Meiden van Maart!

Zo hier was ik dan. Zag net Loempiamonstertje al ff gepost te hebben. Maar helaas geen positief nieuws aan deze kant meiden. Ook hier zijn de rd-tjes gekomen. 1 mei om precies te zijn, na 36 dagen, pff. Ben er wel blij om hoor, want die onzekerheid vond ik maar niks. En nu lees ik dat ons monstertje in die situatie zit. Jeetje meis, nog steeds geen duidelijkheid. Mijn tip: wacht idd nog ff met testen. Elke 2 à 3 dagen gaat ons hormoonspiegel omhoog, hopelijk kun je donderdag (dan zou je testen toch?) positief testen. Je hebt wel heel wat kwaaltjes. En las van je dat je normaal heel veel vocht vast houden als je ongi word en nu eigenlijk een plattere buik hebt, toch?

Hè verdorie Mama22 ook al rd-tjes en dan ook nog die vervelende krampen en misselijkheid. Sterkte meis, hoop dat het nu wat beter met je gaat. We hebben dezelfde dag onze NOD dus kunnen er samen tegenaan en doorstaan deze ronde. In Mei leggen alle Maartmeiden een ei! Ons nieuwe motto! Deal?

Ff denken hoor wat heb ik nog meer allemaal gelezen. Viel gelukkig nog mee wat ik terug moest lezen, maar had bij kluskippies natuurlijk ook al ff gelezen, dus tja zitten allemaal verhaaltjes en namen in mijn koppie.

Kipling bij jou is het ook doorgezet las ik. En Esther heb je nod toch ff aangepast van 18 mei na 17 mei. Een dag is maar een dag idd, maar toch wel belangrijke dag, hihih. Jij was het toch?

Parent2b kletst ook gezellig mee zag ik. Leuk meis dat je zo gezellig met ons mee kletst en leuke ideen. Heel veel succes met het uitbrengen van een bod op jullie droomhuis. Hoelang ben je nou samen met je vriend? Heel veel geluk samen en zal voor jullie duimen dat het bod geaccepteerd word en de babykamer er maar snel mag komen.

Ik zag geloof ik nog een paar nieuwe meiden. ik ga dit ff posten en dan ff terug lezen en verder kletsen. Tot strakkies!

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Hai girls,

ook zo heerlijk van het weer genoten?? Echt super vandaag. Ben ook een beetje verbrand. Was dat vergeten in te smeren... oeps
@Nathalie, welkom terug in Nederland. Heb je je een beetje kunnen relaxen? Ik las op het forum dat de rd'tjes bij jou gekomen waren. Balen zeg, maar wel beter dan die onzekerheid... van negatief testen.
in mei gaat alles goed komen!

Ik krijg zo visite, dus ben even kort.

Tot snel.

Liefs Esther

Welkom Christel, ik heb je ff in ons lijsje opgenomen. Morgen is voor jou een spannende dag, zal voor jullie duimen. Hou je ons op de hoogte?

Welkom Meisjeb, kom je ook gezellig met ons mee kletsen of wou je alleen ff een berichtje achterlaten voor onze Boeffie? Hoe gaat het nu trouwens met je meis? Onze zwangere huismus, hihih.

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Christel, 29 jaar                 1e ronde - 2e kindje          05-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Ohhh wat lief ik word al helemaal weer welkom geheten. We zijn idd weer terug in Nederland. Ik zit nu heerlijk op de bank. Ben gisteren behoorlijk verbrand dus krijg het nu wel fris, ondanks de brand in mijn armen en benen.

De eerste dagen was het in Luxemburg koud en regenachtig, vooral 's nachts. Maar 's avonds lekker in de caravan gezellig spelletje gedaan met mijn schoonmoeder. En beetje gekletst en gelezen enzo. Dus hebben ons prima vermaakt hoor. Ik had het luchtbed van mijn broertje geleend, want mijn schoonouders hadden een elec. luchtbed, maar die liep geleidelijk aan leeg. Nou vette pech, hier lagen we ook tijdens de nacht op de grond, doordat het luchtbed langzaam leeg liep, grr! Dus ik kon elke nacht wel 2x pompen. Ik moet daar altijd 's nachts naar de wc, dus lig vooraan in de tent. We konden wel bij mijn schoonouders in de caravan, maar dat is lang niet zo knus als in tentje hè. Ook al was het wel erggg koud hoor 's nachts. Ik had een trainingsbroek aan, en zelfs sokken, want had mega koude voeten en dan word je helemaal niet warm hè. En een dikke trui en soms zelfs een sjaal om mijn oren, hihih. Tis wat. Maar gisteren was het heerlijk weer. Lekker in de zon gelegen op ligbedje. Heerlijk genoten van een lang weekend. Echt ff beetje bijgekomen, na alle ellende. 1 mei kwamen de rd-tjes en dat was eigenlijk wel een opluchting, want steeds dat afwachten en onzekerheid is ook niks hè. 1e ronde was 22 dagen, 2e ronde was 36 dagen = 58 : 2 = 29 dagen.

