Meiden van Maart!

Ja nu net toevallig haha, weer neg. Dus ik vraag me af of de RD'tjes eraan gaan komen :p Dan weet ik iig iets!

hallo,

balen mamma 22.....ken het gevoel....je bent dan zo verslagen en denk, wanneer ben ik nou aan de beurt? stond gisteren ook alweer met spuugdoekjes in m'n handen die ik aan een aanstaande tante kan geven met bijpassend gedichtje (heb voor de hele familie gedichttjes geschreven en wil daar bijpassende cadeautjes bij geven) als ik het bij jou zo lees denk ik, laat ik maar wachten want het is de goden verzoeken.....hier al twee dagen misselijk, alleen 's avonds niet, maar denk dat het gewoon tussen m'n oren zit omdat ik zo graag wil

naar het nieuwe grote huis gekeken en helemaal verliefd! zag de babykamer al helmaal voor me....

loepiamonster wat vervelend dat je neg test hebt maar ook nog geen rd....zucht, wat is het leven soms toch gemeen en wat duurt wachten toch lang!!

hoe lang willen jullie trouwens wachten met het vertellen aan familie? en hebben jullie orginele manieren om het te vertellen? ik dus middels gedichtjes en cadeautjes (voor familie dan) nog geen idee hoe ik het op m'n werk bekend ga maken en wanneer (als het namelijk raak zou zijn nu kan ik pas na de zomervakantie vertellen, dan zal het ook wel aan me te zien zijn, dus misschien t-shirt met tekst parent2b ofzo??? blijf ik in de stijl van het forum!! hahaha. als het echt zover is vertel ik directeur het wel voor de vakantie ivm vervanging zwangerschapsverlof, werk namelijk in het onderwijs dus is niet zomaar geregeld!

gr en veel succes en sterkte!!!

Hey meiden!

Das een tijdje geleden maar het valt gelukkig mee hoeveel ik bij moet lezen haha. Zal wel weer verandering komen als Nath terug is. Hopelijk met goed nieuws.
Wat balen  allemaal hier  de 1 ongesteld de ander niet maar een negatieve test... Maar koppie op meiden dat komt ook helemaal goed hoor. Alleen ja is wel ballen als je ongesteld bent, ken je helemaal niets meer doen. Bij mij zit ie er nu ook eindelijk op dus ik doe gewoon weer lekker mee!!

Parent2be jij hebt ook helemaal zin om goed nieuws te vertellen he!! Leuk idee ook met die gedichtjes, zelf wil ik dat ook zo gaan doen denk ik. Ik wil het liefst wachten tot 10 weken om het te vertellen tegen mn ouders en mn broer maar of ik dat ga redden dat weet ik niet. Ik hoop wel dat er dan een speciale gelegenheid is om langs te komen anders ben ik bang dat ze al snel wat vermoeden, wij wonen nl. niet in de buurt dus we komen niet zo heel vaak langs. Misschien als een van mn ouders tegen die tijd jarig is dat ik dan gewoon een leuk slabbetje koop ofzo... Ik kan nu al niet wachten om die gezichten te zien. Vind het ook altijd heel leuk om verhalen te lezen van andere als ze het verteld hebben.\
Die zwanger barbiepop vind ik trouwens ook errug leuk zeg.. Kan je die gewoon bij de bart smit halen??
Je kan idd een week wachten met testen, zonde van het geld haha. Maar ja zo moeilijk als je nieuwsgierig bent. Ik heb  ze nu ook via internet besteld, 3 voor 10 euro en ze komen in een witte envelop binnen. Dus valt niet op :)

Mamajm jij bent nu ook snel aan de beurt, ik ga voor je duimen meid! Hopelijk heb je wat meer geluk.

Zo ik ga nu even een flinke schoonmaak houden, zoooooo verschrikkelijk smerig hiero bahbah.

Liefs Zazou

Hoi allemaal!!!

