Meiden van Maart!

wens ik jullie! Voor degene die lekker van het zonnetje aan het genieten zijn of misschien wel naar bevrijdingsfestival gaan ofzo! Geniet er lekker van!

Hier gaat het ff wat minder goed. Voel me niet zo lekker. Denk dat ik ff een uurtje in bed kruip, misschien doet me dat goed. Ondanks het mooie weer, maar ff aan mezelf denken. Beetje grieperig gevoel. Hoofdpijn, moe, niet goed uit mijn oogjes kunnen kijken, gewoon brak!

Kom later nog wel ffies kijken! Liefs Nathalie

Hallo meiden!

Ik ben nieuw hier, en zal even iets over mijzelf vertellen.  
Mijn vriend en ik hebben ook besloten om samen te gaan voor een kleine spruit. Het lijkt ons geweldig, en financieel gezien kunnen we het makkelijk doen. De liefde is er, de middelen; dus waarom niet

Ik ben  22 jaar en mijn vriend 26. Getrouwd zijn we (nog) niet, samenwonend al wel een tijdje. We hebben allebei een vaste baan.  Op 31 maart heb ik voor het laatst mijn menstruatie gehad. De laatste pil heb ik geslikt op 27 maart. Ik heb  6 jaar de pil geslikt.  Ik had verwacht dat de eerste menstruatie wel lang zou duren, ik heb verhalen gehoord dat bij sommige meiden de cyclus wel 6 weken duurt! Gelukkig (nou ja, gelukkig..... het was natuurlijk mooier geweest als dit NIET gebeurd was, maar goed.. het schept wel wat duidelijkheid voor nu en wat inzicht in mijn cyclus)  zijn gister de rode duivels tevoorschijn gekomen.

We hebben  besloten dat we gewoon stoppen met de pil en wel zien wanneer het raak is.  Er is geen haast bij. Maar toch zijn we er  onbewust wel de hele dag mee bezig en hopen we toch wel dat het snel raak is. De eerste ronde dus niet, maar hier hadden we al rekening mee gehouden.

Sinds begin april slik ik Davitamon foliumzuur met extra vitamines. Elke dag 1 tablet.

De kleine is in ieder geval meer dan welkom, we kijken er erg naar uit. Het enige waar ik een beetje tegenop kijk zijn de reacties van bepaalde mensen. Wij hebben namelijk  nog niet heel erg lang een relatie, zijn eigenlijk pas sinds begin dit jaar bij elkaar! Ik heb hiervoor 2 lange relaties gehad, waarbij ik ook met  1 heb samengewoond. Voor mijn vriend geldt hetzelfde verhaal. Dus we weten beide wat we wél, en wat we juist niet willen. En zijn toch tot de conclusie gekomen dat we elkaar echt wel voor altijd willen  Er zullen dus wel reacties komen, waar ik helemaal niet op zit te wachten ("Nu al? Zo snel? Gepland?") maar aan de andere kant moet ik hier ook helemaal niet over in zitten. Wij weten wat we willen, en daar hoeft de rest het natuurlijk niet mee eens te zijn, hihi.

Dit was even mijn 'voorstelronde'.
Mijn regeltje wordt dus:
El_Pro, 22jaar, 2e ronde, 1e kindje     mijn eerste menstruatie zou dan (als het dezelfde regelmaat aanhoudt)   7 juni moeten komen (liever niet!)

Leuk om zo met elkaar te babbelen. Ik duim voor veel zwangerschappen!

~Groetjes, Elpro

Welkom Elpro, gezellig dat je met ons mee klets. Volgens mij heb jij ook wel een gezellige babbel als ik dat zo lees , leukleuk. Reacties van mensen zullen er altijd zijn. Jullie zijn dus sinds januari 2008 samen? Kende je elkaar al langer of dat niet? Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Jij had dus de eerste ronde een cyclus van 34 a 35 dagen? Klopt dat? Ikke de 1e ronde maar 22 en nu net 36 dagen. Dus er is niet echt een peil op te trekken hier. Maar hopelijk helpt ons nieuwe motto: In Mei leggen alle Maartmeiden een ei! hihih

