Meiden van Maart!

hallo dames,

Ook ik moet toegeven dat mijn ongi veel minder is dan normaal. Ook veel korter. Ben het nu maar 3 a 4 dagen vroeger was dat echt een week.
Vervelend he loempia die buikpijn. Dat had ik dus ook....maar nu heb ik ff een vraagje. Heb jij als cyclus 28 dagen geteld??? Zo ja dan is je nod pas op 3 juni. Ik wil niet vervelend doen, maar je moet kijken bij de thuistest en niet de bloedtest.

Hey nat, sorry van gister maar toen ik dat berichtje getyp had wilde manlief naar bedje toe en ben dus niet meer op de computer gebleven. Dus terwijl ik iedereen wakker wilde hebben ging ik zelf maar naar bed hahahaha.

Wat gaan jullie vandaag doen dames???? Denk dat ik straks maar ff ga sporte. Deze week weer nachtdienst (lekker nu in de vruchtbare dagen) en denk niet dat ik dan puf heb om te sporten.

HELP ik wil afvallen!!!!!!!!! Ahhh dit sloeg gister echt in als een bom. Ben alweer 5 kilo bij gekomen. Zit nu echt op 75 kg. Vroeger schreeuwde ik altijd: 65 kg is mijn max. Zit er nu al 10kg bove!!!!!!! Iemand tips????

Kus mama22

ow jah:

SUPER DAT JE GESTOPT BENT MET ROKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi mamma 22,

zit hier met hetzelfde probleem...ongezien (ahum,) 5 kilo erbij....grrr!
wil ze ook graag kwijt! wat ik eraan doe? gezond eten, dwz 's ochtend ontbijten met krackers met kaas of brood of drinkontbijt, rond 10 uur fruit, tussen de middag wederom brood, of krackers met beleg of drinkontbijt en 's middag rond drie uur een liga milkbreak (die vind ik zo lekker) en dan 's avonds gewoon avondeten, dus groente, aardappels en vlees. gisteren spaghetti (heb dan wel weer het idee dat ik bij het avondeten meer eet dan normaal, maar ja, dat komt door het niet snoepen, maar of het dan helpt?) oh ja, en probeer zoveel mogelijk op de fiets te doen, de stad is hier 6 km vandaan, dus dan als beloning wat kopen daar en thee drinken bij m'n oma die daar woont (koekjes tec afslaan natuurlijk) en wat ik denk ik als boosdoener zie is 's avonds eten....gister maar stukjes verse ananas gegeten en o, die ga ik nu als luch nemen!!!!

daarom twijfel ik hier ook, m'n borsten zijn groter dan normaal de afgelopen week, maar ja, wil ik dat nou graag, dus tussen m'n oren omdat ik graag zwanger wil worden? of komt het door die extra 5 kilo???? zucht, ben zo ongeduldig en duurt natuurlijk nog lang voordat ik kan testen!!! als de rd tenminste niet gewoon op tijd komen,,,,,,

o, bod van het huis is afgewezen, grrr, vind het zo'n mooi huis. we wachten een week en dan doen we een hoger bod....zucht en geduld is al niet mijn beste punt! hoop zo dat het ons huis gaan worden, zo mooi!!! helemaal voor als we kinderen hebben!!!

hier even uit de zon weg om te gaan lunchen, en poeh! wat is het warm! ben ik wel in nederland????