Jeeeetje, wat is er veel geschreven in die week dat ik weg was.... Beetje teveel om nu allemaal bij te lezen, maar het belangrijkste is het 'lijstje'.... En daar staat nog steeds alleen Boeffieboh op? Wat jammer...... Hier heeft de ongesteldheid pas afgelopen maandag helemaal doorgezet (auwauwauw), dus ik neem dat maar als '1e dag'. Nieuwe NOD wordt dan 26 mei. Zal zo het aangepaste lijstje er even onder plakken.... Nou, kom gauw weer langs als ik wat meer 'bijgelezen' ben!
Groetjes,
Kipling

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08
Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           26-05-08

Zazoutje, 25 jaar               2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                   2e ronde  - 1e kindje                  17-04-08
Mamma22, 22 jaar          2e ronde - 1e kindje                       26-04-08
Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

hi meiden,

het is weer weekend! en de zon schijnt en het is lekker weer! Wat willen we nog meer....
Oja , zwanger worden, haha!
Het is wel rustig zo zonder Nathalie. Ik mis haar wel hoor!
Maart en april zijn  geen vruchtbare maanden geweest voor ons. Maar goed we zijn ook maar net bezig. Dus wel houden gewoon vol. Ik zag dat ik een foutje had gemaakt in mijn cyclusbanner. Mijn NOD is 17 mei eigenlijk. Maar laat maar staan op 18 mei. Die ene dag maakt ook niet uit. Ik wissel een beetje met mijn cyclusdagen. Zit soms 1 dag verschil in.
Hoe was je weekje weg Kipling?

Ik vind die zwangere barbiepop ook geweldig. Waar kan je die kopen?

Balen dat je negatief getest hebt Loempiamonster. Maar zoals Nathalie altijd zegt, geen bloed geeft moed. Maar positieve test is wel prettiger.... grr..

op naar een vruchtbare maand mei! Ik hoop dat wat meer meiden Boefie gaan vergezellen. Die zit daar zo alleen!

Liefs, Esther

@mamma22. Wat ontzettend balen zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je je verdrietig voelt. Is het al doorgezet of nog niet?
Gewoon weer op naar de volgende ronde, gaat helemaal goed komen!

In mei leggen alle maartstoppers een ei!

dikke knuffel,

Esther

Hey meiden,

Jullie willen niet weten wat ik vannacht heb moeten doorstaan. Gisteravond is het dus allemaal begonnen. De rd-tjes hebben zich laten zien. Nou jah jammer denk je dan; nieuwe ronde nieuwe kansen. Tot vannacht vond ik dat prima. Om 3 uur vannacht werd ik wakker van de pijn!!!!!!!!! En niet zomaar pijn; zo ernstig dat ik echt misselijk ervan werd. Ik lag maar wat te draaien en te wroelen....niets voelde goed. Ik naar de wc gegaan. Plasje; misschien lucht dat op, toen naar beneden paracetamol; misselijkheid werd alleen maar erger. Toen weer naar de wc voor te drukken; voelde me nog niet goed. Weer terug naar bed....ondertussen was het alweer half 4. Ik kon mijn draai echt niet vinden van de pijn en de misselijkheid. Mijn vriend werd gek van me. Wij moesten beide werken vandaag en om 6uur op.
Ik maar op de bank gaan liggen om hem niet nog meer tot last te zijn. Ik kon niet huilen maar ook niet rustig zijn.
Uiteindelijk ben ik toch nog ff in slaap gevallen en schrok ik om 6uur wakker. Gelukkig ging het alweer wat beter...en ben ik gaan werken.
Net weer ff een half uurtje oogjes dicht gedaan en dat doet goed!!!!!!

Die barbiepop had ik bij de kruidvat gekocht voor 5 euro, maar volgens mij krijg je hem ook gewoon bij een speelgoedwinkel. Je hebt ze van barbie zelf en nog wat (nep)merken....

Als ik het goed heb is 30mei mijn nod..Ik zal ff het lijstje aanpassen.

Nathalie hopelijk kom jij wel met goed nieuws terug!!!!!!!!

Kus mama22

Terug
Bovenaan