Meiden van Maart!

Hi meiden,

Allereerst wil ik  even onze zwangeren feliciteren!!!!!
Wat leuk! En wat snel!!  Geef de glitters maar gauw door aan ons!

Ik deze maand weer netjes op tijd de rd's gekregen
Vorige maand na 32 dagen en nu na 30 dagen weer. Ik hou mijn cyclys dan ook nu op 31 dagen, lijkt me het beste.
Dat betekent dat mijn nieuwe NOD zal zijn op 11 juni en dat dit voor ons de 3e ronde wordt (staat in het lijstje de  2e maar is al de 3e).
Meest vruchtbare dag heb ik deze maand op 28 mei en dat is mijn verloofde z'n verjaardag dus dat moet toch een beetje extra geluk geven denk ik??

Meiden, ik ga weer gauw verder, drukke dag vandaag op het werk!!

Groetjes, Missy

Hej meiden heel   leuke site gevonden... voor de zwangeren.. maar voor iedereen leuk om ideetjes en tips op te doen.... Zit lekker te surfen ...
Kijken jullie maar eens op www.positiewinkel.nl
En dan onder het 1e kopje in linkse rij zeg maar.. erg grappige shirts!
Stil hier geweest vandaag zeg? en net wou JG een keer niet. storing ofzo denk ik?? hadden meer daar last van??! nu doe tie het weer gelukkig...
Nou ik ga ffies eten koken....
trouwens al steeds meer hyves vriendjes nu ook van hier al 4..leuk om iedereen te zien!
Groetjes......

Hai Meiden,

Ik ben er even een paar dagen niet(op het forum dan) EN..... 2 zwanger!! Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd Mamajm en Parent2b.
Heb inmiddels jullie ook gevonden op hyves@ gezellig!! Mamajm en ik wonen bij elkaar in de buurt, haha.
Voor de rest is het hier lekker druk, veel gekletst zie ik. Had weer een hele dag nodig om bij te lezen.
Hier is ook alles rustig. Vorige keren had ik ongeveer alle symptomen van zwanger zijn en nu geen een. Ben wel emo, dus dat betekent niet veel goeds.. maar we wachten rustig af.

Vandaag leveranciers bezocht, mooie spullen uitgezocht en gekocht,  slik... mijn 1e aankoop als ondernemer.

Nou heb niet zoveel te melden. kom misschien vanavond even kijken. Rest van de week ben ik weer lekker busy!  dus veel weg.

Ciao  bella's!  

He meiden, ook ik ben het hele weekend niet geweest, en zie een boel letters  Zal ook even jullie op hyves op zoeken, heb mamaJM al gevonden :) Dan moet de rest ook lukken dacht ik zo! Ik zal nu gauw even bijlezen, want heb heel wat gemist zie ik. Was het weekend lekker buiten in de zon, en heb geen tel achter de pc gezeten!

MamaJM, ook via dit topic nogmaals; gefeliciteerd!!! Parent2be, ook jij gefeliciteerd!! Geweldig nieuws!

Laten we hopen dat het aanstekelijk is, hihi!

Liefs, Elpro

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje         03-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje           ?????

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08/20-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

?????????????????????????????????????????

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei: MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei: Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

@cory, op predictor.nl kan je zelf je NOD uitrekenen. Je cyclus is 27 dagen, 1e ongi dag is 23-4.==> NOD is 20 mei ( zelftest datum)

gr,

Esther

@cory, op predictor.nl kan je zelf je NOD uitrekenen. Je cyclus is 27 dagen, 1e ongi dag is 23-4.==> NOD is 20 mei ( zelftest datum)

gr,

Esther

hoi Esther wat verkoop jij of waar handel je in?? omdat je inkopen hebt gedaan enzo?? heb je een eigen bedrijfje?? leuk hoor...
ik hoor het wel....
Ga nu eten. tot vanvond denk ik..xx

Terug
Bovenaan