hoi hoi meiden
hier ben ik ook weer een keer, tis al weer zolang geleden maar ik heb het druk gehad veel gewerkt en lekker genoten van het zonnentje ik heb af en toe wel mee gelezen en ik heb net weer veel bijgelezen ik zag dat er weer 2 zwangere zijn mamajm en parent2b gefeliciteerd meiden echt super leuk voor jullie en zo snel al lekker hoor. ik twijfel nou wanner mijn nod is ik was zo 20-4 echt een heel klein beetje ongi haast niks en de dagen daarna ook bijna niks en woe 23-5 zeten het echt pas goed door dus een cyclus van 27 dagen van wanneer moet je dan gaan tellen?? ik weet het ff niet meer ik denk zelf als het goed door zet en dan zou mijn nod pas ma 18-5 zijn toch? ik heb niet echt veel last van evt kwaaltjes ik ben wel met vlagen misselijk en bij sommige dingen die ik eet wordt ik misselijk had ik nooit en gevoelige tepels, maar ik denk dat mn lichaam me gewoon lekker voor de gek houdt, vind het allemaal wel spannend hoor ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren voor het raak is, maar we wachten rustig af ik wil er ook niet zoveel meer mee bezig zijn had ik de 1e ronde wel erg gek he? maar dat komt denk omdat het wennen is. leuk dat jullie allemaal elkaar op hyves gevonden hebben heb ook ff gezocht maar kon julllie niet vinden!! nou ik wilde zo lekker gaan zonnen maar de zon gaat telekens weg er zijn veel wolken jammer nu ik net vrij ben maar ja ga ik mn huisje maar ff opruimen is ook hard nodig.
x van mij