A
Anoniem
Guest
Hey Meiden, hier een blondie. Nou ja half, hihih. Mams heeft blonde plukjes bij me gemaakt. Ze wou het eerst met folie doen, want dat deed de kapper ook bij haar zei ze. Maar na een pluk had ze zo iets ik weet niet of dit wel goed komt. Dus ik zei al doe het an gewoon met dat mutsje. Maar dus nu wel een aantal plukken lichter, maar ach valt precies goed. Ik ga morgen wel eens ff mijn haar goed in model maken. Tis wel ff wennen, maar staat volgens mij wel leuk. En anders groeit het vanzelf weer uit hè.
Het is zover! Weer een pluspuntje van vandaag. Mijn handtekening staat onder een nulurencontract. Ik kan het nog niet beseffen. Hopelijk worden hier alle problemen mee opgelost. Of in elk geval een deel. Toch weer een beetje zonnestralen in mijn leventje al is die wolk nog wel dik hoor.
Ik hoorde meiden over regen. Nou hier in Drenthe regend het nog niet hoor meiden. Morgen ga ik samen met een oud schoolvriendin naar concert van Venice. Daar heb ik eigenlijk wel heel veel zin in. Zal de zakdoekjes maar ff meenemen denk ik, hihih.
Mama22, hahah nou wij hebben geen aardappelen gegeten dus zal hier ook niet tussen het aardappelen door gebeuren. Heb vanmiddag tegen mijn vriendje gezegd: Ik wil vanavond een baby van je, hihih.
Vanmiddag had ik tijdens het eten ineens bruikkrampen, eigenlijk helemaal niet zolang. En sinds vanavond heb ik apart gevoel in mijn maag ivm mijn buik. Heel apart, kan het niet goed omschrijven. Dus er gebeurd hier wel wat, maar wat weet ik niet. Volgens de berekeninge had ik geloof ik morgen mijn eisprong, vandaag meest vruchtbare dag op basis van cyclus van 29 dagen.
Uhm ships nu weet ik ook niet meer wat ik wou zeggen, grrr. Ik ga dit maar ff posten, want we waren zo erg gezakt met onze topic, dat kan natuurlijk niet!
Liefs Nathalie