Meiden van Maart!

Slaap lekker, fijne droompjes & tot morgen!

Knuffff & =xXx= Nathalie

Goeiemorgen!!

Hoop dat je er gauw uit kunt komen nathalie.. idd je leven weer kunnen oppakken *hug*

Ik had idd mn nod verkeerd neergezet, die is dus 03-06-08.. wel typisch want ik word altijd ong op dinsdag hahahah

Nou ik ga ff werken, tot vanavond!!

Groetjes!

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje         03-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Christel, 29 jaar                 1e ronde - 2e kindje          05-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Goedemiddag, nog ff een berichtje van mij. Alweer een zwanger kluskippie erbij. 3 in een paar dagen tijd. En onze Boeffie zit nog maar alleen. Hopelijk brengen de meiden die overtijd zijn hier verandering in. Ben wel erg benieuwd hoe het met ze gaat. Van een paar horen we de laatste tijd helaas maar weinig. MamaJM is vast aan het genieten van het zonnetje. Meis, laat aub iets van je horen, we vinden het zo spannend, hihih

Ik duim voor jullie allemaal! Ik ga nu ff paar uurtjes werken, spreek jullie vanavond. Geniet van het mooie weer!

Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08
Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje         03-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Christel, 29 jaar                 1e ronde - 2e kindje          05-05-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Hi meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.
Zijn jullie ook zo heerlijk aan het genieten van het zonnetje? Wat een fantastisch weertje!
Ik aankomende zaterdag mijn NOD maar sinds maandag al ongi pijnen in mijn onderrug dus ik ben bang dat de rd gewoon gaan komen, misschien zelfs wel iets eerder al.

Maar goed, in de eerste ronde zou wel heel toevallig zijn natuurlijk!

Vind het wel spannend allemaal! Over vijf maandjes trouwen dus ik heb genoeg afleiding. Ben benieuwd of we met z'n tweetjes gaan trouwen of met z'n drietjes hihi

Meiden, fijne middag en voor degeen die lekker vrij zijn: geniet van de zon en denk aan de arme mensjes zoals ik die de hele dag op kantoor zitten.

Hoi hoi lieve meiden hier..ach laat ik jullie zo in spanning zitten he..wat ben ik gemeen. ja ik geniet vant mooie weer...hihi
En vanochtend naar speelparadijs geweest in Veenendaal. De schatkids. met nog 2 vriendinnen en kids. was erg leuk en lachen en gezellig! ik was er tijdje terug ook al geweest met andere vriendin. Zoonlief en kids maar ook de mama's hebben zich goed vermaakt. daarna naar de MC geweest. lekker gegeten..hihi en nu liggen alle kids op bed! mama's ff bijkomen...ik ga zo ff zonnen!! heerlijk! Maar griezels kom ik dus net thuis, de woonkamer in zit er een joekels grote spin opt plafond...ieeee dacht ik. die vind ik zo eng. ik durf m echt niet te pakken of op te zuigen hoor.. ik vind t zo'n grote griezel. dus daar om vlugt ik zo mooi naar buiten. hihi. moet manlief vanavond maar pakken als hij straks niet al weg is hoop ik.
Als mn kleine mannetje straks wakker is wil ik even op de fiets naar t dorp. zomer schoentjes voor hem kopen. was ik al eerder van plan maar had zondag lekke band gekregen dus heeft mannetjelief gister aaf ff nieuwe opgemaakt. dus kan ik weer lekker fietsen. wel lekker hoor, de wind is heerlijk! en moet toch n keer schoentjes vinden! leuke sandaaltjes ofzo denk ik....
Nou en dan de vraag van mama22.. wie het hier over klussen rond ovu tijd had gehad.....?!!!

