Meiden van Maart!

heeeeyyyyyyy nat,

leuk dat je er bent. Wat doe jij hier???? Kon je niet zonder ons????
Wat lief van je!!!

hoi mamma 22,

dat heb ik nou ook.....als je begint bij de eerste echo mis je alle persoonlijke dingen die er aan vooraf gaan....we begrijpen elkaar, hahaha
wil ook zo graag, wilde al dat ik jonger was maar toen had ik een man die er niks van moest weten.....toen we trouwde wel en daarna niet meer.....nu gescheiden en een supervriend die ook heeeel graag wil.....zo anders!

nou je treft het! heb net een glitterplaatje voor je geritseld!!!

Gelukkig jullie zijn er nog. Ik een stukje tekst typen, al best veel is mijn tekst ineens weg doordat ik ergens verkeerd op druk en nog bezig was met typen. Ik wou misschien ff te snel typen, dan krijg je dat. Maar hier poging 2. Pff moet ik ook nog weer nadenken wat ik wou zeggen, hihih

Ik ben er nog hoor meiden. Hahha ja Mama22 ik miste jullie nu al. Mijn vriend is om 17.00 uur vrij, maar die wou nog ff gaan liggen, omdat het best wel paar uurtjes rijden is. Hij is vannacht telaat naar bed gegaan. En wil nog ff gaan liggen. Eigen schuld, maar nu moet ik dus nog langer wachten voordat ik weg mag, grrr! Maar goed dan kan ik nog ff gezellig met jullie kletsen hè.

Vandaag best van alles gedaan. Eerst fysio zwemmen, daarna vertelde de baas dat hij nog met zijn vrouw had gesproken en ze 7 mei meteen het uwv bellen als die man terug is van vakantie om alles uit te zoeken en dat we zo snel mogelijk duidelijkheid krijgen. Heb er nu wel beter gevoel over gelukkig

Mijn mams heeft een heel mooi stuk voor me gemaakt. Ben helemaal trots op haar. Met hele mooie zijde bloemen, dat je niet kunt zien dat het nep is en takken enzo. Ik had een ovalen pot, maar die plantjes waren dood doordat ie boven de verwarming stond. Nu heb ik dus iets heel moois voor het raam staan. Echt iets blijvends. Als dank heb ik haar de vuile was gebracht, hihih. de was wat nog is blijven liggen wast zij voor mij, dus das wel heel lief. En mijn paps gaat hier als we weg zijn gras zaaien, dus als we terug komen is al heel wat voor osn gedaan, lief hè.

Bijna alles is nu klaar, maar kon het niet laten om nog ff jullie berichtjes te lezen en te reageren. Esther gefeliciteerd met je eigen bedrijf, spannend hoor. Wat voor bedrijf ga je opzetten? Lukt het een beetje met je plan?
Uhm jeetje ff nadenken wat had ik nog meer gelezen. Ohh ja MamaJM je zoontje heeft gelijk, tis voor hem niet gezellig als je achter de pc zit hè. Ik weet ff niet meer wat ik nog meer wou zeggen, dus ik post dit en lees ik ff terug en dan ben ik zo weer terug.

Liefs Nathalie

Jammer Mama22 dat je ook weer negatief getest hebt. In welke cyclus dat zit jij nu? Ik had de 17de idd mijn NOD MamaJM. Dat was gebasseerd op 22 dagen cyclus dus volgens daar ben ik al 12 dagen overtijd. Als je utigaat van 28 dagen cyclus ben ik ook al 6 dagen overtijd. Bijna weekje dus. Best gek, het kan misschien met stress te maken hebben, kweet het niet. Ik verwacht de rd-tjes nog wel, maar denk dat ze nog ff op zich laten wachten, dat zegt me gevoel. Nou hoop niet te lang hoor. Jammer dat ik jullie niet af en toe op de hoogte kan houden en jullie berichtjes de komende dagen niet   kan lezen.

Ik hou op de pc gewoon in word een dagboekje bij. Waar doe jij dat op internet, ik zag ergens idd een online dagboek, maar kun je die helemaal na eigen smaak invullen? Welke site is dat?

Wat erg van die miskraam van die vriendin zeg. En dan ook nog een tweeling. Of dacht ze dat ze miskraam had gehad, maar bleek het een tweeling in haar buik te groeien?? Hoop het laatste, want miskraam lijkt me echt afschuwelijk.

Ashhhh lief plaatje hoor! Komt mijn vriend net beneden dat ie ff gaat douchen en zich al wat beter voelt. Ja hij is vrij van zijn werk en dan hoeft ie ff niet meer achter de pc te zitten turen, dat scheeld ook. Dus heb de hoop dat hij niet gaat slapen, hihih. Ik zei al, ik moet iedereen nog wel ff gedag zeggen hoor. Zegt ie, ja anders weten ze niet waar je bent en denken ze wat is er met Nathalie. Ik zei dat ik al verteld had dat we gingen. Zegt ie: ohh wat zal het stil zijn op het forum dan. Hhhahah hoe komt ie daar nou bij? Jullie kletsen maar gewoon lekker door hoor. Me wel op de hoogte houden hè. Ik wil alles lezen als ik terug ben!

FF dit posten en dan nog weer ff mee lezen. Pff bijna mijn laatste berichtje moeilijk moeilijk, hihih

Liefs Nathalie

Echt jammer dat je zometeen moet gaan.

Ik had op basis van 25 dagen de 26ste ongi moeten worden. Dus nu dan 4 dagen overtijd. Op basis van 28 dagen ben ik pas 1 dag overtijd....Afwachten maar he!!!!

Ik wens je heel veel plezier deze week!!!! Denk aan me als ik moet werken donderdag.

Dikke kus mama22

Speciaal voor jullie!
Om jullie allemaal heel veel geluk te wensen de komende dagen!
Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. En zijn er meiden die positief kunnen testen.Ik denk aan jullie! En zal jullie missen, sniksnik!

Hele dikke knuffel voor de hele week! =XxX= Nathalie

Terug
Bovenaan