Heeej meiden  
Was vanmorgen bij mn beste vriendin op de koffie en die waren ook al weer tijdje bezig voor n 2de. ze hebben 1 zoontje die in januarie 3wordt en nu zou ik dus pas al bij dr op de koffie gaan en toen smste ze dat ze ziek was enz enz...haha ik terug gesmst. zwanger soms??? hihi.. smste ze al iets vaags terug... nou ze zijn weekje op vakantie geweest en nu ging ik dus echt op de koffie...en ja hoor komt ze aan met cake met aardbeien en op die van haar blauwe en bij mij roze muisjes...hihi voor wat ga jij zegt ze! ik zei..oh zie toch zwanger he...wat een boefje!!! maar vind zo leuk weer! ze is begin december uitgerekend!! joepie..sinterklaas kindje..haha
ohoh..en ik zo; jaja, kben ook 1dagje overtijd...wie weet..ben wel benieuwd hoor. voel me best goed eigenlijk. heb anders vaak zeurend gevoel in mn onderbuik en nu niet echt eigenlijk dus misschien zijn de rd'tjes wel verdrongen door n zaadje!!! joepie...i hope!
Maar ja nog ff afwachten, ik blijf er nuchter onder hoor. je kan wel enorm gaan zitten zenuwen en testen en weet ik wat maar dan maak je jezelf alleen maar gek vind ik dus ik wacht gewoon iig deze week rustig af!!!! pfff en hoop natuurlijk dat ik ook in het glitterlijstje kom hier bij al die andere zwangeren...gezellig!!
leuk leuk, belde trouwens gister nog n andere vriendin die is in november uitgerekend....al die zwangeren om me heen..het moet haast wel vruchtbare periode zijn...haha ik hoop het maar!!
Lieve schatten ik duim voor iedereen, vooral ook voor mezelf ohoh lekker ego bezig he. maar ik ga weer lekker naar buiten zo! ff verkleuren! lukt al aardig!! heerlijk!
Vanavond moet ik werken dus niet hier.. jullie zien me iig morgenmiddag weer.. en misschien straks nog ffies...
Ik hou jullie op de hoogte!

wat spannend allemaal mamajm!!!

zwangeren om me heen ken ik ja, schoonzusje in september en collega in november. schoonzusje zei laatst wel iets van ben je moe? had ik ook toen ik net zwanger was! zucht...hihihi, heb het gegooid op m'n scriptie die ik aan het schrijven was...2 dagen daarna was ik trouwens ongesteld, dus tja, echt niet gelogen!

wel moeilijk om het voor m'n zusje verborgen te houden, die is zoooo nieuwsgierig en weet dus van niks maar vraagt wel elke keer, wanneer wordt ik nu tante? en dan moet ik nog oppassen met opbergen van tampons en verspreken van au buikpijn ongesteld, want met spiraaltje was ik namelijk nooit ongesteld.......en dat weet zij maar al te goed!

misschien dragen muisjes eten bij aan de vruchtbaarheid? hoop het voor je! ik begin ook aardig te kleuren, nu even wat water en zo een liga eten en dan terug de zon in!

o ja, en heb gebruiksaanwijzing doorgelezen van die zwangerschapstesten die ik op babyboom heb gekocht voor 50 cent per stuk. die zegt 99 procent betrouwbaar te zijn (net zoals bij de huisarts staat erop, ik denk dan, net zoals andere testen maar affin.) je kan met deze testen al 4 dagen voor je ongi moet worden testen....maar danis de streep licht zeggen ze en kan je beter wachten tot 1 dag over tijd dan zie je het beter. heb er toen 15 besteld en drie gedaan....na verwijderen van spiraal dacht ik steeds zal ik al??? terwijl ik nog helemaal niet ongi was geworden...erg he! zo nieuwsgierig ben ik nu!

mar heb als voornemen nu pas echt te testen als ik ong, 3 dagen overtijd ben en samen met m'n vriend te doen....die vind het ook zo spannend en wil alles meemaken

Hey lieve meiden, was ik ook weer. Ahhh jammer loempia monstertje dat je toch ongi bent geworden, maar dan weet je wel waar je aan toe bent meis. Want lang wachten is echt niks hoor. Beetje regelmatige cyclus is wel fijn. Op na de volgende ronde. Want in Mei leggen alle Maart meiden een ei! Onthoud dat goed, hihih

Hhaha ik moet weer zo lachen. Mama22, wat jij en ik hebben ik weet het niet, maar ook ik ben sinds deze weet begonnen met weer een beetje afvallen. Wat ik ervoor doe? Gewoon beetje opletten. Beetje van Sonja en beetje van mij, hihih. Ontbijten is belangrijk, dat sla ik gewoon heel vaak over. En idd zoals Parent2be (dacht ik) zegt dingen verdelen over de dag. Je mag best wel wat dingen hoor. En ananas kan denk ik geen kwaad hoor parent2b. Maar ja 's avonds laat moet je eigenlijk niet meer eten dat klopt. Maar je kunt beter fruit nemen als je honger hebt dan een koekje hè.

