Meiden van Maart!

Ik kom zo weer terug meid, ga ff laatste stukje voetbalmeiden kijken....

Hahahh is goed meis. Uhm ja hoe omschrijf ik kipling ff kijken of ik het kan vinden. Haar naam is 2 letters verder en ze heeft 18 vriendjes, hihih hints!

Liefs Nathalie

heey Nathalie, haha dat is juist het probleem. ik weet niet welke foto's ik moet verwijderen. vind ze allemaal nog zo grappig. ook van toen hij klein was enzo. en veel fam en vrienden kijken erop.
Maar ik kan er wel us plaatst op gaan maken voor het evt. broertje of zusje he...hihi..zal us opruiming gaan houden! goed idee meis!
Jou foto's zijn ook leuk trouwens! gezellig huisie!
hihi....
Als iemand mij bij Nathalie ziet staan(profiel foto in ballenbad) dan mogen jullie me wel uitnodigen hoor, ik weet namlijk niet iedereen zn hyves naampjes, vandaar!.....
Liefs mij

Heej mama22 heb je me al gevonden????? hihi succes;) niet zo moeilijk het in het ballenbad
En ik ben nu Kipling nog ff aant zoeken...gezellig straks ook allemaal op hyves..
Maar MONDJES DICHT OVER ZWANGER WORDEN ENZO HE!!!! dat bespreken we voorlopig alleen ff hier......... hihi op het world wide web;)

Al die foto zijn juist leuk! Maar als de kleine dalijk in aantocht is moet er voor of haar natuurlijk ook wel een plekje zijn, hihih. Ohhh wat zal onze hyves dan vol raken met foto's zeg! Ik ben ook zo'n foto mens, hihih leukleuk.

Zag net al een aantal meiden online komen. Echt leuk bij elkaar spieken. Ik denk dat jullie heel ander beeld van me hebben dan de foto's die daar op staan, hihih. De foto met bril kwam ik net van de kapper, vandaar dat het zo netjes zit. En ik lijk ouder op de foto's. En hier kom ik juist over als een rateltante, hihih.

Foto's zijn maar moment opname, als je gezellig tegenover elkaar zit te kletsen dan is het toch anders hè. Maar tuurlijk vorm je een beeld van iedereen. Leuk om er nu de gezichten bij te zien.

Liefs Nathalie

Ik had expres een mail gestuurd ipv een krabbel, anders moeten jullie dalijk allemaal gaan uitleggen hoe je aan iemand uit .................... komt, hihih. En dan moeten jullie je in alle bochten wringen omdat jullie niet weten waar het ligt, hihih.

Liefs Nathalie

Heeej mama22 wat grappig. je had me al uitgenodigd! haha zag ik net pas! wat maf, je hebt ook heel andere naam he, en ik ben blond en zwanger....haha dan dringt alles niet zo snel meer tot je door..gezellig!!! ga zo eens op je hyves spieken!
En Nathalie, idd foto's op hyves is erg leuk, maar ga er binnekort paar verwijderen...is wel heeeel mega vol he..hihi.. ben ook zo trots op onze kanjer...ohoh dat zal me wat worden straks. aandacht verdelen enzo, maarja komt ookwel weer...
En je staat leuk op de foto's hoor, heel anders dan ik gedacht had zeg maar, je hebt   heel vaak een beetje een beeld in je hoofd van iemand en dan zie je het en ist weer heel anders. leuk joh!
Ook mama22, leuke meid om te zien!!! hihi nog lekker jong ook! Jammer dat jullie niet wat meer in de buurt wonen, maar ja houden we maar een internetgezelligheid he!!
Liefs mij. ik ga zo douchen en ons bedje opzoeken, dus ben hier niet heel lang meer hoor....xx

Terug
Bovenaan