Volgens mij was ik dat!
Ik vertelde pas n verhaal over mn buren hier ja. die hebben ook 3jaar moeten wachten tot hun kinderwens vervuld werd. en liepen dus ook al te dokteren zoals je dat dan maar noemt... die arts/gyneceloog had toen gezegd dat je gewoon hele periode moet klussen wanneer je wilt omdat je eisprong nooit precies 2 weken voor of na ofzo is na je ongi datum.. klinkt ingewikkeld misschien, maar ik geloof het wel.
Ik weet nog bij onze eerste was ik ook heel onverwacht zwanger. als ik dus toen onze berekening na ging klopte er niets van. de verloskundige zei toen dat hij zeg maar van kerst was, en ik weet nog HEEL goed dat ik toen met kerst ongi was dus dat dat nooit kan, misschien dus die dag erna. want ik kan dat onthouden omdat ik met kerst moest werken toen en 2de kerst dag mn ongi over was en we toen wel geklust hebben en ik daar dus ws meteen zwanger van was. dus net na mn ongi zeg maar en helemaal niet 2 weken erna.. snapje mama22?? ik hoop dat t beetje duidelijk is wat ik probeer uit te leggen???! ik hoor het wel... succes joh..gewoon lekker klussen wanneer jullie zin hebben!! dan is het ongedwongen, spontaan en gewoon super!! dat is het beste meis!!
Ohja en je was ook aan het schuren en schilderen las ik...pff met deze hitte...nou Nahtalie leuke tip van je om mij te sturen hahaha hier ook nog wel wat schilderwerk te doen, maar met deze hitte zie je mij niet verven hoor..pfff dat is ook niet zo goed voor de verf dus. ik geniet van de zon en ga niet verven..helaas...hihi Succes joh Mama22! wordt vast mooi!!
En ja dames dan het slot... hihi waar jullie zo op zitten te wachten, ik ben NOG steeds niet ongesteld....hihi..spannend.. maar ik ga ook niet voor het weekend testen hoor. vorige ronde ging ik ook vrijdags testen en zaterdags kwamen de rd'tjes..dus ik wacht ff af. ga me niet gek maken hoor. sorry.. blijf gewoon rustig. vind het wel spannend. steeds als ik naar wc ga, yes nog niet rood...hihi
Ik hou jullie elke dag ff op de hoogte hoor!!!!
Succes met alles lieverds. ik ga zonnen en aan jullie denken.. en duimen dat t deze keer goed mag gaan....
dikke knuf ikku

Hoiiiiiiiiiii hier was ik ook weer ff. Ff kort,want zie net mijn mams aan komen, hihih. Maar wou toch ff reageren. Spannend MamaJM! Ik hoop voor jullie dat het raak is meis! Wel ons elke dag ff op de hoogte houden hoor. Ook al is het maar kort. We zijn veel te nieuwsgierig.

Ook voor jou heel spannend Miss Dovie. Gezellig dat je ff langs komt om te vertellen hoe het met jet gaat, leukleuk. Wel jammer dat je denkt dat de rd-tjes komen. Maar kan ook andere krampjes zijn hè meis. Geen bloed geeft moed!

Ik kom strakkies nog wel ff kletsen. Wil niet dat iemand deze site ziet, hihih.

Liefs Nathalie

jeetje wat spannend mamajm!!!  zal voor je duimen hoor!!!

hier lekker in de zon gezeten en gefiets voor het sportieve, weer 12km....en daarna bbq....wel gezond hoor, heb denk in m'n eentje een hele schaal sla leeg, hahahaha en 3 spiezen met kabeljauwfilet en ananas, echt een aanrader!!! hmmmm. hopen dat ik afval!! vanavond mag ik nog een bakje (of eet ik hem helemaal leeg? 500gr, maar hou zo van toetjes!!) vanille kwark van linesse of zoiets, wel een beetje gezond voor m'n idee dan..

maar goed, als ik zo rond kijk op dit forum bij de meiden van maart wordt het hoog tijd voor meer zwangeren!!! hoop dat de meiden op het wachtbankje erbij komen!!!

hier echt last van m'n borsten, bh's te klein, zitten echt niet lekker...zucht, volgens mij zit het tussen m'n oren of zijn de extra's kilo's de boosdoeners....snel afvallen maar!!!

echt knap van dat stoppen met roken, zelf nooit gedaan, maar kan me voorstellen dat het moeilijk is!!! nog iemand gewoontes etc. die ze nu niet doen omdat je misschien zwanger kunnen zijn? hier zwaar filet american verslaafd, die van de slager, kwijl!! maar goed, dus alleen in de periode dat ik ongi ben eet ik die!

las trouwens net ergens dat als je steeds om de twee a drie dagen seks hebt je de meeste kans van slagen hebt, omdat het sperma dan van topkwaliteit is.....bij minder seks schijnen er veel dode kikkervisjes in te zitten en bij elke dag te weinig actieve kikkervisjes.....maar ja, elke 2 dagen??? pfff, kan te gek hoor...in vakantietijd misschien een idee, maar met werk etc.....neuh.....

Terug
Bovenaan