Ik ga nog ff weer bijlezen en hier en daar reageren. Tot strakkies lieve meiden!

Liefs Nathalie

Jeetje het valt wel op dat ik weer terug ben hè, hihih. Meteen hele lappen tekst. Maar wou nog ff iets met jullie delen. De eerste dagen werd er best veel over kids gesproken. Ik deed mijn best wel om het zo te laten klinken dat dat nog wel ff kan duren. Maar wel gezellig met zijn allen zitten kletsen. We gingen met mijn schoonouders naar het winkelcentrum. Overal kidsspullen, babykamers. Echt onzettend mooi. Dus mijn schoonmams en ik en mijn vriend ff kijken, hihih. Kon ik lekker ff wegzwijmelen. Niemand die het merkte. Overal waar we keken zagen we wel iets net of het zo moest zijn. Lopen we in groot warenhuis, gaan we naar de bovenste verdieping en waar loopt mijn schoonvader langs: allemaal kinderwagens, maxi cosies, hihih. Dus wij schoten in de lach met zijn allen, want de indeling was vorig jaar daar heel anders. Net of het zo allemaal moet zijn. Dus dat was wel heel grappig. 1 mei kwamen de rd-tjes en dat was wel opluchting, want had het gevoel dat het pas zou komen nadat we terug waren. Maar ook wel de hoop dat het me goed zou doen om beetje tot rust te komen en zo ook de rd-tjes en mijn lichaam.

Niemand weet nog van onze plannen hoor en dat houden we ook nog maar ff zo. Hopelijk bied de maand mei ons meer geluk. Wie weet. Nu ben ik er eigenlijk heel rustig onder, maar ja rond mijn nod zal dat wel weer anders zijn, hihih. Ben benieuwd wie onze zwangere gezelschap mag gaan houden. Vind wel dat het tijd word hoor! Ik duim voor jullie allemaal!

Liefs Nathalie

En wij voor jouw ook natuurlijk :p Wat een toeval allemaal zeg in die winkels!

Groetjes!

hoi nathalie!

leuk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! wel jammer van die rd, maar zoals je zelf al zegt: in mei leggen alle maartmeiden een ei! ik vind hem helemaal top!

hier ook vrebrandde armen, auauauau, wist niet dat de zon al zo sterk was (gisteren in de tuin gewerkt en niet ingesmeerd, nooit aan gedacht )

ik ben nu bijna 2 jaar samen met m'n vriend, dus nog vrij kort. heirvoor getrouwd geweest wat eindigde in een scheiding omdat ik erachter kwam dat hij vreemd ging  notabene met een goede vriedin van ons. heb het nog geprobeerd daarna, maar kon hem niet meer vertrouwen! die vriendin en haar man zijn nu nog bij elkaar volgens mij voor de kinderen....

toen m'n superlieve vriend leren kennen, en tja, m'n eierstokken rammelde al een tijdje (maar als ik nu bedenk ben ik blij dat ik toch m'n gevoel vertrouwde en nog niet aan kinderen wilde beginnen, veel liever een kind van m'n vriend nu!!! en toe heb ik zelf een huis gekocht en m'n vriend huurde en die is daarna gezellig bij me gaan wonen.....maar ja, nu aan het klussen voor een baby en m'n vriend wil toch graag groter (lees:vrijstaand en dus rust en ruimte voor kinderen!!! de schat!) dus vandaar allemaal

vanmiddag doen we een bod, zo spannend!!!!

duim echt voor je loepiamonster, ga je donderdag testen? wel laten weten hoor!!!

gr,

Nog ff snel een berichtje van mij voordat ik ga werken.
Het word spannende week. Woensdag gaan ze in gesprek met het UWV om te kijken of ik contract kan krijgen. Dan is die man namelijk terug van vakantie. Heb de papieren al in huis van het telefoongesprek en ook al dat ze mijn auto willen afnemen. Dus veel geregel en gedoe deze week. Maar goed ik ga er gewoon voor!

Eerst maar eens afspraak hebben bij het UWV zodat dat contract geregeld word, dan is dat al weer 1 zorg minder.

Mijn vriend en ik zijn 20 mei 3 jaar saampjes. Dus bijnaaa! Ook nog niet mega lang ofzo, maar we weten dat het goed zit, het voelt goed. Garantie voor het leven heb je helaas niet. Als je kijkt na alles en iedereen tegenwoordig. Of je nou 1, 5 of 15 of misschien wel 25 jaar samen bent en/of getrouwd, dan nog zie je scheidingen enzo. Maar goed als je met zo'n insteek al je relatie in gaat komt het niet goed hè. We genieten zoveel mogelijk en willen samen gewoon heel graag een kleine.

Ik moet nu echt gaan, ben al aan de late kant! Wens jullie allemaal fijne zonnige dag en tot vanmiddag!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan