Meiden van Maart!

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           26-05-08

Zazoutje, 25 jaar               2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar            3e ronde - 1e kindje        30-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                                 2e ronde  - 1e kindje        17-04-08
Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Vriendlief en ik hebben onze ouders gelukkig in de buurt wonen, dus mocht ik zwanger worden, nodigen we beide uit (zonder het te weten van elkaar) onder een smoesje ofzo.. dan vraag ik of ze koffie willen en die geef ik in een "voor de liefste oma/opa" beker :D Kijken wie het het eerst snapt hahaha

Voel mezelf vandaag onwijs kalm trouwens.. misschien omdat ik de laatste drie dagen alleen maar in bed doorgebracht heb vanwege vermoeidheid hahah

Word eens tijd voor duidelijkheid!!

Groetjes!

balen mamma 22....helemaal met zoveel pijn en misselijkheid, maakt het nog erger (voor zover dat al kan, je hoop wordt toch weer met de grond gelijk gemaakt!)

ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt loepiamonster, want dit is ook niks.....het geeft zoveel hoop als de rd uitblijven....nu maar hopen dat als je een week verder bent je wel een pos. test hebt en dat je het hormoon gewoon nog  niet voldoende in je lichaam hebt!!! duim voor je!!!

prachtig weer vandaag, ik ga met vriend naar bloemenmozaiken kijken en we gaan een bod doen op ons nieuwe huis na het weekend!!! zo spannend!! ben gisteren lekker aan het schilderen geweest dus weer helemaal relaxed en het vakantiegevoel....moet alleen even op m'n eten letten want ben ondertussen alweer 5 kilo aangekomen  door alle chippies etc. dus straks een bak fruit als ontbijt en een pilletje foliumzuur natuurlijk  en dan hopen dat het er snel weer af is. ga ik morgen even naar m'n oma op de fiets, is 6 km heen en natuurlijk terug, dan dan zit ik alweer op 12.....en dan hopen dat ik snel weer die kilo's kwijt ben!!!

ik duim voor pos. testen meiden!!!

hoi lieve meiden, hier was ik weer!
hey mama22, hoop dat je je snel weer okee voelt!

Ik heb eigelijk maar weinig te melden, behalve dat ik vannacht flink heb gedroomt en echt mijn zogenaamde vrienden (die me lieten barsten toen er geklust moest worden en die gingen karten) in elkaar heb geslagen, en mijn baas omdat hij me geen nieuw contract gaf vanwege mijn zwangerschap hahahah... t was dus een woelige nacht.

Vandaag gaan we lekker naar het tuincentrum, lang leve koopzondag... en dan lekker in de zon zitten. Wat doen jullie?

liefs boeffie (en waar blijven de nieuwe zwangeren lieve meiden, is erg eenzaam onderaan!)

Pff.. ik stoot steeds tegen mn borsten.. zijn ineens voller en meer aanwezig aan de zijkant.. het lijken nu wel van die siliconendingen hahah

Nog steeds geen teken van RD'tjes hier.. heb wel veel witte afscheiding en ik lijk wel lek zeg! Ik moet zooooooo vaak plassen, elk half uur bijna.. en dan niet drie druppels, nee hele watergolven komen eruit hahah echt te vaag!

Donderdag testen.. dan zou ik 10 dagen overtijd zijn ofzo, en daarna dinsdag nog een keer, dan ben ik 14 dagen overtijd. En als ze beide negatief zijn ga ik de dokter bellen om een afsrpaak te maken om ff te checken of het toch niet een blaasontsteking oid is haha.. Of de RD'tjes moeten in de tussentijd verschenen zijn.. achja weer afwachten maar :D

hi loempiamonster, hoezo niet zwanger haha, klinkt wel precies als mij met al dat plassen haha, ben heel benieuwd, ik heb zo'n gevoel dat t raak is... good luck!

liefs boeffie

Ik ben er weer hoor lieve meiden!
Meld me hierbij weer aan. Net al snel ff nod lijstje bekeken, maar nog geen zwangeren zo te lezen, maar ook een paar die nog steeds overtijd zijn. Ik ga ff snel lezen, hoe het met jullie gegaan is de afgelopen dagen! Tot strakkies!

Heb jullie wel gemist hoor!

Een dikke thuiskom knuffel =x= Nathalie

Het Nathalie!! Leuk dat je er weer bent :D Hoe was je vakantie? Al een test gedaan? (jij was toch ook overtijd?)

Groetjes!

Terug
Bovenaan