Meiden van Maart!

Hey Meiden, hier een blondie. Nou ja half, hihih. Mams heeft blonde plukjes bij me gemaakt. Ze wou het eerst met folie doen, want dat deed de kapper ook bij haar zei ze. Maar na een pluk had ze zo iets ik weet niet of dit wel goed komt. Dus ik zei al doe het an gewoon met dat mutsje. Maar dus nu wel een aantal plukken lichter, maar ach valt precies goed. Ik ga morgen wel eens ff mijn haar goed in model maken. Tis wel ff wennen, maar staat volgens mij wel leuk. En anders groeit het vanzelf weer uit hè.

Het is zover! Weer een pluspuntje van vandaag. Mijn handtekening staat onder een nulurencontract. Ik kan het nog niet beseffen. Hopelijk worden hier alle problemen mee opgelost. Of in elk geval een deel. Toch weer een beetje zonnestralen in mijn leventje al is die wolk nog wel dik hoor.

Ik hoorde meiden over regen. Nou hier in Drenthe regend het nog niet hoor meiden. Morgen ga ik samen met een oud schoolvriendin naar concert van Venice. Daar heb ik eigenlijk wel heel veel zin in. Zal de zakdoekjes maar ff meenemen denk ik, hihih.

Mama22, hahah nou wij hebben geen aardappelen gegeten dus zal hier ook niet tussen het aardappelen door gebeuren. Heb vanmiddag tegen mijn vriendje gezegd: Ik wil vanavond een baby van je, hihih.

Vanmiddag had ik tijdens het eten ineens bruikkrampen, eigenlijk helemaal niet zolang. En sinds vanavond heb ik apart gevoel in mijn maag ivm mijn buik. Heel apart, kan het niet goed omschrijven. Dus er gebeurd hier wel wat, maar wat weet ik niet. Volgens de berekeninge had ik geloof ik morgen mijn eisprong, vandaag meest vruchtbare dag op basis van cyclus van 29 dagen.

Uhm ships nu weet ik ook niet meer wat ik wou zeggen, grrr. Ik ga dit maar ff posten, want we waren zo erg gezakt met onze topic, dat kan natuurlijk niet!

Liefs Nathalie

jij hoort hier helemaal niet te zijn!!!!!!!!!!
jij mag hier niet zijn!!!!!!!!!!!!!
jij hoort in je bedje (of in de auto, op het aanrecht, op het wasmachine, in de badkamer enz.) te liggen/staan/zitten/hurken whahahahahah
Wat een mogelijkheden he.....hahahaha
Sorry, moet me toch een beetje vermaken he....Toenstraks kwam manlief naar me toe en vroeg heel lief en verleidelijk: mag ik dan nu eindelijk de champagne laten knallen....
WHAHAHAHAHA ik proeste het uit van het lachen....maar heb de kurk er toch maar van af laten schieten...

En en en hoe is dat sex tussen de aardappelen met champagne na?
Is je mannetje nu werken of hoelaat moest ie beginnen?
Hhaha jaaaa de nacht is toch nog niet voorbij? Mannetje is nog ff achter de pc. En dalijk sleur ik hem wel mee  

Ik dacht nog ff hier gezellig babbelen, topic was helemaal gezakt. Dus ik posten en raad eens wie hier is, hihihih. Kan ook niet anders met ons hè. Kweet niet wat me met elkaar hebben meis.

Liefs Nathalie

jah.... wat zal het zijn....thelepathie????
Ik vond het ook inderdaad niet kunnen dat wij al zover gezakt waren, vandaar dat ik ff dat ene zinnetje had gepost...had ook niet meer te melden....

Ben ook maar meteen mijn hyves foto's aan het updaten....

Jah aardappelen met champagne kan best verrassend zijn.....

Ohhh dan ga ik zo ff spieken, hihihih. Je mag helemaal geen champagne!!! Foeifoei! Dat is niet goed voor de kleine hè. Want ons doel is nog steeds carnavalskindje. In vind dat gevoel in mijn maag wel apart. Niet onderin mijn buik, vreemd vreemd. Kweet niet wat mijn lichaam nu weer van plan is.

Nu weet ik nog niet wanneer je mannetje moest gaan werken, wel opletten hè.

Liefs Nathalie

Ohhh dan ga ik zo ff spieken, hihihih. Je mag helemaal geen champagne!!! Foeifoei! Dat is niet goed voor de kleine hè. Want ons doel is nog steeds carnavalskindje. In vind dat gevoel in mijn maag wel apart. Niet onderin mijn buik, vreemd vreemd. Kweet niet wat mijn lichaam nu weer van plan is.

Nu weet ik nog niet wanneer je mannetje moest gaan werken, wel opletten hè.

Liefs Nathalie

oeps jah sorry, maar dat hoef je me geen 3x te zeggen

Hij moest om 22 uur beginnen...maar gaat dan meestal rond 21 uur weg. Hij smste net al welteruste, maar hij heeft natuurlijk geen idee dat ik nog achter de computer zit en daar voorlopig ook nog wel zal blijven....

Terug
Bovenaan