hey boeffie,
wat lekker dat er eindelijk vorm in het huis komt! en je kan zeker niet wachten om aan de babykamer te beginnen!!! voor mij nog vakantie, dinsdag pas weer beginnen, echt een voordeel van het onderwijs! on wijs! hahaha, helemaal met dit weer. zou eigenlijk vandaag met een collega'tje wat werk doen, maar we hebben beide besloten dat het niet te doen is met dit weer, zitten in een oud schoolgebouw. gaan over 6 weken over naar nieuwbouw, onze lokalen zullen nu wel sauna's zijn, arme wij straks en kinderen! hoop (bijna) dat het vanaf dinsdag koeler wordt......aan de andere kant juist niet, dan maar beetje buiten met ze, ijs eten!! of bbq-en, of nog beter.,.,.,.naar het strand!
hoi nathalie, ja house rules! van de winter had ik spreekverbod (echt heeeel moeilijk voor me geweest!!) omdat ik een bacterie had die op m'n stembanden geslagen was....iedereen krijgt griep en ik weer zoiets, grrr. maar goed heb vanaf na de vakantie weer 1x in de week logopedie.....maar tijdens mijn stilte periodes mocht ik niet werken (heel saai, kon geeneens het huis uit om boodschappen te doen, want overal gebruik je je stem bij!!) heb toen dus dvd's gebrand van house, de hele serie!!! helemaal te gek!!! lost trouwens deel 1 en 2 en prisonbreak.....tja je moet wat in de winter!!!
maar goed, weer een lekkere dag voor de boeg, ga zo eerst even naar de drogist nieuwe zonnebrandcreme halen, ben er hier helemaal doorheen!! en ze zeggen voor het weekend ook mooi weer, dus werkende klussers, wees niet getreurd!!! jullie kunnen dan ook zonnestralen opvanagen, tot die tijd neem ik ze wel voor jullie waar
gr