Wens je fijne dag! Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Christel, 29 jaar                 1e ronde - 2e kindje          05-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Welkom ElPro! Gezellig dat je hier ook komt meekletsen!
Zo, heb nu eindelijk even de tijd om hier wat neer te zetten.... De kleine is onder zeil . M'n vriend en ik hebben echt een fantastische week gehad in Berlijn. Wat heerlijk om weer eens gewoon de hele dag te kunnen doen waar je zin in hebt. Zonder op de klok te hoeven kijken en zonder telkens hoeven te plannen enzo. Natuurlijk heb ik onze knul verschrikkelijk gemist; vooral de 1e avond. Toen heb ik echt zitten janken in bed. Maargoed, hij heeft het enorm naar z'n zin gehad bij z'n opa en oma (ga ik vanuit tenminste... ze hebben heel veel leuke dingen gedaan en hij heeft goed geslapen enzo). Ik baalde natuurlijk wel verschrikkelijk dat ik die maandag ongesteld werd. Juist de dag dat we zouden gaan fietsen. Hebben we ook gewoon gedaan natuurlijk, maar ik zat met enorme buikpijn op de fiets te wachten tot ik weer naar het toilet kon . Nu weer lekker thuis met de kleine wat ook weer fantastisch is. Helemaal met dit weer!!! Lekker in de tuin spelen en fietsen. Helaas woensdag weer aan het werk, en dat met dit mooie weer!! Jammerrrr...... Bijna iedereen is nu door 'naar de volgende ronde'; het duimen kan weer gaan beginnen. Fijne dag nog allemaal!
groetjes,
Kipling

Bedankt voor het warme welkom!

@Nathalie; Wij zijn idd sinds januari bij elkaar. Kennen elkaar wel al langer, zo'n 2 jaar. Alleen had hij toen een vriendin, en ik een vriend. En  ik  dacht in die tijd altijd maar dat hij een hele saaie burgerlijke kerel was. Wel een hele aardige, maar veel te serieus voor mij,  hihi. Totdat beide relaties uit gingen en we eens de moeite namen om elkaar toch beter te leren kennen. En dat beviel (en bevalt nog steeds) reuze goed!

Mijn eerste cyclus duurde inderdaad 35 dagen. Hoop echt dat het gewoon een beetje regelmatig gaat hoor, niet dat er steeds 10 (of zelfs meer) dagen verschil tussen zit. Dan weet je ook niet meer hoe en wat!  Heb me wel voorgenomen om niet te snel een test te kopen. Ik wacht wel ff af. Wil minstens 2weken overtijd zijn voordat ik een test doe (om een eventuele teleurstelling wat te beperken).

Nou nu dus de rode duivels, en zodra die weer gevlogen zijn maar weer aan de klus! De eerste ronde opzich wel veel geklust, zelfs dagenlang achter elkaar (al heb ik gehoord dat dat ook weer niet goed is, het kan ook té natuurlijk....)

@Kipling; Was dit de eerste keer dat jullie er tussenuit gingen zonder jullie kleine? Lijkt me idd een hel om je kleine thuis te moeten laten!

Ik zou zeggen, geniet allemaal lekker van het zonnetje! Ik zit helaas hier  vast achter mijn bureau, ben namelijk nu aan het werk  tot 16.15

Hi Kipling, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in Berlijn. Ook al was het moeilijk de kleine achter te laten en dan ook nog eens die stomme rd-tjes erbij. Maar goed het mocht de pret niet drukken zo te lezen. Heerlijk idd dit weer. Al doe ik nu een poging om ff te rusten. Dacht neem nog ff mijn laptop mee om mail te kijken, gezien ik vanaf dinsdag middag niet meer kon beschikken over internet. Wou dat ik nu lekker in het zonnetje in Luxemburg kon liggen, maar ja die pret is over.

Ohh lekker zeg Elpro, vanaf je werk hier stiekum ff kijken. Wat doe je precies voor werk? Ben je niet bang dat er dan iemand achter komt dat jullie kinderwens hebben? Grappig dat je elkaar zo kan vinden hè. Al is het misschien kort. Maar de kleine is er ook nog niet hè. En als jullie zeker zijn van jullie liefde voor elkaar, dan zit het goed toch?

Er zijn nog een aantal meiden voor wie het heel spannend is allemaal. Ik duim voor jullie!

Liefs Nathalie

Jemig, al 3maal een ebricht getypt en steeds gaat het fout! Grrrrrrrrrrr, erg vervelend!

@ Nathalie; ik werk als accountmanager, deels binnendienst en deels buitendienst. Erg leuk! Mijn vriend en ik werken beide van maandags tot en met vrijdags van half 9 tot 5. En in het weekend zijn we lekker vrij.
En jij, werk jij ook? Zo ja, wat doe je?
Inderdaad, de kleine is er nog niet. Zo dachten wij ook al. Eerst moet het nog raak zijn, om vervolgens nog 9 maanden vol te houden! Dus al met al duurt het nog wel  even, zucht... Maar, het is geduld voor een goed doel!  

Hoi hoi meiden ik kom heel ff omt hoekie kijken hoor. vind het in de zon veel te lekker! dus zonde om binnen achter de pc te zitten..
Welkom ELpro! gezellig en succes met klussen joh!
Vandaag mn NOD dag. nog geen rd'tjes ontdekt..dus ik w8 vrolijk af....
Lieverds ik kom zeker nog weer ff langs vandaag, ik lees jullie verhalen wel maar vind zonde van de zon om daar nu niet van te genieten..moet wel beetje bruin bakken he hihi..
Dikke knuf van mij, fijne dag allemaal!!

Terug
Bovenaan