A
Anoniem
Guest
Zo hier was ik dan. Zag net Loempiamonstertje al ff gepost te hebben. Maar helaas geen positief nieuws aan deze kant meiden. Ook hier zijn de rd-tjes gekomen. 1 mei om precies te zijn, na 36 dagen, pff. Ben er wel blij om hoor, want die onzekerheid vond ik maar niks. En nu lees ik dat ons monstertje in die situatie zit. Jeetje meis, nog steeds geen duidelijkheid. Mijn tip: wacht idd nog ff met testen. Elke 2 Ã 3 dagen gaat ons hormoonspiegel omhoog, hopelijk kun je donderdag (dan zou je testen toch?) positief testen. Je hebt wel heel wat kwaaltjes. En las van je dat je normaal heel veel vocht vast houden als je ongi word en nu eigenlijk een plattere buik hebt, toch?
Hè verdorie Mama22 ook al rd-tjes en dan ook nog die vervelende krampen en misselijkheid. Sterkte meis, hoop dat het nu wat beter met je gaat. We hebben dezelfde dag onze NOD dus kunnen er samen tegenaan en doorstaan deze ronde. In Mei leggen alle Maartmeiden een ei! Ons nieuwe motto! Deal?
Ff denken hoor wat heb ik nog meer allemaal gelezen. Viel gelukkig nog mee wat ik terug moest lezen, maar had bij kluskippies natuurlijk ook al ff gelezen, dus tja zitten allemaal verhaaltjes en namen in mijn koppie.
Kipling bij jou is het ook doorgezet las ik. En Esther heb je nod toch ff aangepast van 18 mei na 17 mei. Een dag is maar een dag idd, maar toch wel belangrijke dag, hihih. Jij was het toch?
Parent2b kletst ook gezellig mee zag ik. Leuk meis dat je zo gezellig met ons mee kletst en leuke ideen. Heel veel succes met het uitbrengen van een bod op jullie droomhuis. Hoelang ben je nou samen met je vriend? Heel veel geluk samen en zal voor jullie duimen dat het bod geaccepteerd word en de babykamer er maar snel mag komen.
Ik zag geloof ik nog een paar nieuwe meiden. ik ga dit ff posten en dan ff terug lezen en verder kletsen. Tot strakkies!
Ons NOD lijstje van de meiden van Maart
Miss Dovie, 26 jaar 1e ronde - 1e kindje 10-05-08
Parent2b, 27 jaar 1e ronde - 1e kindje 13-05-08
Cory, 26 jaar 2e ronde - 1e kindje 16-05-08
Esther, 32 jaar 3e ronde - 1e kindje 17-05-08
Kipling, 29 jaar 2e ronde - 2e kindje 26-05-08
Zazoutje, 25 jaar 2e ronde - 1e kindje 26-05-08
Mamma22, 22 jaar 3e ronde - 1e kindje 30-05-08
Nathalie, 24 jaar 3e ronde - 1e kindje 30-05-08
Op het wachtbankje, meiden we voor jullie!
MamaJM, 22 jaar 2e ronde - 2e kindje 05-05-08
Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!
Angel27, 27 jaar 2e ronde - 2e kindje 29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar 1e ronde - 1e kindje 29-04-08
De zwangere Maartstoppers onder ons * * * ** *
Glittersss * * * **
*
Boeffieboh, 24 jaar 1e ronde - 1e kindje uitgeteld: 18 december 2008