Meiden van Maart!

JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!! 1,5 KG AFGEVALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha sorry hoort niet echt bij onze onderwerpen, maar had vandaag de moed weer gevonden om op de weegschaal te gaan staan en nu blijkt dat ik 1,5kg ben afgevallen!!!! En dat zonder op mijn eten te letten.
Had gister nog een zak m&m's naar binnen gepropt en had zo'n schuldgevoel vanmorgen dat ik ben gaan sporten. En zie daar het begint zijn vruchten af te werpen.

Ook is er bij mij vandaag bijna tot geen bloed meer te zien. Hoop inderdaad dat wij nu eindelijk een standaard cyclus gaan krijgen. Hebben wij tenminste weer een beetje meer zicht op onze klusdagen....

Morgen als ik thuis kom tegen 8 uur ga ik lekker in de tuin slapen ipv mijn bedje...hoop dat ik dan ook wat kleur...heb tot nu toe alleen maar in huis gewerkt en niet van de zon genoten....

Boefieboh hoe is het trouwens met je hooikoorts??? Ik heb echt helemaal geen last tot nu toe (ff afkloppen). Waarom ga je niet eens naar een homepaat ofzo voor je hooikoorts tijdens de zwangerschap....

Ik ga maar weer eens verder lezen hier op het forum.

Kus mama22

wat goed mamma 22....1,5 kg afgevallen....hoop dat ik het ook snel mag melden!!!!

en nathalie kennen jullie niet iemand die die papieren voor je in kan vullen en anders via je verzekering iemand die dat kan of je er mee kan helpen die er verstand van heeft? een vriendin van mij heeft een zorgbedrijf voor chronische zieke kinderen en wijst ouders regelmatig op dingen waar ze recht op hebben waarvan ze het bestaan geeneens wisten! goed excuus dus om iemand het voor je te laten doen, scheelt jou ook weer hoofdpijn!!

succes met de papierwinkel!!!

Ik heb een vraagje:

Er is eens iemand hier geweest die ons vertelde dat je niet alleen tijdens je ovu kans hebt om zwanger te worden, maar dat je dat meerdere malen per maand hebt.

Wie weet nog hoe dat zat???? Volgens mij was dat in ons vorig topic of niet???

wil diegene het anders nog een keertje uitleggen bij topic: Door klussen??

Alvast bedankt!!!

Ojah en nat, Ik zag bij kluskippies dat daar 2 meiden zwanger waren. Hoelang waren die al bezig???

Hahha en rara wie is hier ook weer. Ja hoor mijn wederhelft Mama22, hihih
Ben je morgen ochtend om 8.00 uur vrij meis? Pas je wel op dat je niet verbrand!

Nou op dit moment zou ik niet weten wie me kan helpen. Ik ga morgen contact opnemen met letselschade advocaat, want red dit zo echt niet. Maar het overdragen aan iemand anders is ook weer niet zo eenvoudig, tis echt hele papierwinkel. Vroeger had ik geen problemen met bezwaarschriften. Schreef ik altijd, ook voor mijn ouders enzo. Maar ja er hangt wel veel van af, dus moet wel goed. Wil mijn auto echt niet kwijt raken, zeker dalijk met een kleine ook niet (weten hun natuurlijk niet dat we daar mee bezig zijn en houden we ook nog maar ff zo)

Ik doe nu ff niks meer hoor. Behalve met jullie kletsen en proberen beetje tv te kijken.

Liefs Nathalie

Goed zeg dat je 1,5 kilo bent afgevallen Mama22, echt toppie!
Ik ga me morgen denk ik maar eens weer wegen, kweet niet eens hoe zwaar ik nu ben.

Klopt 2 zwangere kluskippies
Elmoo 1e ronde en Dotje 2e ronde!

Over dat klussen. Volgens mij is het zo dat we meestal uitgaan van 14 dagen na 1e menstruatie dag dat dan onze ei is. Maar dat kan ook paar dagen ervoor of erna zijn. Dus je niet je niet echt vastpinnen op dit dag. Gewoon lekker klussen wanneer jullie zin hebben. Sommige meiden temperaturen om zo hun ei op te sporen. Andere meiden voelen hun eisprong. Weer anderen doen ovatietesten. Maar ik denk persoonlijk als je er heel veel mee bezig bent dat dat allemaal averechts kan werken. Al sluit ik niet uit dat ik in de toekomst dat temperaturen eens wil proberen (als ik het niet vergeet 's ochtends, hihih) maar aangezien wij hebben afgesproken tegelijke tijd zwanger te worden en jij een carnavalsbaby verwacht, hoeft dat misschien helemaal niet, hihih.

Liefs Nathalie

hahahaha deal or no deal hahahahhaha

Had het alweer gevonden in ons vorige topic.

Ik wou je net vragen of je zo'n letselschade advocaat al had aangegrepen. Schoonbroertje van mij heeft hier ook veel aan gehad en ook nog eens een flink geld bedrag gekregen van de schuldige....daar gaat het natuurlijk niet om maar is wel mooi meegenomen. Heb je al een leuke babyuitzet voor als je wat krijgt.....

Ik ga maar eens bij mijn mannetje zitten, want anders mis ik hem teveel vannacht.

Morgen ga ik onze deuren schuren, wie komt ze verven????

Groetjes en een dikke kus,

mama22

Ga jij nog maar lekker ff bij je mannetje zitten. Groot gelijk heb je!

Oh ik heb hier ook nog deuren die geschuurd en verft moetn worden! Dus voor de liefhebbers, hihih. Mamajm is dol op verven hoorde ik. Dus misschien kun je haar vragen, hihih. Maar ja verven voor misschien een zwangere is niet goed hè aangezien MamaJm nog steeds geen rd-tje heeft en gisteren haar nod dus wie weet. Heeft onze boeffie ook gezelschap wel zo leuk!

Ik ben eigenlijk nooit zo bezig geweest met dat letselschade gedoe. Eerder met me maar iets beter voelen en therapie. Maar nu word ik steeds meer verplicht, omdat dingen uitgezocht moetn worden en bewijsstukken van de therapieen en kosten die ik overal voor maak. Heb geen idee of ze me met dit kunnen helpen. Ben niet gericht op dat rotgeld, wil mijn leventje terug! Ben zoveel kwijt geraakt door dat domme ongeluk. Mijn baan, dalijk mijn auto, nu gebeurd er van alles wat mijn leventje zuur maakt. En dat door 1 sec. Maar je hebt gelijk, maar dat geld besteed ik nu aan therapie enzo (voorschot) Ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen. Ik wil nu gewoon zo'n sterk mogelijk lichaam creeren om dalijk onze kleine in te kunnen laten groeien. En de zwangerschap zo goed mogelijk te kunnen doorstaan. Dat is mijn doel!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan