Meiden van Maart!

Haha ja grappig hè al die koppies! We wonen lekker gespreid uit elkaar, pff zeg! Gaat je vast lukken meis die aandacht te verdelen. Ik weet niet meer wat ik nog meer wou zeggen, ikke is niet zwanger, niet blond maar wel vergeetachtig, hihih.

Weltrusten en spiekse meis! Tot morgen! Liefs Nathalie

Hi Kipling wou ff zeggen dat je leuke foto's hebt geplaatst vandaag. En zag ineens dat je 29 bent. Tis je niet te zien hoor meis!

Weltrusten en tot snel!

Liefs Nathalie

Goeiemorgen!

Ik denk ik zoek jullie nog ff snel voordat ik aan het werk ga, maar die stomme hyves heeft weer kuren!! Ik kijk vanavond nog wel even ^_^
Gatsie heb heel geen zin om te werken, voel me nog niet helemaal tiptop in orde *gooit asperine's in haar tas*

Tot vanavond dames!! En nu niet zoveel kletsen want ik ben eindelijk bijgelezen hahahaha

Groetjes!!

Goedemorgen ook ff snel een berichtje van mij, want ben aan de late kant. Moet over minder dan 15 min. al in het zwembad liggen voor hydro therapie, hihih. Kom jullie ff een hele fijne dag wensen!

Liefs Nathalie

Goedemorgen lieve meiden.... wat een gezellige boel   ist hier ook. heb al 3 dames ook op hyves! hihi..mogen er meer bij hoor!! Ik ben makkelijk te vinden in het ballenbad haha!
Ik ben al heerlijk bezig geweest hier. vanochtend toen manlief naart werk ging gauw al n was in de machine gedaan en toen weer ff t bed in gedoken, tot half 9 ofzo...toen was klaar. lekker buiten opgehangen. ontbeten met zoonlief en nu ga ik de volgende was ophangen!
Zo komt achternichtje van me bakkie doen. komt denk ik wandelende want anders was ze er denk ik al wel geweest..is ook zulk heerlijk weer. daar moet je het van nemen he!
Haar kleine is nog net te klein om mee op de fiets te kunnen, dat is dan weer net jammer met zulk stralend weer! maar ja dat komt wel he...
Ik spreek jullie later vandaag vast nog wel weer. ben niet veel van plan dus! genieten van het mooie weer.
Nathalie: lekker gezwommen? doe je dat nu elke ochtend? heerlijk hoor.
Ik ben van plan om dit keer op zwangerschapszwemmen te gaan. vorige keer op gym gezeten, dus dat weet ik nu wel hihi.. zwemmen vind en lijkt me ook heerlijk met n dik buikie!!
Nou meiden....fijne dag....laterssssss

Ff een vraagje aan onze andere zwangeren??
@Boefieboh: zit jij nu ook op het andere forum hier? van zwanger zijn?? misschien dat ik daar ook maar eens ga kijken als ik wat verder ben denk ik. anders ga ik de niet zwangeren hier nog vervelen met mn zwanger praatjes...hihi
Ik hoor het wel van je....liefs mij

hoi hoi meiden
hier ben ik ook weer een keer, tis al weer  zolang geleden maar ik heb het druk gehad veel gewerkt en lekker genoten van het zonnentje  ik heb af en toe wel mee gelezen en ik heb net weer veel bijgelezen ik zag dat er weer 2 zwangere zijn mamajm en parent2b gefeliciteerd meiden echt super leuk voor jullie en zo snel al lekker hoor.  ik twijfel nou wanner mijn nod is ik was zo 20-4 echt een heel klein beetje ongi haast niks en de dagen daarna ook bijna niks en woe 23-5 zeten het echt pas goed door dus een cyclus van 27 dagen van wanneer moet je dan gaan tellen?? ik weet het ff niet meer ik denk zelf als het goed door zet en dan zou mijn nod pas ma 18-5 zijn  toch? ik heb niet echt veel  last  van evt kwaaltjes ik ben wel met vlagen misselijk en bij sommige dingen die ik eet wordt ik misselijk had ik nooit en gevoelige tepels, maar ik denk dat mn lichaam me gewoon lekker voor de gek houdt,  vind het allemaal wel spannend hoor ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren voor het raak is, maar we wachten rustig af ik wil er ook niet zoveel meer mee bezig zijn had ik de 1e ronde wel erg gek he? maar dat komt denk omdat het wennen is. leuk dat jullie allemaal elkaar op hyves gevonden hebben heb ook ff gezocht maar kon julllie niet vinden!! nou ik wilde zo lekker gaan zonnen maar de zon gaat telekens weg er zijn   veel wolken jammer nu ik net vrij ben maar ja ga ik mn huisje maar ff opruimen is ook hard nodig.
x van mij

Terug
Bovenaan