Meiden van Maart!

Bij Kindjeopkomst heb je ook een link dat je het als bureauachtergrond kan gaan doen, nou ikke dus proberen en proberen, maar krijg het niet voor elkaar hoor. Nou dan laat maar, hihih

Ben benieuwd of je me vind. Kan ik jou ook enigsinds zoeken? Tips? Hints?

Fijne dag! Liefs Nathalie

Heeej Nathalie, heb ff gezocht, maar kan je niet vinden hoor. veel staan er ook op prive niet zichtbaar dus dat zoekt moeilijker.. misschien dat je mij wel kan vinden?! succes

Ik sta volgens mij niet prive hoor! Mijn foto's enzo wel. Zal eens ff kijken. Maar hoe vind ik jou dan. Neem aan dat als ik MamaJM intoets dat ik dan niks krijg, hihih

Liefs Nathalie

Nee idd, je kan beter Juulein intypen, dan kom je denk ik verder.....succes;) ik merk het wel als je me gevonden hebt :)

Volgens mij zit er weer iemand lekker in het zonnetje, hihih
Groot gelijk meis. Ik verveel me een beetje omdat ik alleen thuis ben dus dacht ff kijken of hier nog leven is in de brouwerij is. Het is nogmaar 14.15 uur, maar gevoelsmatig al veel later.

Zijn jullie allemaal naar tuincentra of aan het klussen/opruimen in en om het huis? Of nog familie bezoekjes voor moederdag met een bbq? Volgens mij is 3/4 van Nederland aan het bbq-en dit weekend, hihih.

Ik ga denk ik lekker ff in mijn boek duiken en de was op hangen.

Liefs Nathalie

Hoi hoi, ik zat idd lekker buiten!! veel te lekker weertje om binnen te zitten..
maar je had me gevonden idd! hihi leuk je eens te zien! en ik heb je uitgenodigd! gezellig!
Ik ga nu op de fiets met mn mannen   dus ben er pas vanavond weer...
Fijne middag meid..doei doei...

Yippieeeeeeeee ik heb je gevonden, leukleuk. Foto'ssssssssssss kijken, hihih
Wens jullie hele fijne middag en tot vanavond meis!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan