauw he........... bloemetje ik hou van kadotjes geven!! (krijgen ook hoor hihi)

Hoi,

Ja, begin af en toe wel tegen de baby te praten, hehe, sinds ik hem af en toe voel eigenlijk. Haha, gister zat me vriend gek te doen, hehe, kzei tegen ons kleintje, ja joh, die papa van jou. Hehe, zat me vriend zo te kijken, wat doe jij weer allemaal.
Kzeg ja, ons droppie kan ons horen hoor. Toen begon ik weer tegen buik, ja, je snapt er nog niets van, maar je hoort het wel he. hihi.

Maar goed hoort baby nu nog niet hoor, pas laatste weken gaat ie muziekjes echt herkennen. Maar wil dit blijven spelen tot einde, misschien dat het in begin wanneer kleintje onrustig is kan helpen om het weer rustig te krijgen.

Haha, dit bericht gaat weer ergens over :)

Liefs

die is grappig lesy........ Moet lachen maar dat doet pijhijhijn!!
Wat gaan jullie eten??? Heb honger  

Wij draadjesvlees(eerste keer gemaakt   hoop dat ie goedgekeurd word) met worteltjes en puree uit zakje, ooh oeps, pff, gewoon geen zin om aardappels te schillen.
Vaak snoept vriend op vrijdagmiddag no op werk. Ja, dan heb ik geen zin om me staat uit te sloven in de keuken als ie er toch niet veel van eet.
Toch?

Liefs

Greet, om een lang verhaal kort te maken: dat was een operatie aan mn neusamandelen. Mn neus was helemaal dichtgegroeid met amandelen (hmm klinkt lekker :p) Dus die moesten weggesneden worden maar heeft de kinderarts mn hoofdslagader ook doorgeneden.....Dus na de coma (zo noem ik algehele verdoving) allemaal bakjes vol met bloed (alles zat eronder, mn haar etc.), het DROOP mn neus uit....Dus mn moeder helemaal gillen dat ik nog weer geopereerd moest worden, dus dat gebeurde ook. Nu via mn mond. Je kan toch wel nagaan dat het dan niet goed is?  Arts was alweer bezig met volgende operatie, dus die persoon moest even wachten en was ik eerst weer aan de beurt.  Ze konden  de lekkende ader  niet eens vinden :s Maar gelukkig, eind goed al goed zul je denken...haha! Nee hoor...moest bloedtranfusie hebben, want kreeg epileptische aanvallen. Was 1,5 liter bloed kwijtgeraakt!! Maar ja, het bloed was niet goed....zaten geen bloedplaatjes in, dus mn bloed stolde niet. Kwamen ze me 20x op een dag prikken om te kijken of het al goed was! Pfff auw auw auw. Had ook een heel zere keel van die laatste operatie, gatsie gatsie. En moest een staaldrankje hebben wat nog het smerigste was, want had ook bloedarmoede opgelopen. Alles ging fout wat fout kon gaan, je snapt wel dat ik niet veel vertrouwen heb in doktoren?? Maar ja, ik leef dus nog.......dat was het.

Liefs lesy.

Lekker bloemetje!! Zal best wel smaken hoor!! en groot gelijk dat je dan niet uitgebreid doet dan, want dan is al je werk voor niets!! Fijn zeg zo praten tegen je kindje zeg heerlijk lijkt me dat!

xxxx

Terug
Bovenaan