Idd wel een beetje jammer, dacht ga ik nog iets posten is mevrouw naar bed, hihih. Geeft niks hoor, mijn vriendje kwam ook plots naar bed, maar die was heel moe. En het gekke is, mijn rd-tjes zijn al weg. Ook maar kort. Dus weer iets wat ik herken, hihih. Begint wel heel eng te worden nu.

Het is idd heerlijk weer vandaag. Niet klagen over de warmte en de zon hoor, want anders gaat ie dalijk weer weg en dat wil ik niet. Vanmorgen al noodgedwongen langer in bed moeten liggen vanwege hoofdpijn. Pff rot lichaam af en toe. Stress en kopzorgen zijn idd niet goed voor een vrouwen lichaam.

Ik ga nu lekker ff met mijn mannetje buiten eten, kom dalijk nog wel ff kletsen.

Liefs Nathalie

net met m'n vriendje buiten gegeten, heerlijk zo'n vakantie gevoel in eigen tuin. grappig nathalie dat ook jij let op wat je eet.....m'n vriend wil morgen bbq-en omdat hij dan vrij is....ik meteen,  dan haal ik kipfilet hoor en veel sla en komkommer want dat is gezond! hahaha        

net nog gehad over huis met een vriendin en die zei gewoon een eindbod doen en een tijd erbij noemen wanneer je het wilt horen en dan take it or leave it....komt m'n vriend thuis, zegt ie hetzelfde! hahaha, dus er is nog hoop dat dat mooie huis wat ik in mijn hoofd al helemaal ingericht heb en waar ik in gedachten al aan een picknicktafel in de tuin zit met ons kindje.....zucht, dromen is heerlijk he!!!

een collega heeft ook een wipplash, die heeft er ook erg last van, ene keer ook erger dan de ander. werkt aangepast bij ons als assistent, is toen op school gebeurd, ze kreeg een raam in haar nek, zij keek eruit en een leerling deed hem net dicht. nu dus aangepastte tijden en drie dagen per week, maar krijgt wel fulltime uitbetaald...maar ja, het liefste zou ze nergens last van hebben natuurlijk//////lijkt mij vreselijk! heb je er ook al over nagedacht hoe dat dan moet als jij een slechte dag(en) hebt als de kleine er is, of zie je het dan wel? kan je wel lekker zwangerschapszwemmen en babyzwemmen later!!!

Ohhh super parent2be, dus jullie droomhuis is misschien toch nog een beetje in zicht. Ik hoop echt voor jullie dat ze het bod nu wel accepteren. Leuk is dat hè dat fantaseren en dagdromen.

Voordat wij aan onze kinderwens begonnen hebben we natuurlijk duidelijk overwogen van of het allemaal wel haalbaar is. Gezien ik voor het ongeluk ook al enige beperkingen had. En tja we weten niet 100% zeker of dit erfelijk belast is maar zullen we ook nooit 100% antwoord op krijgen. Vanavond in de papieren gezeten voor het uwv. Echt wat een spit werk om maar een strohalm te vinden om een goed bezwaarschrift te maken. Maar tis zoveel documentatie dat ik het allemaal ff niet meer red. Heb nu weer heel erg hoofdpijn, mijn nek die pijn doet en beetje naar mijn armen trekt. Stress en spanningen slaat meteen op de slechte plekken. Rot lichaam!

Tja hoe doen we dat later met een kleine, mijn slechte dagen. Ik wil heel graag een bedje waarvan de tralies opzij kunnen of naar beneden. Omdat tillen wel moeilijker is. Er zijn vast dingen waar we wel tegenaan zal lopen. Maar het voordeel is wel dat wij de kleine al vroeg heel zelfstandig kunnen opvoeden. Daarnaast werkt mijn vriend thuis voor een internethosting bedrijf. Hij heeft dan wel contact met klanten via pc en telefoon, maar als er echt iets is kan hij voor ons zijn. Ik denk dat we daar prima onze weg in zullen vinden, als zal het soms zwaar worden.

Maar denk dat alle mama's in spe eerst hun weg moeten vinden samen met mannetje en klein wondertje!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan