Meiden van Maart!

Hoihoi!

Nee ik til er niet superzwaar aan hoor.. such is life.. en daarbij het was nog nieteens een echt kindje, het was maar een vruchtje van 4/5 weekjes! Dan heb ik het liever nu dan over een paar maanden ;) Heb wel heel helderrood bloed wat er alleen na het plassen uitkomt en mn borsten zijn nog steeds opgezet en pijnlijk. Ach op naar ronde twee! Ik zou nieteens weten wanneer mn volgende NOD zal zijn.. *gaat toch haar menstruatie maar eens opschrijven elke maand*

Welterusten dames!

hey loempia'tje,

Ja dat vertelde mijn collega'tje ook dat het bloed heel mooi helder rood zou zijn. Ik denk dus inderdaad dat jij nu een klein miskraampje heb gehad. Goed dat je er zo mee om kan gaan. Het is inderdaad beter nu dat straks.

Weet je dan niet meer wanneer je de vorige keer ongi was????
Zodra je deze menstruatie krijgt (dat hij echt doorzet) moet je gewoon op predictor.nl je data's invullen en dan berekent die alle dagen voor je. Als je je cyclus niet weet pak je gewoon het gemiddelde van 28 dagen. Zo doen de meeste dat.

Ik wist het de eerste keer ook niet, maar weet mijn laatste 2 menstruaties data's dus nu weet ik het precies (das een voordeel als je niet meteen zwanger raakt).

Nathalie: ikzelf hebt het gevoel dat het deze ronde raak zal zijn. Ik ben niet zo heel bijgelovig, maar mijn opa heeft altijd gezegt dat wij een carnavalskindje krijgen. Ik hoop dus echt dat hij gelijk gaat krijgen.
Als het deze ronde raak zou zijn; zou ik ongeveer op 6 febr. bevallen....20 febr. is hier carnaval....meestal komt het kindje wat later (bij de eerste) dus wie weet.....
Ook heb ik wat met het getal 3. Ik ben op de 3e jarig en mijn geluksgetal is ook 3. Wil ook graag 3 kinderen.
Dit zou dus de 3e ronde zijn............

Waarom heb jij het gevoel dat het nog ff gaat duren???? Wil je dan niet gaan beginnen met temperaturen???? Zelf heb ik die neiging niet zo....het komt zoals het komt.

Slapen jullie al????

Kus mama22

Tuurlijk niet, als jij op het forum bent, ben ik er ook toch  hihih
Tja in het begin dacht ik ook ronde 3, dus wie weet krijgen we gelijk. Maar ik heb af en toe van die onzekere muts aanvallen, hihih. Dat er heel veel voor mij zwanger zullen zijn en ik hier nu steeds zit te wachten. Maar das natuurlijk onzin dat weet ik ook wel. Dus we gaan er gewoon voor! Op na een carnavalsbaby! hihih

Echt knap van je loempiamonstertje, hoe je ermee om gaat. En je hebt helemaal gelijk. Gelukkig heb ik mijn menstruatie niet echt kunnen zien op de camping. Want ik was idd ook bang dat het bij mij zou gebeuren gezien mijn kwaaltjes. Een tijdje terug heb ik wel een stuk, best groot, slijm verloren, maar dat was gewoon helder en toen nog steeds niet ongi. Het valt me op dat ik nu al bijna geen rd-tjes meer heb en vorige keer had ik juist lang. En wat ik me kan herhinneren was tijden pil periodes ook altijd wel flink aantal dagen. Dus wie weet gaat mijn lichaam nu eindelijk eens normaal doen, hihih

Ik kruip mijn bedje in, maar laptop gaat mee. Kijk dalijk nog wel ff of jullie er zijn.

Liefs Nathalie

hoi loepiamonster,

wat verveldnd allemaal zeg...vooral als je over tijd bent heb je toch hoop....

en nathalie wat eem leuk werk zoals je het verteld! en goed te combineren straks toch?

ik hoop zo dat je een carnavalskindje krijgt....het is bij mij pas de tweede ronde...dus moet geduld hebben...wel erg rote borsten hier! weet niet of dat met m'n extra kilo's op het moment te maken hebben? gisteren 12 km gefietst en eet nu gezond. straks wel als ontbijt een omelet op een wit broodje, want ga de hele dag weer schuren en verven in de tuin en wil niet flauwvallen ofzo in de zon! zucht, hoop zo dat we straks allemaal carnevalskindjes krijgen! dan kunnen we onzelf de carnevalszwangeren noemen ofzo?

iedereen op het wachtbankje succes!!! wilde dat ik er zelf al zat!!
geniet van de zon, maar wel smeren hoor!! verbrand zijn is niet goed vor je (zwangere) lichaam!!!

Bedankt dames!

nou het heeft vannacht echt doorgezet, dus heb op predictor 6 mei ingevuld. hij zegt dat ik dan 30 mei kan testen, dus neem aan dat dan mijn NOD is. Ik ga er alleen dit keer proberen wat minder mee bezig te zijn.. en ik ben gelijk maar gestopt met roken.. (had ik al eerder moeten doen ik weet t.. )

Maar wow.. wat doen de rd'tjes zeer dit keer, en wat veel!!

Ik hoop echt dat je een carnavalskindje krijgt, word het gelijk een gezellig feestbeessie hahahha

Groetjes!

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08
Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje         30-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Christel, 29 jaar                 1e ronde - 2e kindje          05-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

dit is spannend!!! zie net dat er een heleboel meiden voor hun derde ronde gaan!!! en ze zeggen dat je ong. na drie maanden gemiddeld zwanger raakt na het gerbuik van anti conceptie....weer ergens gelezen!!

ben nu net klaar met schuren en verven, nu bikini aan en bakken maar...en smeren natuurlijk!!!

Terug
Bovenaan