Meiden van Maart!

huis staat al 1,5 jaar te koop, wij denken zelf door de hoge vraagprijs, want het stekkie en het huis met schuur/garage is geweldig (volgens ons)

nathalie, oma goed in de gaten houden hoor!!! aan de andere kant het kan natuurlijk ook het warme weer zijn dat haar parten speelt, maar evengoed.....beter een keer teveel naar de dokter dan een keer te weinig!!!

duimen voor de test voor moederdag, hoop het echt voor je!

o, en de makelaar heeft niet teruggebeld vandaag, grrr, morgen dus   nu afwachten...en we zijn nog bereid een hoger bod te doen......niet te, maar wel hoger, openingsbod hadden we laag ingezet, 15 %

en esher wat een korte cyslus zeg!!! is het wel regelmatig dan? als dat zo is veel kans voor het klussen en een baby!!! hoop het voor je!!!

Nou oma is niet zo'n fan van naar de dokter gaan. Die moet je altijd dwingen. Maar soms doet ze het uit zichzelf en dan hebben wij echt zo iets van oh jee. Eigenwijs vrouwtje is het soms hoor, hihih. En toen met dat benauwdheid, was het nog geen warm weer, dus denk niet dat het daar aan lag. Denk combi van alles.

Ze wonen hier tegenover, dus als er wat is kan ik er meteen heen. Ik zit nu lekker House te kijken. Echt goede serie.

Liefs Nathalie

Ik klets wel ff alleen dit topic vol, hihih. Wat een heerlijke zwoele avond. Jammer dat we vanmorgen al geklust hebben. Maar ach we genieten gewoon *knipoog* Zo klus je niet veel en zo ....... hihih. Nee ikke is braaf meisje

Weltrusten lieve dames! Liefs Nathalie

haaa meiden, wat een weeeer he..heerlijk... bedankt voor jullie buik complimentjes... ps ik ben niet mega slank hoor haha, weeg zonder zwangerschap ook wel zo'n 75 kilo, dus er zit ook wel wat vet om t buikje haha... ik zal elke paar weken wel een foto maken voor jullie.
Vandaag krijgen we eindelijk een vloer. Ik zit nu in t nieuwe huis, ga zo nog een half uurtje knorren en dan de woonkamer leegmaken, kunnen de vloermannetjes meteen aan t werk. Mijn vader komt ook nog langs, aangezien ik om half 11 weg moet naar t werk (kort dagje gelukkig), kan hij de mannetjes ook even opvangen. Dan is t ten minste een beetje een bewoonbaar huis straks. Dinsdag komen de banken, en morgen nemen we tv, bed enzovoorts mee. He he, kan ik ook lekker bank hangen...

Gisteren ben ik nog naar mijn studie geweest maar ik was misselijk, en dat in de avond.. pfeew niet cool, 1 vak gevolgd en toen was t wel mooi geweest. Nou ja, je kan er geen peil op trekken.. meiden knuffels en alvast fijn weekend..

liefs boeffie

hey boeffie,

wat lekker dat er eindelijk vorm in het huis komt! en je kan zeker niet wachten om aan de babykamer te beginnen!!! voor mij nog vakantie, dinsdag pas weer beginnen, echt een voordeel van het onderwijs! on wijs! hahaha, helemaal met dit weer. zou eigenlijk vandaag met een collega'tje wat werk doen, maar we hebben beide besloten dat het niet te doen is met dit weer, zitten in een oud schoolgebouw. gaan over 6 weken over naar nieuwbouw, onze lokalen zullen nu wel sauna's zijn, arme wij straks en kinderen! hoop (bijna) dat het vanaf dinsdag koeler wordt......aan de andere kant juist niet, dan maar beetje buiten met ze, ijs eten!! of bbq-en, of nog beter.,.,.,.naar het strand!

hoi nathalie, ja house rules! van de winter had ik spreekverbod (echt heeeel moeilijk voor me geweest!!) omdat ik een bacterie had die op m'n stembanden geslagen was....iedereen krijgt griep en ik weer zoiets, grrr. maar goed heb vanaf na de vakantie weer 1x in de week logopedie.....maar tijdens mijn stilte periodes mocht ik niet werken (heel saai, kon geeneens het huis uit om boodschappen te doen, want overal gebruik je je stem bij!!) heb toen dus dvd's gebrand van house, de hele serie!!! helemaal te gek!!! lost trouwens deel 1 en 2 en prisonbreak.....tja je moet wat in de winter!!!

maar goed, weer een lekkere dag voor de boeg, ga zo eerst even naar de drogist nieuwe zonnebrandcreme halen, ben er hier helemaal doorheen!! en ze zeggen voor het weekend ook mooi weer, dus werkende klussers, wees niet getreurd!!! jullie kunnen dan ook zonnestralen opvanagen, tot die tijd neem ik ze wel voor jullie waar

gr

hallo meiden,   ben ik nog een keer.....

met een cyclus van 26 (ben 26 dagen na het verwijderen van m'n mirena spiraaltje ongi geworden) moet ik vandaag de rd welkom heten....

bij een cyclus van 28 dagen (wat gemiddeld is voor zover in begreep) komen de rd zondag

hoop dat ze helemaal niet komen en dat ik maandag kan testen!!!!

o, ja, en meiden van maart heeft een dubbele betekenis voor mij, ben namelijk 1 maart jarig! dat was ook de dag dat vriend vroeg of ik m'n mirena spiraaltje eruit zou halen....lief he! vroeg hij in oostenrijk want daar waren we op dat moment!!! vergeet ik nooit meer!

de 18e is toen m'n spiraaltje eruit gehaald, geen bloedverlies etc gehad...en toen dus op 13 april rd....en wat veel! maar ja, was voor het laast ongi geweest toen ik 16 was (ben vanaf toen de pil gaan slikken ivm een cyste in mijn eileider en bij elk buikpijntje was ik toen bang dat het weer was teruggekomen, dus toen raadde gyn aan om de pil te gaan slikken.......toen ik gewoon onregelmatig ongi werd nog een paar keer een andere pil geprobeerd en toen spiraaltje, au, deed erg pijn het erin, maar daarna nooit meer ongi geweest! wat een feest!!

bij het verwijderen van m'n spiraaltje heeft de gyn nog een inwendige echo bij me gemaakt om te kijken naar m'n eieren en ze zei dat recht vol zat en links kon ze niet zo goed zien, besteedde ze ook geen aandacht aan en hup de volgende kwam binnen voor verwijderen van spiraaltje, was net lopende band werk....en ik had nog wel zoveel vragen, maar voor ik het wist stond ik buiten, zucht!

maar goed, genoeg gekletst, ik ga naar de drogist (sportief op de fiets!) en dan de zon in! koop ik meteen wat tijdschriften anders verveel ik me zo

Ff kort berichtje van mij. Ik ga ff bij opa en oma op de koffie. Ben al aan de late kant, maar wou hier nog ff lezen, hihih. Ik laat vanmiddag voor het werk wel ff wat van me horen. Hier is het ook stralend weer!

Fijne dag lieve meiden! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan