Hallo meiden!
Ik ben nieuw hier, en zal even iets over mijzelf vertellen.
Mijn vriend en ik hebben ook besloten om samen te gaan voor een kleine spruit. Het lijkt ons geweldig, en financieel gezien kunnen we het makkelijk doen. De liefde is er, de middelen; dus waarom niet
Ik ben 22 jaar en mijn vriend 26. Getrouwd zijn we (nog) niet, samenwonend al wel een tijdje. We hebben allebei een vaste baan. Op 31 maart heb ik voor het laatst mijn menstruatie gehad. De laatste pil heb ik geslikt op 27 maart. Ik heb 6 jaar de pil geslikt. Ik had verwacht dat de eerste menstruatie wel lang zou duren, ik heb verhalen gehoord dat bij sommige meiden de cyclus wel 6 weken duurt! Gelukkig (nou ja, gelukkig..... het was natuurlijk mooier geweest als dit NIET gebeurd was, maar goed.. het schept wel wat duidelijkheid voor nu en wat inzicht in mijn cyclus) zijn gister de rode duivels tevoorschijn gekomen.
We hebben besloten dat we gewoon stoppen met de pil en wel zien wanneer het raak is. Er is geen haast bij. Maar toch zijn we er onbewust wel de hele dag mee bezig en hopen we toch wel dat het snel raak is. De eerste ronde dus niet, maar hier hadden we al rekening mee gehouden.
Sinds begin april slik ik Davitamon foliumzuur met extra vitamines. Elke dag 1 tablet.
De kleine is in ieder geval meer dan welkom, we kijken er erg naar uit. Het enige waar ik een beetje tegenop kijk zijn de reacties van bepaalde mensen. Wij hebben namelijk nog niet heel erg lang een relatie, zijn eigenlijk pas sinds begin dit jaar bij elkaar! Ik heb hiervoor 2 lange relaties gehad, waarbij ik ook met 1 heb samengewoond. Voor mijn vriend geldt hetzelfde verhaal. Dus we weten beide wat we wél, en wat we juist niet willen. En zijn toch tot de conclusie gekomen dat we elkaar echt wel voor altijd willen Er zullen dus wel reacties komen, waar ik helemaal niet op zit te wachten ("Nu al? Zo snel? Gepland?"

maar aan de andere kant moet ik hier ook helemaal niet over in zitten. Wij weten wat we willen, en daar hoeft de rest het natuurlijk niet mee eens te zijn, hihi.
Dit was even mijn 'voorstelronde'.
Mijn regeltje wordt dus:
El_Pro, 22jaar, 2e ronde, 1e kindje mijn eerste menstruatie zou dan (als het dezelfde regelmaat aanhoudt) 7 juni moeten komen (liever niet!)
Leuk om zo met elkaar te babbelen. Ik duim voor veel zwangerschappen!
~Groetjes, Elpro